Οδηγούμε: BMW 520d M Pack (pics)


Του Γιάννη-Μάριου Παπαδόπουλου
Ας μιλήσουμε για τη BMW. Ποιό είναι το πρώτο μοντέλο της βαυαρικής φίρμας, το οποίο σας έρχεται στο μυαλό; Ναι, οι πιο μεγάλοι σε ηλικία, οι παραδοσιακοί ίσως, θα πουν «η τριάρα». ΟΙ νεότεροι θα σταθούν στην «σειρά 1», η οποία ειδικά στην τελευταία εκδοχή της είναι ένα άκρως νεανικό και σπορτίφ αυτοκίνητο. Όλοι, όμως, θα συμφωνήσουν πως τα δεδομένα αλλάζουν.

Κι αυτό διότι η νέα «σειρά 5» της BMW είναι εδώ για να δημιουργήσει ένα νέο status αναφορικά με τη μάρκα συνολικά. Δίχως υπερβολή, η νέα «πεντάρα» είναι η καλύτερη «πεντάρα» που φτιάχτηκε ποτέ. Και δεν το λέμε εμείς, αλλά οι έρευνες. Για να είμαστε ακριβείς, κι εμείς προσυπογράφουμε, καθώς είναι δεδομένο πως η BMW «ξυπνά τις αισθήσεις». Πόσο μάλλον όταν μιλάμε για ένα μοντέλο – σημείο αναφοράς!

Τι είναι η νέα «σειρά 5»; Σχεδιαστικά αντλεί στοιχεία από τη «σειρά 7» στο εμπρός μέρος. Σχεδόν… αντιγραφή, θα λέγαμε! Από το πλάι η σιλουέτα της παραπέμπει άμεσα σε «σειρά 3»! Των άκρων, δηλαδή! Ε, και μιας κι αναφερθήκαμε στα… άκρα, η «ουρά» της δεν μοιάζει πουθενά, αποτελώντας το στοιχείο που της προσδίδει μια ξεχωριστή προσωπικότητα!

Ξεκάθαρη είναι η πρόθεση των Γερμανών να δημιουργήσουν ένα σπορ σεντάν, το οποίο να μην υπολείπεται σε τομείς όπως η πολυτέλεια και το στιλ, συνάμα, όμως, να προσφέρει άπλετη οδηγική ευχαρίστηση. Και, πιστέψτε μας, η νέα «πεντάρα» προσφέρει μια νέα οδηγική εμπειρία για τα δεδομένα της κατηγορίας της, όπως είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε κατά τη σύντομη δοκιμή της στο πλαίσιο της πανελλαδικής παρουσίασης.

Δεν είναι τυχαίο πως οι Βαυαροί έχουν δώσει μεγάλη σημασία στην «εξατομίκευση» της νέας «πεντάρας», δημιουργώντας εκδόσεις με μεγαλύτερη έμφαση στην πολυτέλεια (Luxury) ή στην σπορτίφ εικόνα και συμπεριφορά (M pack), ή ακόμα και υβριδική που βρίσκεται… καθ’ οδόν! Φυσικά όταν μιλάμε για «νέα σειρά 5» που πιο πολύ πλησιάζει την «επτάρα», τομείς όπως η πολυτέλεια, η ποιότητα κατασκευής, η κύληση, η εργονομία και οι άπλετοι χώροι είναι δεδομένοι και στο μέγιστο επίπεδο.

Στο εσωτερικό συναντά κανείς την τελευταία γενιά του συστήματος iDrive με οθόνη αφής 10,25-ιντσών. Ο έλεγχος των συστημάτων γίνεται μέσω Controller, touchscreen, φωνητικών εντολών ή αναγνώρισης χειρονομιών BMW. Μεγάλα εικονίδια εμφανίζουν το περιεχόμενο των μενού πάντα σε ενημερωμένη μορφή και σε διάταξη σύμφωνα με τις επιθυμίες του χρήστη. Έγχρωμο, τρίτης γενιάς είναι και το σύστημα BMW Head-Up Display με 70% μεγαλύτερη, υψηλής ανάλυσης επιφάνεια προβολής.
Επίσης, εκτενής είναι η γκάμα συστημάτων υποστήριξης, όπως το Steering & Lane Keeping Assistant, το οποίο σε φέρνει λίγο πιο κοντά στην αυτόνομη οδήγηση, και λειτουργεί μέχρι τα 210 χιλιόμετρα, διατηρώντας τον έλεγχο του αυτοκινήτου ακόμα κι αν αποσύρεις για λίγα δευτερόλεπτα τα χέρια σου από το τιμόνι.

Στο μηχανολογικό κομμάτι, η BMW 520d βασίζεται στον υπετροφοδοτούμενο δίλιτρο κινητήρα που αποδίδει 190 ίππους και 400 Nm ροπής. Το εν λόγω μοτέρ συνεργάζεται με το ολοκαίνουριο αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων της ZF. Συνολικά είναι μια άκρως ισορροπημένη πρόταση, καθώς δίχως να ξεπερνά το «ψυχολογικό όριο» των δύο λίτρων, προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις σε συνδυασμό με οικονομία καυσίμου.

Όσον αφορά στην οδική συμπεριφορά, παραμένει ουδέτερη σε κάθε περίπτωση. Η ισχύς του κινητήρα είναι παραπάνω από επαρκής για να κινήσει γρήγορα την «πεντάρα», ενώ παρά τα σχεδόν πέντε μέτρα μήκους του αμαξώματος, καταφέρνει να κρύψει επιμελώς τις διαστάσεις της. Η άνεση είναι κορυφαία, όπως και η ποιότητα κατασκευής. Εξαιρετικά σε απόδοση και ακούραστα στην έντονη χρήση είναι τα αεριζόμενα δισκόφρενα της 520d, ενώ οι χώροι είναι παραπάνω από επαρκείς για πέντε ενήλικες και τις αποσκευές τους.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: Πετρελαίου, 1.995 κ.εκ.
Μέγιστη ισχύς: 190 hp/4.000 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή: 400 Nm/1.750 σ.α.λ.
Κιβώτιο: Αυτόματο 8 σχέσεων
Ανάρτηση εμπρός: Διπλά ψαλίδια
Ανάρτηση πίσω: Πολλαπλών συνδέσμων
Φρένα εμπρός: Αεριζόμενοι δίσκοι
Φρένα πίσω: Αεριζόμενοι δίσκοι
Χώρος αποσκευών: 685 Lt
Επιτάχυνση 0-100: 7,7’’
Τελική ταχύτητα: 238 χλμ/ώρα
Ρεζερβουάρ: 66 lt
Κατανάλωση (μικτή) 4,5 lt/100 χλμ
Εκπομπές ρύπων: 118 γρ.
Τιμή: 58.573 ευρώ
 

Best Of

Ο Κασσελάκης “πουλάει”. Μόνο ως… διασκεδαστής

Οι εικόνες από την παρουσίαση του βιβλίου του Στέφανου...

Τάσος Χατζηβασιλείου: Κορυφαίος βραχίονας της εξωτερικής πολιτικής η οικονομική διπλωματία

Με ανάρτηση στους προσωπικούς λογαριασμούς του στα social media,...

Ντόρα Μπακογιάννη: Ο Κωνσταντίνος Τασούλας με σεμνότητα, ήθος και αποτελεσματικότητα

Την υποψηφιότητα του Κωνσταντίνου Τασούλα για την Προεδρία της...

Κώστας Μπακογιάννης: Ο Κώστας Τασούλας θα μας ενώσει

Ο Κώστας Μπακογιάννης έκανε την παρακάτω ανάρτηση στους προσωπικούς...

Newsletter

spot_img

Δείτε επίσης...

Ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς στην πρώτη του μεγάλη αποκλειστική συνέντευξη στο ΟΠΑΠ Game Time

Τι λέει ο προπονητής της Εθνικής Ομάδας για την...

Η επέτειος έναρξης της (κανονικής) λεηλασίας της Ελλάδας

Για να μην ξεχνιόμαστε... Ήταν σαν σήμερα... 18 Ιανουαρίου....

Τα γενέθλια της γυναίκας που αρνείται (ακόμη) το πεπρωμένο της…

Έχει γενέθλια, και μαζί της γιορτάζει... όλη η (προοδευτική)...

O ΟΠΑΠ στη λίστα με τους κορυφαίους εργοδότες της Ελλάδας και το 2025

Αναδείχθηκε Top Employer για τρίτη διαδοχική χρονιά Τη διεθνή πιστοποίηση...

Ο Κασσελάκης “πουλάει”. Μόνο ως… διασκεδαστής

Οι εικόνες από την παρουσίαση του βιβλίου του Στέφανου...
Γιάννης-Μάριος Παπαδόπουλος
Γιάννης-Μάριος Παπαδόπουλος
Ο Γιάννης-Μάριος Παπαδόπουλος είναι δημοσιογράφος

Ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς στην πρώτη του μεγάλη αποκλειστική συνέντευξη στο ΟΠΑΠ Game Time

Τι λέει ο προπονητής της Εθνικής Ομάδας για την πρόκριση στο Μουντιάλ, τους Έλληνες φιλάθλους και τον Κώστα Φορτούνη Ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς φιλοξενείται στην...

Η επέτειος έναρξης της (κανονικής) λεηλασίας της Ελλάδας

Για να μην ξεχνιόμαστε... Ήταν σαν σήμερα... 18 Ιανουαρίου. Του σωτηρίου έτους 1996... Τότε που η Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΠΑΣΟΚ, επέλεγε με μόλις 11...

Τα γενέθλια της γυναίκας που αρνείται (ακόμη) το πεπρωμένο της…

Έχει γενέθλια, και μαζί της γιορτάζει... όλη η (προοδευτική) Αμερική. Η Πρώτη Κυρία... της καρδιάς μας γίνεται 61 ετών, και η ανθρωπότητα αναρωτιέται αν...