Η ΔΕΗ εξελίσσεται, στηρίζοντας την ελληνική κοινωνία

 

 

Η ΔΕΗ ΑΚΟΥΕΙ. ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ. ΕΞΕΛΙΣΣΕΤΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ.

 

Ο νέος, ασφαλής τρόπος εξυπηρέτησης των πελατών από τη ΔΕΗ είναι εδώ, προσαρμοσμένος στις ανάγκες του σήμερα και κάθε εποχής!

 

Η ΔΕΗ αλλάζει πραγματικά. Και ο τρόπος που αλλάζει φαίνεται στις καινοτομίες που υιοθετεί για την εξυπηρέτηση των πελατών της, που πλέον μπορούν να εξυπηρετούνται και εξ’ αποστάσεως. Αυτές οι καινοτομίες δεν οφείλονται μόνο στην λήψη μέτρων για την ασφάλεια των πελατών και των εργαζομένων απέναντι στον Covid-19, αλλά και στο να εξελίξουν τον τρόπο που αλληλοεπιδρούν οι πελάτες με τη ΔΕΗ, στοχεύοντας στη δημιουργία μίας νέας εμπειρίας που θα έχει κάθε πελάτης στα καταστήματα, για να αισθάνεται ασφάλεια, αλλά και να εξυπηρετείται με μεγαλύτερη αμεσότητα.

Ήδη, σε 74 καταστήματα προσφέρεται η δυνατότητα εξυπηρέτησης με προγραμματισμένο ραντεβού, χωρίς καμία αναμονή.

Τώρα, οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να επισκέπτονται το appointment.dei.gr να κλείνουν το δικό τους ραντεβού για να εξυπηρετηθούν εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια, χωρίς αναμονή, χωρίς να σχηματίζονται ουρές και στον χρόνο που χρειάζεται ο κάθε πελάτης ξεχωριστά.

 

Επιπλέον, 24 καταστήματα έχουν διευρύνει το ωράριό τους έως τις 8μ.μ.. Με αυτόν τον τρόπο, ακόμα και περισσότεροι πελάτες μπορούν πια να εξυπηρετηθούν και το απόγευμα χωρίς να χρειαστεί να περιορίσουν τις πρωινές τους ασχολίες. Και σε συνδυασμό με την υπηρεσία του Ραντεβού μπορούν να εξυπηρετούνται βάση του δικού τους προγράμματος!

 

Και τέλος, σε αυτήν την περίοδο που πολλοί δεν θέλουν να βρεθούν με τη φυσική τους παρουσία σε κάποιο κατάστημα της ΔΕΗ, οι νέες απομακρυσμένες υπηρεσίες μπορούν να τον βοηθήσουν σε κάθε του ζήτημα ειδικά την περίοδο αυτή που το πιο σημαντικό είναι να είμαστε όλοι ασφαλείς.

Νέος αριθμός για δωρεάν τηλεφωνική εξυπηρέτηση: 800-900-1000.

Η ΔΕΗ είναι η πρώτη που ανταποκρίνεται στην ανάγκη μίας δωρεάν τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελατών.

Έτσι, το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης αποκτά καινούργιο δωρεάν αριθμό κλήσης για όλους και διευρυμένο ωράριο λειτουργίας. Επίσης, οι πελάτες μπορούν να πραγματοποιούν πληρωμές και απ’ το τηλέφωνο. Η εποχή της μεγάλης τηλεφωνικής αναμονής τελειώνει και έρχεται μία καινούργια, στην οποία οι πελάτες της ΔΕΗ αποκτούν ακόμα περισσότερες δυνατότητες με την ευκολία του τηλεφώνου, χωρίς να ανησυχούν για χρεώσεις και λεπτά ομιλίας.

 

Το dei.gr είναι εδώ με ολοκληρωμένες ψηφιακές υπηρεσίες.

Εναρμονιζόμενη με την εποχή, η ΔΕΗ προσφέρει ψηφιακές υπηρεσίες που ταιριάζουν περισσότερο με τις ανάγκες των πελατών και αλλάζουν τον τρόπο που ξέραμε τη ΔΕΗ μέχρι σήμερα.

Η υπηρεσία e-bill προσφέρει τη δυνατότητα στους πελάτες να επιλέγουν νέα προϊόντα, να λαμβάνουν ηλεκτρονικό μηνιαίο λογαριασμό και να πάρουν έκπτωση 10€, μέχρι τις 31/12/2020, ένα από τα μέτρα οικονομικής ανακούφισης που εφάρμοσε η ΔΕΗ λόγω του Covid-19.

Οι ηλεκτρονικές πληρωμές του λογαριασμού της ΔΕΗ γίνονται χωρίς τραπεζική προμήθεια.

Η νέα υπηρεσία eContract προσφέρει σε όλους τους νέους πελάτες τη δυνατότητα να δημιουργήσουν ένα νέο συμβόλαιο στο dei.gr, αλλά και στους υφιστάμενους τη δυνατότητα να αλλάξουν τα στοιχεία του συμβολαίου τους.

 

Η Αυτόματη Ψηφιακή Βοηθός είναι εδώ για να απαντά σε ερωτήσεις, 24/7.

Μία Αυτόματη Ψηφιακή Βοηθός βρίσκεται στη διάθεση των πελατών όλο το 24ωρο. Χωρίς να εγκατασταθεί κάποια επιπλέον εφαρμογή, μέσω του site της ΔΕΗ ή το facebook και το facebook messenger, η ψηφιακή βοηθός είναι εδώ για να εξυπηρετήσει άμεσα όποιον τη χρειάζεται, όποτε το χρειάζεται, προσφέροντας γενικές πληροφορίες για τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες, τα προϊόντα σε ρεύμα-φυσικό αέριο, τους τρόπους πληρωμής, τη διαδικασία εγγραφής στο e-bill, τις χρεώσεις και ό,τι άλλο χρειάζεται ο κάθε πελάτης.

Με όλους αυτούς τους τρόπους, η ΔΕΗ δείχνει πως ακούει, καταλαβαίνει και εξελίσσεται, για να προσφέρει σε κάθε πελάτη της ξεχωριστά μία καινούργια, ασφαλή εμπειρία εξυπηρέτησης. Μία εμπειρία που ξεπερνά το σήμερα και φέρνει ένα «λειτουργικότερο» αύριο. Μια εμπειρία… ένα με το μέλλον!

 

Best Of

Ο Κασσελάκης “πουλάει”. Μόνο ως… διασκεδαστής

Οι εικόνες από την παρουσίαση του βιβλίου του Στέφανου...

Τάσος Χατζηβασιλείου: Κορυφαίος βραχίονας της εξωτερικής πολιτικής η οικονομική διπλωματία

Με ανάρτηση στους προσωπικούς λογαριασμούς του στα social media,...

Ντόρα Μπακογιάννη: Ο Κωνσταντίνος Τασούλας με σεμνότητα, ήθος και αποτελεσματικότητα

Την υποψηφιότητα του Κωνσταντίνου Τασούλα για την Προεδρία της...

Κώστας Μπακογιάννης: Ο Κώστας Τασούλας θα μας ενώσει

Ο Κώστας Μπακογιάννης έκανε την παρακάτω ανάρτηση στους προσωπικούς...

Newsletter

spot_img

Δείτε επίσης...

Ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς στην πρώτη του μεγάλη αποκλειστική συνέντευξη στο ΟΠΑΠ Game Time

Τι λέει ο προπονητής της Εθνικής Ομάδας για την...

Η επέτειος έναρξης της (κανονικής) λεηλασίας της Ελλάδας

Για να μην ξεχνιόμαστε... Ήταν σαν σήμερα... 18 Ιανουαρίου....

Τα γενέθλια της γυναίκας που αρνείται (ακόμη) το πεπρωμένο της…

Έχει γενέθλια, και μαζί της γιορτάζει... όλη η (προοδευτική)...

O ΟΠΑΠ στη λίστα με τους κορυφαίους εργοδότες της Ελλάδας και το 2025

Αναδείχθηκε Top Employer για τρίτη διαδοχική χρονιά Τη διεθνή πιστοποίηση...

Ο Κασσελάκης “πουλάει”. Μόνο ως… διασκεδαστής

Οι εικόνες από την παρουσίαση του βιβλίου του Στέφανου...
Υστερόγραφα Team
Υστερόγραφα Team
Η δημοσιογραφική ομάδα των Υστερόγραφων... κάνει παιχνίδι

Ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς στην πρώτη του μεγάλη αποκλειστική συνέντευξη στο ΟΠΑΠ Game Time

Τι λέει ο προπονητής της Εθνικής Ομάδας για την πρόκριση στο Μουντιάλ, τους Έλληνες φιλάθλους και τον Κώστα Φορτούνη Ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς φιλοξενείται στην...

Η επέτειος έναρξης της (κανονικής) λεηλασίας της Ελλάδας

Για να μην ξεχνιόμαστε... Ήταν σαν σήμερα... 18 Ιανουαρίου. Του σωτηρίου έτους 1996... Τότε που η Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΠΑΣΟΚ, επέλεγε με μόλις 11...

Τα γενέθλια της γυναίκας που αρνείται (ακόμη) το πεπρωμένο της…

Έχει γενέθλια, και μαζί της γιορτάζει... όλη η (προοδευτική) Αμερική. Η Πρώτη Κυρία... της καρδιάς μας γίνεται 61 ετών, και η ανθρωπότητα αναρωτιέται αν...