Του Κυριάκου Βελισσάριου
Δεν είναι φυσικά η πρώτη φορά. Κάθε φορά ωστόσο είναι και πιο δύσκολο. Με τον Μάικλ Μπλούμπεργκ να εκκινεί και επίσημα την καμπάνια του για τη διεκδίκηση του προεδρικού χρίσματος του Δημοκρατικού Κόμματος ενόψει των προεδρικών εκλογών του 2020, το δημοσιογραφικό… παιδί του δυσκολεύεται να διαχειριστεί τις εξελίξεις.
Στο πρακτορείο Bloomberg βρίσκεται και πάλι σε εξέλιξη η συνήθης συζήτηση για τα όρια της δημοσιογραφικής δεοντολογίας, και το πώς δεν θα υποστεί πλήγμα το κύρος του Μέσου, το οποίο καλείται να καλύψει με αντικειμενικά τις προεδρικές φιλοδοξίες του… αφεντικού του.
Στις πρώτες σχετικές δημόσιες τοποθετήσεις των επιτελών του πρακτορείου, ο προβληματισμός είναι προφανής και ευδιάκριτος. Αρκετά στελέχη του οργανισμού Bloomberg άλλωστε θα ενταχθούν στην καμπάνια του πρώην Δημάρχου της Νέας Υόρκης.
Τα δύσκολα, μόλις ξεκίνησαν.