Του Μανώλη Κομνηνού
Εδώ και αρκετό καιρό, ο Κώστας Λασκαράτος έχει προσθέσει στο αποτύπωμα της δημοσιογραφικής διαδρομής του, και το συγγραφικό έργο.
Και παραμένει… ανήσυχο πνεύμα.
Ο Κώστας Λασκαράτος θέτει στην κρίση του αναγνωστικού κοινού το νέο βιβλίο του, με τίτλο «Μουσεία / INFLUENCERS (Kοινωνιολογία Πολιτισμού – Επικοινωνία του Πολιτισμού και ΜΜΕ)», από τις εκδόσεις Σιδέρης.
Το βιβλίο προσεγγίζει τη σχέση των Μουσείων με τους ψηφιακούς influencers στην εποχή των «έξυπνων» τηλεφώνων, αλλά και τις επιλογές των σύγχρονων συμπεριληπτικών μουσειακών φορέων, που τους καθιστούν αληθινούς influencers.