Του Μανώλη Κομνηνού
Για τον Θέμο Αναστασιάδη, είπαν και έγραψαν πολλοί… πολλά.
Ας κρατήσουμε ένα, ως πρόλογο όσων θα ζήσουμε.
Ο Θέμος ήταν “εφημεριδάς”. Ίσως ο τελευταίος.
Καταλάβαινε τη σημασία μιας μεγάλης εφημερίδας, την οποία να αγοράζει το αναγνωστικό κοινό κυρίως για το περιεχόμενό της, και δευτερευόντως για τις προσφορές της.
Και καταλάβαινε και κάτι ακόμη.
Ότι η δημοσιογραφική άποψη πρέπει να έχει γωνίες. Όχι… κόμπλεξ.
Μετά τον Θέμο Αναστασιάδη, έρχονται τα χειρότερα.
Το ζήσαμε άλλωστε με την κατάρρευση του ΔΟΛ, στα χέρια του Σταύρου Ψυχάρη, ο οποίος δεν ήταν… Χρήστος Λαμπράκης.
Το ζήσαμε με την κατάρρευση του Mega.
Το “Πρώτο Θέμα” είναι στη δεδομένη συγκυρία, το απόλυτο brand, που θα μπορούσε να αγοράσει κάποιος.
Γι’ αυτό και οι εξελίξεις θα πρέπει να αναμένονται ραγδαίες.
Συνολικά στον χώρο των ΜΜΕ.