Πόσο δίκιο είχε ο Κώστας Καραμανλής, όταν ζητούσε να έρθουν “όλα στο φως” για το σκάνδαλο των υποκλοπών…

Του Νίκου Φυλάγγελου

 

Πολιτικά, η κυβέρνηση βρίσκεται τις τελευταίες ημέρες αντιμέτωπη με το φαινόμενο της “τέλειας καταιγίδας”. Τρία μέτωπα που, αθροιστικά και σωρευτικά μπορούν από μόνα τους να δημιουργήσουν γεγονότα, προδικάζουν επιδείνωση της κοινωνικής ψυχολογίας και μετατόπιση των πολιτικών δεδομένων, στην τελική ευθεία για τις εκλογές.

Το σκάνδαλο Πάτση, διαπερνά οριζόντια το θυμικό της κοινωνίας, επειδή συνδέει τους πλειστηριασμούς με την απώλεια ακόμη και της πρώτης κατοικίας, τη στιγμή που οι επαναλαμβανόμενες αυξήσεις επιτοκίων από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα δυσκολεύουν ακόμη περισσότερους, συνεπείς δανειολήπτες στεγαστικών δανείων να συνεχίσουν να είναι… συνεπείς. Και επομένως, θα κινδυνεύσουν να χάσουν και εκείνοι το σπίτι τους.

Το καλάθι του νοικοκυριού δεν έτυχε καλοπροαίρετης υποδοχής, και φυσικά, ακόμη κι αν λειτουργούσε, δεν θα μπορούσε να ανακουφίσει την τσέπη του νοικοκυριού, που βλέπει το εισόδημά του να συρρικνώνεται διαρκώς και την ποιότητα της ζωής του να υποβαθμίζεται, ως συνέπεια και της αλλοπρόσαλλης στάσης της Ευρώπης στην ουκρανική κρίση, με μια επίσκεψη στο σούπερ μάρκετ να θυμίσει… ταινία τρόμου.

Οι νεώτερες αποκαλύψεις και τα δημοσιεύματα για το σκάνδαλο των υποκλοπών, σε συνδυασμό με την επιθετική ρητορική που συνδέει το ποδόσφαιρο με την ποιότητα της Δημοκρατίας, λειτουργούν ως “χαριστική βολή”, επιδεινώνοντας την εικόνα της Ελλάδας ως “Failed State” και διαμορφώνοντας αίσθηση παρακμής και σήψης στη χώρα, που υπονομεύει το κεντρικό πολιτικό αφήγημα του Πρωθυπουργού ενόψει των εκλογών.

Πόσο δίκιο είχε ο Κώστας Καραμανλής, όταν πριν από μερικούς μήνες, στον πρόλογο του ξεσπάσματος του σκανδάλου των υποκλοπών, είχε ζητήσει να έρθουν “όλα στο φως”. Για να μην κλονιστεί περισσότερο η εμπιστοσύνη των πολιτών προς τους θεσμούς, επομένως και προς την κυβέρνηση.

Τότε, διάφοροι ενσωματωμένοι, περαστικοί από τη Νέα Δημοκρατία και πρόθυμοι να… παπαγαλίσουν τα πάντα, τον είχαν κανιβαλίσει. Σήμερα, η πραγματικότητα τους εκθέτει.

Best Of

Νίκος Πλακιάς: Η πολιτική και η επικοινωνιακή συγκάλυψη που έγινε στα Τέμπη είναι αδιαμφισβήτητη

Ο Νίκος Πλακιάς έκανε την παρακάτω ανάρτηση στον προσωπικό...

Φήμες για σκάνδαλα «ακροκεντρώων»… περαστικών από τη ΝΔ

Πηγή: One Voice  Η… αστοχία υλικού με τον αμετροεπή Αρίστο...

Από τον Μενέντεζ στον… Ελπιδοφόρο

    Η πρόσφατη πανηγυρική γιορτή στον Λευκό Οίκο για την...

Ο Σαμαράς διευρύνει το ακροατήριό του

         Με την παραδοσιακή κοινωνική βάση της Νέας Δημοκρατίας...

Newsletter

spot_img

Δείτε επίσης...

Ο Καραμανλής και το τελευταίο μεγάλο “όχι” των Ελλήνων

Πριν από 17 χρόνια, σαν σήμερα, ξεκίνησε ένα “καυτό”...

Η δημοσιογραφική υπεραξία της Σταυρούλας Καραλή έδωσε πόντους στις ενημερωτικές εκπομπές της ΕΡΤ

Οι εκάστοτε διοικήσεις της ΕΡΤ δέχονται συνήθως κριτική για......

Ο Θάνος Σιαφάκας (που παραιτήθηκε) πρόσθεσε ποιότητα στο ΕΡΤnews

Ο Θάνος Σιαφάκας επέλεξε να μην συνεχίσει στην παρουσίαση...

Το (άσβεστο) μίσος των (διχαστικών) ακροκεντρώων για τη Μαρία Καρυστιανού

Η τραγωδία των Τεμπών έχει ήδη καταγραφεί στην εθνική...

Νίκος Πλακιάς: Η πολιτική και η επικοινωνιακή συγκάλυψη που έγινε στα Τέμπη είναι αδιαμφισβήτητη

Ο Νίκος Πλακιάς έκανε την παρακάτω ανάρτηση στον προσωπικό...
Νίκος Φυλάγγελος
Νίκος Φυλάγγελος
Ο Νίκος Φυλάγγελος είναι πολιτικός αναλυτής

Ο Καραμανλής και το τελευταίο μεγάλο “όχι” των Ελλήνων

Πριν από 17 χρόνια, σαν σήμερα, ξεκίνησε ένα “καυτό” 48ωρο, που επρόκειτο να μείνει στην Ιστορία ως ο πρόλογος της “αρχής του τέλους” για...

Η δημοσιογραφική υπεραξία της Σταυρούλας Καραλή έδωσε πόντους στις ενημερωτικές εκπομπές της ΕΡΤ

Οι εκάστοτε διοικήσεις της ΕΡΤ δέχονται συνήθως κριτική για... υπερπληθώρα καινούριων προσώπων που καταφτάνουν στο Ραδιομέγαρο, και προκαλούν... χασμωδία και αδυναμία αρμονικής λειτουργίας του...

Ο Θάνος Σιαφάκας (που παραιτήθηκε) πρόσθεσε ποιότητα στο ΕΡΤnews

Ο Θάνος Σιαφάκας επέλεξε να μην συνεχίσει στην παρουσίαση των εκπομπών του ΕΡΤnews, τις οποίες μπόλιασε με την υπογραφή ποιότητας που χαρακτηρίζει τη δημοσιογραφική...