Του Κωνσταντίνου Παπαδόπουλου
Τα «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» επιλέχτηκαν από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) ως ο «Δούρειος Ίππος» που θα επιχειρήσει να «διαπαιδαγωγήσει» τα παιδιά μας, …σεξουαλικά! Για μαθητές Νηπιαγωγείου, Δημοτικού και Γυμνασίου. Κι ενώ στην σεξουαλική αγωγή των μαθητών από ανεξάρτητους επιστημονικούς φορείς, προφανώς, κανένας γονέας δεν θα είχε ένσταση (σε ότι έχει να κάνει με την γνωριμία του ανθρώπινου σώματος – ανθρωπολογία, την ενσυναίσθηση και τον σεβασμό αλλά και τους τρόπους αποφυγής σεξουαλικών προσεγγίσεων/παρενοχλήσεων, εκφοβισμού και τρόπου συμπεριφοράς και αντιδράσεων) σημαντικά ζητήματα εγείρονται όταν το συγκεκριμένο πρόγραμμα αλλά και ο οδηγός εφαρμογής του για τους εκπαιδευτικούς έχει καταρτιστεί από ΛΟΑ άτομα (Λεσβίες, Ομοφυλόφιλους και Αμφιφυλόφιλους) της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας, και μόνο!
[…] Ο οδηγός αυτός έχει γραφτεί από ΛΟΑ νεαρά άτομα, τα οποία μέσω των εμπειριών τους επιδιώκουν να κάνουν τη διαδικασία του coming out ως ΛΟΑ πιο εύκολη για τους άλλους ανθρώπους. Είτε νιώθετε βεβαιότητα ότι είστε ΛΟΑ άτομο, είτε νιώθετε αβεβαιότητα ακόμα για τον σεξουαλικό/ερωτικό σας προσανατολισμό, αυτός ο οδηγός έχει γραφτεί για να σας βοηθήσει να καταλάβετε το πώς αισθάνεστε και πώς να το μοιραστείτε με άλλα άτομα όταν θα νιώσετε έτοιμη/-ος. […]
Έτσι ακριβώς αναφέρεται μέσα στην ιστοσελίδα του ΙΕΠ, στο πρόγραμμα που αφορά τους μαθητές Γυμνασίου https://elearning.iep.edu.gr/study/mod/folder/view.php?id=19286
Τα προγράμματα αυτά που με περίσσεια «δεξιότητα» έχουν στηθεί από ΛΟΑΤΚΙ+ άτομα «σερβίρονται» μέσω των «Εργαστηρίων Δεξιοτήτων» στα σχολεία ως «Προγράμματα Επιμόρφωσης» ή «Προγράμματα Φορέων» με τίτλους τύπου: «Προγράμματα & Εφαρμογές Εργαστηρίων από την Πιλοτική Εφαρμογή & Νέες προτάσεις Φορέων». Στόχος τους, όπως αναφέρεται, και εκτός των υπολοίπων, να …«Δημιουργεί επιπροσθέτως, ανοικτούς χώρους συζήτησης ζητημάτων όπως οι σύγχρονες μορφές οικογένειας, η ετερότητα και τα στερεότυπα, με δυνατότητα για περαιτέρω προβληματισμό και μελέτη με στόχο την καλλιέργεια συμπεριληπτικής κουλτούρας από τις πρώτες σχολικές βαθμίδες.»
Με λεξιλόγιο και φρασεολογία όπως το παραπάνω αλλά και συναφή όπως «έμφυλα στερεότυπα», «συμπεριληπτική εκπαίδευση», «ταυτότητα φύλου», «ιντερσέξουαλ», «κουίρ» κλπ, με προβληματισμούς αλλά και ζητήματα όπως «υιοθεσίας παιδιών από ομοφυλόφιλους» έχουν σκοπό να εξοικειώσουν τους μαθητές με όρους και έννοιες που έχουν υιοθετηθεί από την ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα και κουλτούρα αλλά επίσημα αμφισβητούνται ΚΑΙ από την επιστημονική κοινότητα (πχ τα βιολογικά φύλα είναι ΜΟΝΟ δύο)! Τα «ιντερσεξ» άτομα για παράδειγμα, γνωστά ως ερμαφρόδιτα πριν λίγα χρόνια, ενώ επιστημονικά αντιμετωπίζονται ως άτομα που διαθέτουν τα φυσικά χαρακτηριστικά και των δύο φύλων παρουσιάζοντας μια παρέκκλιση από την φυσιολογική διάκριση αρσενικού και θηλυκού στο συγκεκριμένο πρόγραμμα παρουσιάζονται, σύμφωνα με τις θέσεις της ΛΟΑΤΚΙ+ ατζέντας και κουλτούρας, ως «ουδέτερα» ή/και «ελεύθερα αυτοπροσδιοριζόμενα» άτομα (;). Ή «Συνάμα, το πρόγραμμα πραγματεύεται το βιολογικό φύλο και την κατασκευή κοινωνικού φύλου, σε μια προσπάθεια κατάρριψης κοινωνικών στερεοτύπων» και τα παιδιά μεταξύ όλων καλούνται «…- να εξερευνήσουν τα διάφορα είδη οικογένειας»…
Με λίγα λόγια έχει στηθεί ένα σκηνοθετημένο σκηνικό επιβολής των θέσεων της WOKE («ξύπνησε» λες και μέχρι τώρα κοιμόμασταν…) λεγόμενης ατζέντας με σκοπό να γίνει κουλτούρα κανονικότητας από την παιδική ακόμα ηλικία!
Δικαιολογημένα γονείς, σύλλογοι γονέων και φορείς έχουν ξεσηκωθεί και ήδη καταθέτουν Υπεύθυνες Δηλώσεις απαλλαγής από το μάθημα των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων
που αφορούν τις ενότητες των συγκεκριμένων προγραμμάτων. Πολύ σωστά, θεωρώντας ότι με αυτόν τον τρόπο δεν γίνεται μια προσπάθεια γνωριμίας με το ανθρώπινο σώμα, το αναπαραγωγικό σύστημα και τις λειτουργίες του (νηπιαγωγείο, δημοτικό) ούτε μια ανεξάρτητη, επιστημονικά, προσέγγιση για την ενημέρωση σχετικά με τα βιολογικά φύλα, τον σεβασμό στις διαφορετικές σεξουαλικές προτιμήσεις και την ορθή κοινωνική συμπεριφορά έναντι τέτοιων καταστάσεων (γυμνάσιο).
«Τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων αποτελούν καινοτόμο, δυναμική, διδακτική, εκπαιδευτική δράση, η οποία συνίσταται στην προσθήκη νέων Θεματικών Ενοτήτων, με εστίαση στις δεξιότητες, στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου, του Δημοτικού και του Γυμνασίου, αξιοποιώντας σύγχρονες και καινοτόμες μεθόδους μάθησης» αναγράφει στην ιστοσελίδα του το ΙΕΠ (https://iep.edu.gr/el/ergastiria-deksiotiton). Αντί όμως για το σκοπό που θα έπρεπε να εξυπηρετούν (ανάπτυξη δεξιοτήτων), μέσω αυτών, επιχειρείται η άλωση της προσωπικότητας των παιδιών μας με αιρετικές θέσεις και ριζοσπαστικές απόψεις, που «ετσιθελικά» γίνεται προσπάθεια να επιβληθούν στην κοινωνία, μη διστάζοντας να αγγίξουν συναισθήματα και χαρακτήρες παιδιών, από τη νηπιακή κιόλας ηλικία!
Κι ακόμα δεν έχουμε δει τίποτα!