Οδηγούμε: Hyundai i20 1.0 100hp (pics)


Του Γιάννη-Μάριου Παπαδόπουλου
Μπορεί το i30 να είναι το «βαρύ πυροβολικό» της Hyundai σε ό,τι αφορά στα μοντέλα που αποτελούν τη γκάμα της κορεατικής φίρμας, εντούτοις το αυτοκίνητο που είναι με διαφορά το best seller είναι το i20. Ο λόγος είναι απλός: δίχως να υστερεί σημαντικά σε χώρους σε σχέση με το i30, το i20 είναι πιο οικονομικό και προσφέρει ένα πλήρες «πακέτο» για τον μέσο οδηγό.

Ειδικά έπειτα από την πρόσφατη εκτεταμένη αισθητική ανανέωση που υπέστη, το i20 έγινε ακόμα πιο σύγχρονο και σίγουρα επαναπροσδιόρισε τη θέση του σε μιαν άκρως απαιτητική κατηγορία της αγοράς. ΟΙ αλλαγές αφορούν τόσο στο εμπρός όσο και στο πίσω τμήμα του i20, με τους σχεδιαστές της Hyundai να προχωρούν σε πολύ επιτυχημένες επεμβάσεις.

Εμπρός δεσπόζει η νέα εξαγωνική μάσκα και ο ανασχεδιασμένος προφυλακτήρες, ενώ και τα led ημέρας που είναι ενσωματωμένα στα φωτιστικά σώματα τραβούν τα βλέμματα. Πίσω οι αλλαγές είναι πιο… ξεκάθαρες, τόσο με τον νέο προφυλακτήρα με την ενσωματωμένη μαύρη «φάσα» στο κέντρο του, όσο και με τα εντελώς καινούρια φωτιστικά σώματα, τα οποία δίνουν μεγαλύτερο όγκο στο i20.

Σε ότι αφορά στον εξοπλισμό ασφαλείας, το i20 είναι πλέον εφοδιασμένο με το «πακέτο προστασίας» Hyundai SmartSense, το οποίο περιλαμβάνει όλα όσα θέλει ένας οικογενειάρχης για να αισθάνεται πως το αυτοκίνητό του μπορεί να τον προστατεύσει από… κακοτοπιές. Το εν λόγω «πακέτο», στην έκδοση Distinctive, περιλαμβάνει σύστημα ειδοποίησης ακούσιας αλλαγής πορείας (LDWS), σύστημα διατήρησης πορείας στη λωρίδα κυκλοφορίας (LKA), σύστημα αποφυγής εμπρόσθιας σύγκρουσης (FCA), σύστημα αναγνώρισης κόπωσης οδηγού και αυτόματη ενεργοποίηση της μεγάλης σκάλας φώτων.

Αισθητικές αλλαγές έγιναν και στο εσωτερικό, κυρίως σε ό,τι αφορά στο τιμόνι και στην οθόνη του συστήματος πολυμέσων, η οποία στις «πλούσιες» εκδόσεις έχει πλέον διάμετρο 7 ίντσες. Τα πλαστικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι καλής ποιότητας και συναρμογής, παρά την σκληρή αίσθησή τους, ενώ κορυφαίο είναι το φινίρισμα.

Το I20 της δοκιμής μας εφοδιαζόταν με τον «χιλιάρη» τρικύλινδρο κινητήρα των 100 ίππων, ο οποίος συνεργάζεται με μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων. Συνολικά έχει ραφιναρισμένη λειτουργία και είναι αρκετά αθόρυβος, ενώ με αρκετή προσπάθεια θα καταφέρει κανείς να επιτύχει την εργοστασιακή μέτρηση κατανάλωσης των 4,4 λίτρων για κάθε 100 χιλιόμετρα. Οδηγώντας… φυσιολογικά, πάντως, η μέση κατανάλωση κινείται περίπου στα 6,5 λίτρα.

Στον δρόμο το i20 είναι σταθερό σε κάθε περίπτωση και χάρη στον ψυχωμένο κινητήρα, κινείται σβέλτα και με περισσή ασφάλεια και στον αυτοκινητόδρομο. Τα φρένα που αποτελούνται από αεριζόμενους δίσκους εμπρός και απλούς πίσω, είναι ανθεκτικά και σε κάθε περίπτωση αξιόπιστα.

Κοντολογίς, το ανανεωμένο i20 είναι ένα αυτοκίνητο που προσφέρει ένα πολύ καλό «πακέτο» στον υποψήφιο αγοραστή. Έχει πολλά καλά από το «μεγάλο» i30 δίχως να υστερεί σημαντικά σε κάποιον τομέα –πλην των χώρων- και γενικά αποτελεί μιαν εξαιρετική πρόταση στην κατηγορία του.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 998 κ.εκ.
Μέγιστη ισχύς: 100 hp/4.500 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή: 172 Nm/1.500 σ.α.λ.
Κιβώτιο: Μηχανικό 5 σχέσεων
Ανάρτηση εμπρός: Γόνατα McPherson
Ανάρτηση πίσω: Ημιάκαμπτος άξονας
Φρένα εμπρός: Αεριζόμενοι δίσκοι
Φρένα πίσω: Δίσκοι
Χώρος αποσκευών: 326 Lt
Επιτάχυνση 0-100: 10,8’’
Τελική ταχύτητα: 188 χλμ/ώρα
Ρεζερβουάρ: 50 lt
Κατανάλωση (μικτή) 4,4 lt/100 χλμ
Εκπομπές ρύπων: 102 γρ.
Τιμή: 13.590 ευρώ

Best Of

Νίκος Πλακιάς: Η πολιτική και η επικοινωνιακή συγκάλυψη που έγινε στα Τέμπη είναι αδιαμφισβήτητη

Ο Νίκος Πλακιάς έκανε την παρακάτω ανάρτηση στον προσωπικό...

Φήμες για σκάνδαλα «ακροκεντρώων»… περαστικών από τη ΝΔ

Πηγή: One Voice  Η… αστοχία υλικού με τον αμετροεπή Αρίστο...

Από τον Μενέντεζ στον… Ελπιδοφόρο

    Η πρόσφατη πανηγυρική γιορτή στον Λευκό Οίκο για την...

Ο Σαμαράς διευρύνει το ακροατήριό του

         Με την παραδοσιακή κοινωνική βάση της Νέας Δημοκρατίας...

Newsletter

spot_img

Δείτε επίσης...

Ο Καραμανλής και το τελευταίο μεγάλο “όχι” των Ελλήνων

Πριν από 17 χρόνια, σαν σήμερα, ξεκίνησε ένα “καυτό”...

Η δημοσιογραφική υπεραξία της Σταυρούλας Καραλή έδωσε πόντους στις ενημερωτικές εκπομπές της ΕΡΤ

Οι εκάστοτε διοικήσεις της ΕΡΤ δέχονται συνήθως κριτική για......

Ο Θάνος Σιαφάκας (που παραιτήθηκε) πρόσθεσε ποιότητα στο ΕΡΤnews

Ο Θάνος Σιαφάκας επέλεξε να μην συνεχίσει στην παρουσίαση...

Το (άσβεστο) μίσος των (διχαστικών) ακροκεντρώων για τη Μαρία Καρυστιανού

Η τραγωδία των Τεμπών έχει ήδη καταγραφεί στην εθνική...

Νίκος Πλακιάς: Η πολιτική και η επικοινωνιακή συγκάλυψη που έγινε στα Τέμπη είναι αδιαμφισβήτητη

Ο Νίκος Πλακιάς έκανε την παρακάτω ανάρτηση στον προσωπικό...
Γιάννης-Μάριος Παπαδόπουλος
Γιάννης-Μάριος Παπαδόπουλος
Ο Γιάννης-Μάριος Παπαδόπουλος είναι δημοσιογράφος

Ο Καραμανλής και το τελευταίο μεγάλο “όχι” των Ελλήνων

Πριν από 17 χρόνια, σαν σήμερα, ξεκίνησε ένα “καυτό” 48ωρο, που επρόκειτο να μείνει στην Ιστορία ως ο πρόλογος της “αρχής του τέλους” για...

Η δημοσιογραφική υπεραξία της Σταυρούλας Καραλή έδωσε πόντους στις ενημερωτικές εκπομπές της ΕΡΤ

Οι εκάστοτε διοικήσεις της ΕΡΤ δέχονται συνήθως κριτική για... υπερπληθώρα καινούριων προσώπων που καταφτάνουν στο Ραδιομέγαρο, και προκαλούν... χασμωδία και αδυναμία αρμονικής λειτουργίας του...

Ο Θάνος Σιαφάκας (που παραιτήθηκε) πρόσθεσε ποιότητα στο ΕΡΤnews

Ο Θάνος Σιαφάκας επέλεξε να μην συνεχίσει στην παρουσίαση των εκπομπών του ΕΡΤnews, τις οποίες μπόλιασε με την υπογραφή ποιότητας που χαρακτηρίζει τη δημοσιογραφική...