Οδηγούμε: BMW X2 18i sDrive (pics)


Του Γιάννη-Μάριου Παπαδόπουλου
Πριν από περίπου έναν χρόνο ήρθε στη χώρα μας η BMW X2, ένα αυτοκίνητο με ιδιαίτερη προσωπικότητα, το οποίο συμπλήρωσε τη γκάμα της «οικογένειας Χ» της βαυαρικής φίρμας, προσφέροντας μια εξαιρετική «λύση» σε όσους αναζητούσαν πιο πολύ ένα crossover και λιγότερο ένα SUV με την παραδοσιακή έννοια του όρου.

Τον περασμένο Σεπτέμβριο είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε τη δικίνητη έκδοση 20i της X2, με τον δίλιτρο κινητήρα βενζίνης που αποδίδει 192 ίππους. Μια έκδοση άκρως ισορροπημένη από κάθε άποψη, με μοναδικό «μειονέκτημα» τη χωρητικότητα του κινητήρα, καθώς ένα δίλιτρο μοτέρ στην Ελλάδα δεν τυγχάνει καλής μεταχείρισης από φορολογικής άποψης.

Ήρθε η ώρα, λοιπόν, για τη «βασική» έκδοση της X2, με κωδική ονομασία 18i. Δηλαδή με τον «μικρό» κινητήρα των 1.499 κ.εκ., ο οποίος αποδίδει 140 ίππους και στην περίπτωση του αυτοκινήτου της δοκιμής μας συνδυαζόταν με το «επτάρι» αυτόματο κιβώτιο Steptronic. Ναι, μπορεί οι 140 ίπποι να ακούγονται λίγοι σε σχέση με τους 192 το «δίλιτρου» μοτέρ, ωστόσο στην πράξη αυτό που αποδείχθηκε ήταν πως το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο είναι εξόχως ταιριαστό στα ελληνικά δεδομένα.

Οι επιδόσεις που χαρίζει στην Χ2 είναι πολύ καλές, ενώ χάρη στην άριστη συνεργασία με το αυτόματο κιβώτιο, καταφέρνει να διατηρεί αρκετά χαμηλά την κατανάλωση ακόμα και σε συνθήκες καθημερινής κίνησης στον αστικό ιστό. Δηλαδή σε συνθήκες τις οποίες θα αντιμετωπίσει στο… 95% της «ζωής» της η Χ2!

Σχεδιαστική η Χ2 είναι από μόνη της πολύ ξεχωριστή. Στο εμπρόσθιο τμήμα, ξεχωρίζουν τα φωτιστικά σώματα τα οποία είναι στενόμακρα και σχεδόν «αγγίζουν» τα «νεφρά» στο κέντρο του καπό. Τα τελευταία, σε αντίθεση με τα υπόλοιπα μοντέλα της «οικογένειας Χ», έχουν ως πιο πλατύ τμήμα τους το κάτω, ενώ οι προβολείς ομίχλης είναι ενσωματωμένοι στα άκρα του προφυλακτήρα.

Πίσω, κι εκεί τα φωτιστικά σώματα έχουν τον δικό τους σπορ χαρακτήρα, ενώ πολύ όμορφη είναι η ενσωματωμένη πτέρυγα στην κορυφή της πόρτας του χώρου αποσκευών, η οποίαν πέρα του αισθητικού κομματιού, έχει και μεγάλη χρησιμότητα σε ό,τι αφορά στην αεροδυναμική του μοντέλου.

Το εσωτερικό της Χ2 δανείζεται πολλά στοιχεία από την Χ1, όμως είναι πιο οδηγοκεντρικό. Επίσης έχουν γίνει αλλαγές σε λεπτομέρειες όπως οι ραφές στο ταμπλό. Οι θήκες για μικροαντικείμενα είναι πολλές και πρακτικές, ενώ το πορτ μπαγκάζ των 470 λίτρων και χάρη στο κανονικό σχήμα του μπορεί να φιλοξενήσει όλα όσα θέλει μια μέση οικογένεια στις αποδράσεις της.

Η Χ2 της δοκιμής μας ήταν δικίνητη, όμως σε καμία περίπτωση δεν δημιουργούσε την αίσθηση πως δεν μπορούσε να κινηθεί εκτός ασφάλτου. Τουναντίον, όταν βγάλαμε την Χ2 εκτός ασφάλτου ήταν άκρως απολαυστική και απόλυτα προβλέψιμη ακόμα και σε όχι και τόσο «πατημένο» χώμα.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1.499 κ.εκ.
Μέγιστη ισχύς: 140 hp/4.600 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή: 220 Nm/1.480 σ.α.λ.
Κιβώτιο: Αυτόματο 7 σχέσεων
Ανάρτηση εμπρός: Γόνατα McPherson
Ανάρτηση πίσω: Πολλαπλών συνδέσμων
Φρένα εμπρός: Αεριζόμενοι δίσκοι
Φρένα πίσω: Αεριζόμενοι δίσκοι
Χώρος αποσκευών: 470 Lt
Επιτάχυνση 0-100: 9,6’’
Τελική ταχύτητα: 205 χλμ/ώρα
Ρεζερβουάρ: 51 lt
Κατανάλωση (μικτή) 5,6 lt/100 χλμ
Εκπομπές ρύπων: 129 γρ.
Τιμή: 36.168 ευρώ

 

Best Of

Ο Κασσελάκης “πουλάει”. Μόνο ως… διασκεδαστής

Οι εικόνες από την παρουσίαση του βιβλίου του Στέφανου...

Τάσος Χατζηβασιλείου: Κορυφαίος βραχίονας της εξωτερικής πολιτικής η οικονομική διπλωματία

Με ανάρτηση στους προσωπικούς λογαριασμούς του στα social media,...

Ντόρα Μπακογιάννη: Ο Κωνσταντίνος Τασούλας με σεμνότητα, ήθος και αποτελεσματικότητα

Την υποψηφιότητα του Κωνσταντίνου Τασούλα για την Προεδρία της...

Κώστας Μπακογιάννης: Ο Κώστας Τασούλας θα μας ενώσει

Ο Κώστας Μπακογιάννης έκανε την παρακάτω ανάρτηση στους προσωπικούς...

Newsletter

spot_img

Δείτε επίσης...

Η επέτειος έναρξης της (κανονικής) λεηλασίας της Ελλάδας

Για να μην ξεχνιόμαστε... Ήταν σαν σήμερα... 18 Ιανουαρίου....

Τα γενέθλια της γυναίκας που αρνείται (ακόμη) το πεπρωμένο της…

Έχει γενέθλια, και μαζί της γιορτάζει... όλη η (προοδευτική)...

O ΟΠΑΠ στη λίστα με τους κορυφαίους εργοδότες της Ελλάδας και το 2025

Αναδείχθηκε Top Employer για τρίτη διαδοχική χρονιά Τη διεθνή πιστοποίηση...

Ο Κασσελάκης “πουλάει”. Μόνο ως… διασκεδαστής

Οι εικόνες από την παρουσίαση του βιβλίου του Στέφανου...

Τάσος Χατζηβασιλείου: Κορυφαίος βραχίονας της εξωτερικής πολιτικής η οικονομική διπλωματία

Με ανάρτηση στους προσωπικούς λογαριασμούς του στα social media,...
Γιάννης-Μάριος Παπαδόπουλος
Γιάννης-Μάριος Παπαδόπουλος
Ο Γιάννης-Μάριος Παπαδόπουλος είναι δημοσιογράφος

Η επέτειος έναρξης της (κανονικής) λεηλασίας της Ελλάδας

Για να μην ξεχνιόμαστε... Ήταν σαν σήμερα... 18 Ιανουαρίου. Του σωτηρίου έτους 1996... Τότε που η Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΠΑΣΟΚ, επέλεγε με μόλις 11...

Τα γενέθλια της γυναίκας που αρνείται (ακόμη) το πεπρωμένο της…

Έχει γενέθλια, και μαζί της γιορτάζει... όλη η (προοδευτική) Αμερική. Η Πρώτη Κυρία... της καρδιάς μας γίνεται 61 ετών, και η ανθρωπότητα αναρωτιέται αν...

O ΟΠΑΠ στη λίστα με τους κορυφαίους εργοδότες της Ελλάδας και το 2025

Αναδείχθηκε Top Employer για τρίτη διαδοχική χρονιά Τη διεθνή πιστοποίηση Top Employer 2025, που τον κατατάσσει στους κορυφαίους εργοδότες στην Ελλάδα, για τρίτη διαδοχική χρονιά,...