Του Μανώλη Κομνηνού
Ο Γιώργος Αυτιάς, ως “πρωταθλητής” στην τηλεθέαση και τη φετινή σεζόν, ανεβάζει το συνολικό μερίδιο του ΣΚΑΪ, και ενισχύει τη δημοσιογραφική παρέμβαση των ΜΜΕ του Ομίλου Αλαφούζου, έναντι του ανταγωνισμού.
Σύμφωνα με τα σχετικά στοιχεία που έδωσε ο ΣΚΑΪ στη δημοσιότητα, η εκπομπή “Καλημέρα” με τον Γιώργο Αυτιά, κινήθηκε τον Οκτώβριο πάνω από το 36%, ψηλότερα από κάθε άλλη ενημερωτική εκπομπή της τηλεόρασης.
Ο πρωταθλητισμός Αυτιάς “τραβάει” προς τα πάνω το συνολικό ποσοστό του ΣΚΑΪ, που ειδικά στις ειδήσεις αντιμετωπίζει τον ανταγωνισμό του Alpha, του ΑΝΤ1 και του Star, και επιτρέπει στον Όμιλο Αλαφούζου να ανοίγεται σε κοινωνικά κοινά, συμπαγή και πληθυντικά.
Εξαιρετικά τα πηγαίνει και το πρωινό δίδυμο του Δημήτρη Οικονόμου με τη Μαρία Αναστασοπούλου, με 27%, αφήνοντας πίσω τον βετεράνο Γιώργο Παπαδάκη στον ΑΝΤ1.