Του Λάζαρου Καλλιανιώτη
Στο ραντάρ του Μεγάρου Μαξίμου μπήκε εσχάτως η πολιτική ηγεσία υπουργείου που, φέρεται να στέλνει δελτία Τύπου για την προώθηση των δράσεών της μέσω… διαφημιστικής εταιρείας, και όχι μέσω του Γραφείου Τύπου του υπουργείου.
Οι σχετικοί ψίθυροι έγιναν σύντομα… φωνές, και στο πρωθυπουργικό περιβάλλον κατέφτασαν τα σχετικά πειστήρια, με αποτέλεσμα να ενισχυθεί η επιχειρηματολογία όσων υποστηρίζουν ότι, στον επικείμενο ανασχηματισμό θα πρέπει να υπάρξει ριζική αλλαγή στο συγκεκριμένο υπουργείο, καθώς εκτιμάται ότι δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες του Κυριάκου Μητσοτάκη.
Το «κάρφωμα» του… απρόσεκτου υπουργείου είχε και έντονη εσωκομματική χροιά, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι, η διαδικτυακή σελίδα της διαφημιστικής που «παίζει μπάλα» για λογαριασμό του υπουργείου… δεν λειτουργούσε, την ώρα που στο Μέγαρο Μαξίμου έφτασαν τα «πειστήρια», και ξεκίνησε ο σχετικός έλεγχος.