Γράφει ο Νίκος Μπογιόπουλος
Τo πρώτο lockdown ξεκίνησε με την (ανομολόγητη είναι η αλήθεια) κυβερνητική θέση «δεν μπορούμε να γεννήσουμε σχολεία», που θα πει «δεν μπορούμε να γεννήσουμε δασκάλους».
Ως εκ τούτου, αντί να ψάξουν να βρουν αίθουσες και να διορίσουν δασκάλους για να εξασφαλιστούν υγειονομικά υποφερτές σχολικές συνθήκες, «γέννησαν» νόμο -μέσα στην πανδημία- για περισσότερα (!) παιδιά στις σχολικές αίθουσες. Δεν παρέλειψαν, βέβαια, να απευθύνουν την προτροπή να είναι ανοιχτά τα παράθυρα και τα παιδιά να παίρνουν μαζί τους κουβέρτα όταν κάνει κρύο…
Στο δεύτερο lockdown φτάσαμε με τον Κυριάκο Μητσοτάκη να δηλώνει στις 5/11/2020, την ημέρα, δηλαδή, που ανακοίνωσε τη νέα καραντίνα: «Κάναμε το καλύτερο το οποίο μπορούσαμε. Προφανώς, θα μπορούσαμε να κάνουμε και κάτι περισσότερο. Δεν ξέρω τι θα ήταν αυτό, γιατί δεν μπορούμε να γεννήσουμε λεωφορεία από το πουθενά».
Οταν έγινε αυτή η δήλωση-απάντηση στις αιτιάσεις για τη σαρδελοποίηση του κόσμου στα ΜΜΜ, είχαν ήδη «γεννηθεί» τα νέα 2.450 αστυνομικά οχήματα με τα οποία εξοπλίστηκε η ΕΛ.ΑΣ. εντός του 2020 και είχαν ήδη προϋπολογιστεί και «γεννηθεί» τα δισεκατομμύρια για τα Rafale. Μερικές «γέννες» είναι δυσκολότερες από άλλες…
Τώρα φτάσαμε στο τρίτο lockdown, που πλέον συνοδεύεται από μια ακόμα δήλωση, η οποία έγινε την παραμονή της ψήφισης του νόμου για την πρόσληψη 1.000 νέων αστυνομικών για τα (κλειστά) πανεπιστήμια: «Δεν μπορούμε να ανακαλύψουμε ή να δημιουργήσουμε ή να “γεννήσουμε” πρόσθετους νοσηλευτές, γιατρούς, αναισθησιολόγους, εντατικολόγους πέραν αυτών που έχουμε» (Κυρ. Μητσοτάκης, 10/2/2021).
Ισως αυτή να είναι και η πιο αποκαλυπτική τοποθέτηση, καθώς δεν… «γεννά» καμία παρερμηνεία ως προς το τι εννοεί η κυβέρνηση όταν μιλάει και αυτοθαυμάζεται για την από μέρους της «διαχείριση» της πανδημίας…