Του Μανώλη Κομνηνού
Το στρατηγικό μυαλό της Weber Shandwick, στην ελληνική έκδοση του “Forbes”:.
Ο Δημήτρης Μιχόπουλος έχει διανύσει μια μακρά διαδρομή επιτυχιών και αποτελεσματικότητας στον χώρο της επικοινωνίας, της διαφήμισης και του μάρκετινγκ, και μέσω του CEO Clubs μοιράστηκε τις δικές του “σταγόνες δημιουργίας”.
Εστιάζοντας στη διαχείριση κρίσεων, με αποτελεσματικό και… μόνιμο τρόπο, ο Δημήτρης Μιχόπουλος περιγράφει τον “κεραυνό” που… δεν πρέπει να περιμένει κανείς να ακούσει, ώστε να προετοιμαστεί κατάλληλα.
Λόγια βγαλμένα μέσα από την καθημερινή εμπειρία ετών. Που λύνουν προβλήματα, για όσους… θέλουν να ακούσουν και μπορούν να καταλάβουν.