Του Μανώλη Κομνηνού
Η εποχή της αβεβαιότητας δίνει σταδιακά τη θέση της στην εποχή της αξιοπιστίας. Μια κοινωνία που παραδόθηκε στον φόβο της πανδημίας του κορονοϊού, με ψυχολογία μελλοθάνατου για την ίδια την ύπαρξή της, καλείται την επόμενη μέρα να γυρίσει σελίδα.
Να βρει σταθερές και περπατησιά ώστε να ξανασταθεί όρθια, και να αξιοποιήσει δημιουργικά τον χρόνο που χάθηκε, λόγω της εθνικής καραντίνας, και της ανάσχεσης της κανονικότητας.
Ο Δημήτρης Μιχόπουλος Managing Director της Weber Shandwick, είναι ο νέος καλεσμένος στα #CommunityTalks με την @Katerina Polimeridou στις 17:00 το απόγευμα της Τετάρτης σε μία live διαδραστική συζήτηση για την επόμενη ημέρα.
Καταθέτοντας σκέψεις που ανατροφοδοτούν την αναζήτηση καλύτερων πρακτικών και νέων σεναρίων. Για να κοιτάξουμε μπροστά, χωρίς να ξεχάσουμε. Αλλά και χωρίς να σκοντάψουμε.
Μερικές από τις πιο χαρακτηριστικές σκέψεις του Δημήτρη Μιχόπουλου:
“Ο βασιλιάς-λιοντάρι δίνει τα σκήπτρα του στο χαμαιλέοντα. Το βασικό χαρακτηριστικό του ηγέτη είναι η δυνατότητα συνεχούς προσαρμογής σε νέα πρωτόγνωρα δεδομένα.
Ο τρόπος με τον οποίο ένας ηγέτης θα δράσει κατά τη διάρκεια της κρίσης του covid-19 θα ορίσει το δικό του leadership brand για τις επόμενες δεκαετίες.
Η μετά- covid-19 εποχή θα χαρακτηρίζεται από επιστροφή της εμπιστοσύνης μας στους ειδικούς.
Τα πιο επιτυχημένα brands που θα επιλέγονται από τους καταναλωτές θα είναι εκείνα που έχουν ένα σκοπό. Αυτά που πραγματικά θα αντιπροσωπεύουν αξίες.
Τέλος, αυτό που ήδη γνωρίζαμε καθίσταται ξεκάθαρο: Από την εποχή του «creative thinking» -μίας π.χ. δημιουργικής ιδέας- περνάμε στην εποχή του thought creativity, της δημιουργικότητας μέσα από τη σκέψη. Μία ιδέα που πράγματι μπορεί να είναι δημιουργική δε θα αρκεί.”.