Οδηγούμε: Hyundai Kona 1.0T 120 hp (pics)


Του Γιάννη-Μάριου Παπαδόπουλου
Την τελευταία δεκαετία η λεγόμενη «κατηγορία των Β-SUV»  εκτοξεύτηκε τόσο από πλευράς πωλήσεων όσο και από πλευράς διαθέσιμων μοντέλων. Στα τέλη ων «zero’s» μόλις δύο αυτοκίνητα υπήρχαν στη συγκεκριμένη κατηγορία, το Daihatsu Terios και το Suzuki Jimny.

Θέλετε η κρίση, θέλετε οι απαιτήσεις των καιρών ή η στροφή του αγοραστικού κοινού, η συγκεκριμένη κατηγορία έχει πάρει για τα καλά τα… πάνω της, με τα μοντέλα που πωλούνται ως «B-SUV» ή ως «μικρά crossovers» ήταν μέχρι πρότινος 29.

Ε, προσθέστε και ακόμα μία, μιας και η Hyundai κάνει την δυναμική είσοδό της στην κατηγορία με το Kona. Ένα compact σε διαστάσεις αλλά…  extra large σε χώρους μοντέλο.

Μπορεί να κατασκευάζεται στην Κορέα, εντούτοις αισθητικά το Kona σίγουρα θυμίζει ολίγον από… Γαλλία. Όμως μέχρι εκεί. Προσπάθησαν φιλότιμα κι εν πολλοίς κατάφεραν οι Κορεάτες να κάνουν το Kona μοντέρνο αλλά όχι εκκεντρικό, πρακτικό αλλά όχι ογκώδες, καλοφτιαγμένο αλλά όχι πανάκριβο, τεχνολογικά εξελιγμένο αλλά όχι πολύπλοκο.

Στον δρόμο, παρά το αυξημένο ύψος του, εμπνέει τον οδηγό να μπει στις στροφές λίγο πιο σβέλτα απ’ ό,τι θα περίμενε κανείς. Κλίσεις ανεπαίσθητες, τιμόνι αρκετά σαφές (θα το θέλαμε λίγο πιο βαρύ), φρένα αξιόπιστα και αποδοτικά κι ένας τρικύλινδρος κινητήρας ενός λίτρου τελευταίας τεχνολογίας, ο οποίος διακρίνεται για την πολιτισμένη (μα θορυβώδη) λειτουργία του, την χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και την ευστροφία του στο χαμηλό και μεσαίο φάσμα στροφών και φυσικά για τη δύναμη των 120 ίππων του.

Σαφές και με καλή αίσθηση το μηχανικό κιβώτιο των έξι σχέσεων, όμως θα… περιμένουμε το «επτάρι» αυτόματο διπλού συμπλέκτη, διότι «το αυτόματο είναι αλλιώς». Όσο για τα 120 άλογα του μοτέρ, δεν θα σε προδώσουν ποτέ!

Το ταμπλό είναι αρκετά σύγχρονο, φτιαγμένο από καλά σε αφή πλαστικά, με καλή συναρμογή. Εργονομικά δεν παρατηρήσαμε κάποια ιδιαίτερη ατέλεια, καθώς οι σχεδιαστές της Hyundai έδωσαν σημασία σε κάθε λεπτομέρεια.

Χώροι άφθονοι για μια τετραμελή οικογένεια με τα μπαγκάζια της, μιας και το «όπλο» του Kona είναι το μακρύ μεταξόνιό του αλλά και το αυξημένο (σχεδόν 1,8 μέτρα) πλάτος του.

Με λίγα λόγια… Konan(n) αλλά όχι «βάρβαρος»! Ίσα ίσα…

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 998 κ.εκ.
Μέγιστη ισχύς: 120 hp/6.000 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή: 172 Nm/1.500-4.000 σ.α.λ.
Κιβώτιο: Μηχανικό 6 σχέσεων
Ανάρτηση εμπρός: Γόνατα McPherson
Ανάρτηση πίσω: Ημιάκαμπτος άξονας
Φρένα εμπρός: Αεριζόμενοι δίσκοι
Φρένα πίσω: Δίσκοι
Χώρος αποσκευών: 361 lt
Επιτάχυνση (0-100): 12”
Τελική ταχύτητα: 181 χλμ/ώρα
Ρεζερβουάρ: 50 lt
Κατανάλωση (μικτή): 5,5 lt/100 χλμ
Εκπομπές ρύπων: 125 γρ/χλμ
Τιμή: 16.890 ευρώ

Best Of

Ο Τζιτζικώστας κοιτάζει την «επόμενη μέρα» στην Κεντροδεξιά

Πηγή: One Voice  Η διαδοχή ηγεσίας στην Κεντροδεξιά, όταν ο...

Η Μαρία Καρυστιανού συγκλονίζει: Άλλη μια χρονιά ξεκινά, χωρίς να είσαι δίπλα μας

Με μια συγκλονιστική ανάρτηση στους λογαριασμούς της στα social...

Κώστας Καραμανλής και Νατάσα Παζαΐτη: Καλή χρονιά, γεμάτη αγάπη

Με μια φωτογραφία αγκαλιασμένοι, υποδέχτηκαν ο Κώστας Καραμανλής και...

Όταν η Πρόεδρος της Δημοκρατίας μιλούσε σε παιδιά της Γ’ Δημοτικού για αρκουδάκια… χωρίς φύλο

Με τον δυτικό άνθρωπο να εξορθολογίζει τις προτεραιότητες του...

Newsletter

spot_img

Δείτε επίσης...

Η… συμβίωση με το ΕΛΙΑΜΕΠ «μαύρη τρύπα» για τη θητεία Αντωνιάδου στην ΕΣΗΕΑ

  Σε «μαύρη τρύπα» για τη θητεία της Μαρίας Αντωνιάδου...

Η ηγεμονία Τραμπ αλλάζει τις ισορροπίες στον πλανήτη

Το σχέδιο του νέου Οβάλ Γραφείου για «μετατόπιση ισχύος»...

Ο Τζιτζικώστας κοιτάζει την «επόμενη μέρα» στην Κεντροδεξιά

Πηγή: One Voice  Η διαδοχή ηγεσίας στην Κεντροδεξιά, όταν ο...

Η κοινωνία έχει προσπεράσει το πολιτικό σύστημα

         Να κάνουμε ένα άλμα πιο γρήγορο από τη...

Σε αναζήτηση αντιπάλου της Μελόνι

  Για ακόμη μια φορά, η ιταλική Κεντροαριστερά βρίσκεται σε...
Γιάννης-Μάριος Παπαδόπουλος
Γιάννης-Μάριος Παπαδόπουλος
Ο Γιάννης-Μάριος Παπαδόπουλος είναι δημοσιογράφος

Η… συμβίωση με το ΕΛΙΑΜΕΠ «μαύρη τρύπα» για τη θητεία Αντωνιάδου στην ΕΣΗΕΑ

  Σε «μαύρη τρύπα» για τη θητεία της Μαρίας Αντωνιάδου στην προεδρία της ΕΣΗΕΑ, εξελίσσεται η ατυχής… συμβίωση με το ΕΛΙΑΜΕΠ, οι θέσεις του οποίου...

Η ηγεμονία Τραμπ αλλάζει τις ισορροπίες στον πλανήτη

Το σχέδιο του νέου Οβάλ Γραφείου για «μετατόπιση ισχύος» στην Ευρώπη Το 2025 εκκινεί με την ορκωμοσία του Ντόναλντ Τραμπ το τελευταίο δεκαήμερο του Ιανουαρίου,...

Ο Τζιτζικώστας κοιτάζει την «επόμενη μέρα» στην Κεντροδεξιά

Πηγή: One Voice  Η διαδοχή ηγεσίας στην Κεντροδεξιά, όταν ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα αποφασίσει να κλείσει τον κύκλο της παρουσίας του στην προεδρία της Νέας...