Του Μανώλη Κομνηνού
Στην καινούρια εποχή που ξεκίνησε για τον χώρο των ΜΜΕ, μετά τα καινούρια δεδομένα από την αλλαγή στη διακυβέρνηση του τόπου, οι σημαντικοί “παίκτες” αναζητούν “καθαρό διάδρομο”, για να εδραιώσουν την παρουσία τους, και να ενισχύσουν την παρέμβασή τους.
Στο πλαίσιο αυτό, επιχειρηματίας ο οποίος ασχολείται με τον τουριστικό και κατασκευαστικό κλάδο στη Βόρεια Ελλάδα, παίρνει θέση ως στρατηγικός επενδυτής στο πλευρό του πετυχημένου εκδότη Νίκου Καραμανλή, ο οποίος κατάφερε να διατηρήσει πολυετή και αυξανόμενη παρεμβατικότητα στα δημόσια δρώμενα, με τις εφημερίδες “Παρασκήνιο” και “Καρφίτσα”.
Σύμφωνα με πληροφορίες, μένουν οι τελικές λεπτομέρειες για την οριστικοποίηση της συμμετοχής του επιχειρηματία στα έντυπα του Νίκου Καραμανλή, με ομάδα λογιστών να ελέγχει το τελευταίο διάστημα τα σχετικά στοιχεία.
Είναι περιττό να επισημάνει κανείς ότι, η συγκεκριμένη στρατηγική σύμπραξη ενισχύει τον Νίκο Καραμανλή, και διαμορφώνει ευοίωνες προοπτικές για τις εφημερίδες “Παρασκήνιο” και “Καρφίτσα”.