Του Φρίξου Παλαιολόγου
Μια εκλογική καμπάνια δεν έχει φυσικά αυτοτελή και προσωποπαγή χαρακτηριστικά. Συνιστά αποτέλεσμα σκληρής, επίμονης και συλλογικής δουλειάς και προσπάθειας. Υπάρχουν ωστόσο και… εξαιρέσεις.
Το 2016, δυο ήταν οι άνθρωποι που συνέβαλαν περισσότερο από τους συναδέλφους τους, στο να κερδίσει ο Ντόναλντ Τραμπ τη Χίλαρι Κλίντον και μαζί την Προεδρία των ΗΠΑ.
Η πρώτη ήταν φυσικά η Κέλιαν Κόνγουεϊ, η οποία διαδέχτηκε τον Πολ Μάναφορτ στην ηγεσία της καμπάνιας, εμπνεύστηκε το σύνθημα για την “ξεχασμένη κοινωνία”, και ανακάλυψε οδικό χάρτη για να κερδίσει ο εκκεντρικός μεγιστάνας του real estate όσες ψήφους γυναικών… χρειαζόταν.
Ο δεύτερος ήταν ο Μπραντ Πάρσκαλ, υπεύθυνος για τα social media. Εκείνος που… έμαθε στον Τραμπ να “παίζει” μέσω του Twitter και να περνάει με αποτελεσματικότητα τα μηνύματά του, σε πλατιά και εκλογικά κρίσιμα κοινωνικά στρώμματα.
Τον Μπραντ Πάρσκαλ λοιπόν φέρεται να… έβαλε στο στόχαστρο εσχάτως ο Ντόναλντ Τραμπ, φωνάζοντάς του στο τηλέφωνο για λάθη στην τρέχουσα καμπάνια, της οποίας ο “γκουρού” των social media είναι επικεφαλής.
Νεύρα. Πολλά νεύρα. Που δείχνουν πολλά…