Του Μανώλη Κομνηνού
Η στρατηγική του τουριστικού marketing για την προβολή της Ελλάδας, ο Οργανισμός Κεντρικών αγορών και ιχθυόσκαλων της χώρας και τα σχέδια ανάπτυξής του, η πρώτη μεγάλη έκθεση βιολογικών προϊόντων, η παραγωγή ηλεκτρικών ποδηλάτων στη Θεσσαλονίκη, οι κραδασμοί στις διεθνείς αγορές και οι αιτίες τους, ήταν το μενού της εκπομπής “Επιχειρήματα” με τον Χρήστο Παγώνη, στην ΕΡΤ2 το Σάβββατο 11 Μαϊου.
Ο καλός δημοσιογράφος έχει καταφέρει να διαμορφώσει τον δικό του ζωτικό χώρο, ενισχύοντας το ουσιαστικό δημοσιογραφικό αποτύπωμα της ΕΡΤ, εστιάζοντας στην Ελλάδα που καινοτομεί και σχεδιάζει το μέλλον, με φόντο τη γκρίζα εικόνα της προηγούμενης περιόδου.