Του Φρίξου Παλαιολόγου
Από πλευράς επικοινωνίας, το πρωτοσέλιδο των “New York Times” για τα 1.000 ονόματα ανθρώπων που έχασαν τη ζωή τους εξαιτίας του κορονοϊού στις ΗΠΑ, ήταν… μαχαιριά στην καρδιά της διακυβέρνησης Τραμπ.
Μια εικόνα…. εκατομμύρια λέξεις, που θα έρχεται διαρκώς στη μνήμη, κάθε φορά που ένας πολίτης θα σκέφτεται τι θα ψηφίσει στις προεδρικές εκλογές του Νοεμβρίου στην άλλη όχθη του Ατλαντικού.
Το Οβάλ Γραφείο επιχείρησε να διατηρήσει την ψυχραιμία του, για να μην μπει στο κάδρο του… αναθέματος. Και έτσι, ο Λευκός Οίκος περιορίστηκε να “φορτώσει” τα social media με εικόνες της μεσίστιας σημαίας στην οροφή του.
Με την Πρώτη Κυρία των ΗΠΑ, Μελάνια Τραμπ, να αναλαμβάνει την προώθηση της “απάντησης” στα social media.