My market: Στηρίζουμε το όνειρο ζευγαριών να αποκτήσουν παιδί

 

Σε λιγότερο από δύο χρόνια μέσα από το έργο της BeLive γεννήθηκαν 14 υγιέστατα μωράκια και 14 ζευγάρια ζούνε πια το όνειρό τους

 

Τα My market, από την πρώτη μέρα της ίδρυσής τους έχουν ως στρατηγικό πυλώνα της λειτουργίας τους την κοινωνική προσφορά, με έμφαση στο Παιδί και την Οικογένεια. Με συνέπεια σε αυτήν τη δέσμευσή τους, προχώρησαν σε συνέργεια με το μη κερδοσκοπικό σωματείο BeLive,  που στόχο έχει να βοηθά υπογόνιμα ζευγάρια που προσπαθούν να αποκτήσουν παιδί.

 

Στο πλαίσιο αυτό, και με αφορμή τη Χριστουγεννιάτικη θεματική καμπάνια Ένας + Ένας, τα My market σχεδίασαν και υλοποίησαν σε συνεργασία με τη Be-Live μία ευρεία καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού και των πελατών τους για το έργο της οργάνωσης που προσφέρει την ελπίδα για οικογένεια σε ζευγάρια που προσπαθούν να κάνουν παιδί μέσω εξωσωματικής γονιμοποίησης, ενώ παράλληλα προσέφεραν και ένα σημαντικό χρηματικό ποσό για τους σκοπούς της οργάνωσης.

 

Σε μία χώρα όπως η Ελλάδα, όπου το πρόβλημα της υπογεννητικότητας παρουσιάζει ανησυχητικά αυξητικές τάσεις με αποτέλεσμα τη σταθερή μείωση του ενεργού πληθυσμού, το σωματείο Be-Live δημιουργήθηκε πριν από 2 χρόνια για να προσφέρει προοπτική στα υπογόνιμα ζευγάρια, τα οποία δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να καλύψουν τις δαπάνες εξωσωματικής γονιμοποίησης και να ευαισθητοποιήσει το ευρύ κοινό με ενημερωτικές ημερίδες.

 

Σήμερα, η Be-Live έχει βρει φίλους, επιστημονικούς συνεργάτες, συμπαραστάτες και χορηγούς σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, προσφέροντας ελπίδα για ένα καλύτερο αύριο στη χώρα. Από τις 20 Μαρτίου 2019 που άνοιξε η ηλεκτρονική πλατφόρμα για την υποβολή αιτήσεων, η Be-Live μέχρι και σήμερα έχει λάβει πάνω από 100 αιτήσεις, ενώ 20 γυναίκες επιλέχθηκαν για το 2020, με ιατρικά και κοινωνικά κριτήρια.

 

Μέχρι στιγμής, έχουν γεννηθεί 14 υγιέστατα μωράκια και 14 ζευγάρια ζουν πια το όνειρο της οικογένειας!

  • Στη φωτογραφία, αριστερά ο κ. Βασίλης Κελλάρης, δεξιά ο κ. Χάρης Χηνιάδης ιδρυτές BeLive με τη Δήμητρα Δασκαλάκη, Γενική Διευθύντρια Οργανωσιακής Ανάπτυξης και Επικοινωνίας METRO AEBE

 

 

Best Of

Νίκος Πλακιάς: Η πολιτική και η επικοινωνιακή συγκάλυψη που έγινε στα Τέμπη είναι αδιαμφισβήτητη

Ο Νίκος Πλακιάς έκανε την παρακάτω ανάρτηση στον προσωπικό...

Φήμες για σκάνδαλα «ακροκεντρώων»… περαστικών από τη ΝΔ

Πηγή: One Voice  Η… αστοχία υλικού με τον αμετροεπή Αρίστο...

Από τον Μενέντεζ στον… Ελπιδοφόρο

    Η πρόσφατη πανηγυρική γιορτή στον Λευκό Οίκο για την...

Ο Σαμαράς διευρύνει το ακροατήριό του

         Με την παραδοσιακή κοινωνική βάση της Νέας Δημοκρατίας...

Newsletter

spot_img

Δείτε επίσης...

Ο Καραμανλής και το τελευταίο μεγάλο “όχι” των Ελλήνων

Πριν από 17 χρόνια, σαν σήμερα, ξεκίνησε ένα “καυτό”...

Το (άσβεστο) μίσος των (διχαστικών) ακροκεντρώων για τη Μαρία Καρυστιανού

Η τραγωδία των Τεμπών έχει ήδη καταγραφεί στην εθνική...

Νίκος Πλακιάς: Η πολιτική και η επικοινωνιακή συγκάλυψη που έγινε στα Τέμπη είναι αδιαμφισβήτητη

Ο Νίκος Πλακιάς έκανε την παρακάτω ανάρτηση στον προσωπικό...

Όλοι επιδιώκουν… δουλειές με τον Φιντάν

    Από τις Ηνωμένες Πολιτείες, στη Γαλλία… Ο Χακάν Φιντάν...

Η… προληπτική νέα επιστράτευση του Πούτιν

  Η απόφαση του Βλαντιμίρ Πούτιν να προχωρήσει σε νέα...
Υστερόγραφα Team
Υστερόγραφα Team
Η δημοσιογραφική ομάδα των Υστερόγραφων... κάνει παιχνίδι

Ο Καραμανλής και το τελευταίο μεγάλο “όχι” των Ελλήνων

Πριν από 17 χρόνια, σαν σήμερα, ξεκίνησε ένα “καυτό” 48ωρο, που επρόκειτο να μείνει στην Ιστορία ως ο πρόλογος της “αρχής του τέλους” για...

Το (άσβεστο) μίσος των (διχαστικών) ακροκεντρώων για τη Μαρία Καρυστιανού

Η τραγωδία των Τεμπών έχει ήδη καταγραφεί στην εθνική μνήμη ως το σημείο τομής για τη μετατόπιση του κοινωνικού εκκρεμούς, στη σκιά της άθλιας...

Νίκος Πλακιάς: Η πολιτική και η επικοινωνιακή συγκάλυψη που έγινε στα Τέμπη είναι αδιαμφισβήτητη

Ο Νίκος Πλακιάς έκανε την παρακάτω ανάρτηση στον προσωπικό λογαριασμό του στο Χ: "Η λέξη ΣΥΓΚΑΛΥΨΗ συνεχίζει να τρομάζει την κυβέρνηση. Ψάχνουν τρόπους απαξίωσης αυτής...