Η είσοδος της Γιάννας Αγγελοπούλου… σαν αστραπή στο Twitter, είναι εξαιρετικά… υποσχόμενη. Υπό την έννοια ότι, η πάλαι ποτέ «Lady G” δεν ασχολήθηκε ποτέ ουσιαστικά με τα social media.
Με αποτέλεσμα να επενδύει σε λάθος ανθρώπους, και να επενδύει… πολλά, για να υπηρετηθούν κάθε φορά οι στρατηγικές στοχεύσεις και επιδιώξεις της, σχεδόν πάντοτε με αρνητικό ισοζύγιο και ατροφικό αποτέλεσμα.
Το Twitter είναι λιγότερο μαζικό και δημοφιλές από το Facebook. Είναι ωστόσο περισσότερο «εγκεφαλικό». Επομένως, εξασφαλίζει μεγαλύτερες δυνατότητες παρέμβασης, εφόσον το χειριστείς προωθητικά.
Αν η Γιάννα Αγγελοπούλου το κατανοήσει εγκαίρως… έχουμε να δούμε πολλά.