Η Συμμαχία για την Υπεύθυνη Πώληση Οινοπνευματωδών Ποτών-Responsibility Alliance ανέλαβε μία πρωτότυπη πρωτοβουλία για την ανάδειξη της έννοιας της υπευθυνότητας μέσα από τα μάτια των νέων, με σκοπό να ανοίξει ένας εποικοδομητικός διάλογος με την κοινωνία και τους νέους.
Μέσω του διαγωνισμού δημιουργικότητας «Ασ’ το πάνω μου», νέοι 18-25 ετών κατέθεσαν τα έργα τους και μαζί με αυτά την άποψή τους για τον τρόπο που αντιλαμβάνονται την υπευθυνότητα στην κοινωνία σήμερα.
Ο διαγωνισμός ξεκίνησε στις 17 Σεπτεμβρίου και ολοκληρώθηκε επίσημα στις 12 Δεκεμβρίου με την εκδήλωση της απονομής των βραβείων των νικητών. Από 128 συμμετοχές ξεχώρισαν συνολικά 9 δημιουργίες, 3 από κάθε κατηγορία –video, διήγημα & φωτογραφία-. Οι δημιουργίες βραβεύτηκαν με υποτροφίες, χρηματικά έπαθλα και δώρα.
Η απονομή των βραβείων έγινε υπό την παρουσία επίλεκτων θεσμικών εκπροσώπων, μεταξύ των οποίων η κυρία Φωτεινή Κουλούρη, Προϊσταμένη της Διεύθυνσης Αντιμετώπισης Εξαρτήσεων της Γενικής Διεύθυνσης Δημόσιας Υγείας και Ποιότητας Ζωής και ο κύριος Σωτήρης Παπασπυρόπουλος, Γενικός Διευθυντής του Εθνικού Διαδημοτικού Δικτύου Υγιών Πόλεων – Προαγωγής Υγείας (ΕΔΔΥΠΠΥ).
Η συγκεκριμένη ενέργεια εντάσσεται στο σύνολο των επικοινωνιακών πρωτοβουλιών της Συμμαχίας για την Υπεύθυνη Πώληση Οινοπνευματωδών Ποτών που απευθύνονται στο καταναλωτικό κοινό, στην επιτόπια κατανάλωση και τα σημεία πώλησης (supermarkets, κάβες, ξενοδοχεία, καφεστίαση κ.λπ.) και στόχο έχουν να ενημερώσουν σχετικά με τα ορθά πρότυπα κατανάλωσης καθώς και τους κινδύνους από την αλόγιστη κατανάλωση αλκοόλ.