Ν. Ελευθερόγλου: Η ΝΔ έπρεπε να στείλει μήνυμα στον κ. Πάγκαλο ότι… δεν θέλει την ψήφο του


 
Γράφει ο Νίκος Ελευθερόγλου
Πηγή: εφημερίδα “Δημοκρατία”
 
Η τέχνη των δημοσκοπήσεων είναι πολύ μεγάλη, γι’ αυτό να μου επιτρέψετε να μην πέσω στην παγίδα του σχολιασμού τους. Στο παρελθόν ήταν ένα χρήσιμο εργαλείο, που δυστυχώς δεν άλλαξε τις μεθόδους του τα τελευταία, περίεργα χρόνια. Το αποτέλεσμα αυτής της μη εξέλιξης το ζούμε τα τελευταία χρόνια τόσο εμείς όσο και οι ίδιοι οι δημοσκόποι.
Εάν πράγματι θέλουν να μη γίνονται ρεζίλι και, κυρίως, να μη χρησιμοποιούνται από διάφορους πολιτικούς και κόμματα, θα πρέπει να αλλάξουν τόσο τα εργαλεία τους όσο και τη συμπεριφορά τους. Δεν μπορεί κάποιοι να υιοθετούν τη λογική «ό,τι θέλει ο πελάτης». Σίγουρα ο κόσμος έχει αλλάξει πολιτική συμπεριφορά, αλλά αυτό δεν αποτελεί άλλοθι για κανέναν- όπως και ότι από τις δημοσκοπήσεις του παρελθόντος, που γίνονταν με κάλπη, φτάσαμε στις δημοσκοπήσεις από το τηλέφωνο, που οι ίδιες οι εταιρίες στο παρελθόν τις κατήγγειλαν ως αναξιόπιστες.
Ούτε βέβαια μπορείς να χαράζεις πολιτική μόνο με τις δημοσκοπήσεις. Αλλά αυτό αφορά τους δημοσκόπους και τους πελάτες τους, κατά πόσο, δηλαδή, θέλουν να συνεχίσουν να αλληλοεκτίθενται.
Και εάν το ένα πρόβλημα ακούει στο θέμα των μετρήσεων, το δεύτερο κακό της μοίρας μας είναι οι διάφοροι επικοινωνιολόγοι, που λειτουργούν με τους δημοσκόπους σαν συγκοινωνούντα δοχεία. Οι επικοινωνιολόγοι της Ν.Δ., έχοντας προφανώς στα χέρια τους τις μετρήσεις, διαπίστωσαν ότι ο κ. Μητσοτάκης έχει έλλειμμα στο θέμα των γυναικών ψηφοφόρων. Εκεί υπερτερεί ο κ. Τσίπρας. Μια και σχεδόν κάθε οικογένεια, ανεξάρτητα εάν ψηφίζει ή όχι ΣΥΡΙΖΑ, τον θεωρεί σαν τον γιο που θα ήθελε να έχει ή ήδη έχει. Το παιδί, λοιπόν, έχει το προβάδισμα για μια σειρά από λόγους. Και τι σκαρφίστηκαν οι γίγαντες της επικοινωνίας που ανθούν στην Πειραιώς; Να χτίσουν το προφίλ του προέδρου της Ν.Δ. στον γυναικείο πληθυσμό. Και η πρώτη κίνηση που είδαμε ήταν αυτό το φοβερό βιντεάκι στην Κυψέλη. Με τη μαμά με το μωρό στο καροτσάκι, που αναγνώρισε στον πρόεδρο της Ν.Δ. ότι είναι… γκόμενος. Και αυτό το απόσπασμα που τράβηξε η κάμερα της Ν.Δ. το μοίρασαν στα κοινωνικά δίκτυα για να προβάλουν την εικόνα ενός άλλου Κυριάκου Μητσοτάκη. Δηλαδή, οι φωστήρες αυτοί ανακάλυψαν ότι αυτό που μας λείπει είναι ένας ηγέτης γκόμενος.
Προφανώς, είναι οι ίδιοι που πρότειναν τον έτερο τιτανοτεράστιο, αυτοδιαφημιζόμενο σεξιστή γκόμενο, τον κ. Τατσόπουλο. Ημαρτον, Κύριε! Απορώ πώς δεν τους πέταξε από κανένα παράθυρο η κυρία Μαρέβα Μητσοτάκη, που, αν μη τι άλλο, έχει μυαλό πολύ περισσότερο από τους συμβούλους του προέδρου της Νέας Δημοκρατίας.
Και σαν… κερασάκι στην τούρτα των επιτυχιών του επικοινωνιακού επιτελείου της Ν.Δ. ήρθε η συνέντευξη του υπέργηρου κ. Πάγκαλου. Ο οποίος την ημέρα που ο κ. Μητσοτάκης πήγε στον Γοργοπόταμο για να στείλει το μήνυμα της αδελφοσύνης, βγήκε και υποσχέθηκε να στηθούν κρεμάλες για τον ΣΥΡΙΖΑ στην πλατεία Συντάγματος γιατί ο κληρονόμος ακινήτων δεν μπορεί να ζήσει!
Δεν θα ασχοληθώ με τα άλλα άθλια που ξεστόμισε διότι είναι γνωστά ο βίος και η πολιτεία του στα πολιτικά τεκταινόμενα της χώρας. Αλλά δεν μπορώ να αφήσω ασχολίαστο αυτό που επανέλαβε σε ακόμη μία συνέντευξή του: ότι, δηλαδή, ψηφίζει Νέα Δημοκρατία.
Εάν η Ν.Δ. πράγματι είχε ανακλαστικά, έπρεπε να είχε στείλει το μήνυμα στον Θ. Πάγκαλο ότι δεν θέλει την ψήφο του. Διότι τέτοιοι είδους ψηφοφόροι μόνο κακό τής κάνουν…

Best Of

Κώστας Μπακογιάννης: Οι αποφάσεις που θα καθορίσουν το μέλλον μας

Ο Κώστας Μπακογιάννης έκανε την παρακάτω ανάρτηση στους προσωπικούς...

Η Όλγα, η Νίκη, η Σοφία. Άρωμα γυναίκας στη “σταυροφορία” ανάκαμψης της κυβέρνησης

Τρεις γυναίκες με διακριτή και αισθητή διαδρομή στον δημόσιο...

Επάγγελμα: (Χυδαίοι) υβριστές των γονέων των Τεμπών

Στη σκιά της εθνικής τραγωδίας των Τεμπών και του...

Μαρία Καρυστιανού: Το αίτημά μας είναι αξιακό. Όχι κομματικό

Η Μαρία Καρυστιανού έκανε την παρακάτω ανάρτηση στους προσωπικούς...

Newsletter

spot_img

Δείτε επίσης...

Το Pamestoixima.gr έκανε το…ΜΠΑΜ της σεζόν με τη νέα του χορηγία

– Ξεκινά επίσημη συνεργασία με την ομάδα - φαινόμενο...

Η Δέσποινα Καμπούρη κάνει σκονάκι στο ΟΠΑΠ Game Time

Η αποκάλυψη της γνωστής παρουσιάστριας για τα μαθητικά...

Football Party για μοναδικές ποδοσφαιρικές βραδιές με την παρέα σου με super δώρα και εκπλήξεις από το Πάμε Στοίχημα

Σούπερ ενισχυμένες αποδόσεις σε 2 επιλεγμένες αγορές του ντέρμπι...

Ένας (πραγματικά) μεγάλος Έλληνας. Που έβλεπε (πολύ) μπροστά από την εποχή του

  Σύμφωνα με το ιστορικό ημερολόγιο, σαν σήμερα, στις 22...

Μεγαλύτερος από την παράταξη της οποίας ηγήθηκε…

    Η καρδιά μας. Για εκείνη γίνονται όλα. Από εκείνη...
Υστερόγραφα Team
Υστερόγραφα Team
Η δημοσιογραφική ομάδα των Υστερόγραφων... κάνει παιχνίδι

Το Pamestoixima.gr έκανε το…ΜΠΑΜ της σεζόν με τη νέα του χορηγία

– Ξεκινά επίσημη συνεργασία με την ομάδα - φαινόμενο ΜΠΑΜ FC Η πιο…εκρηκτική συνεργασία της χρονιάς είναι γεγονός. Το Pamestoixima.grπροχώρησε σε μία πρωτοποριακή χορηγία της...

Η Δέσποινα Καμπούρη κάνει σκονάκι στο ΟΠΑΠ Game Time

Η αποκάλυψη της γνωστής παρουσιάστριας για τα μαθητικά της χρόνια και οι 3 ελληνικές ομάδες που υποστηρίζει Η Δέσποινα Καμπούρη είναι η καλεσμένη στο...

Football Party για μοναδικές ποδοσφαιρικές βραδιές με την παρέα σου με super δώρα και εκπλήξεις από το Πάμε Στοίχημα

Σούπερ ενισχυμένες αποδόσεις σε 2 επιλεγμένες αγορές του ντέρμπι Ολυμπιακός-ΠΑΟΚ, σε περιμένουν σε ένα κατάστημα ΟΠΑΠ, την Κυριακή από τις 19:30 έως τις 20:30 Τα...