Κικίλιας: Ανάπτυξη για όλους

«Είμαι σίγουρος ότι οι εξαιρετικοί επαγγελματίες του τουρισμού δεν εφησυχάζουν, αλλά προετοιμάζονται βάσει σχεδίου. Ο τουρισμός είναι η ατμομηχανή της ελληνικής οικονομίας. Είναι μια εθνική υπόθεση, που αφορά την ανάπτυξη της χώρας. Με Πρωθυπουργό τον Κυριάκο Μητσοτάκη, η Ελλάδα είναι έτοιμη να πετύχει ανάπτυξη για όλους», δηλώνει σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «Παραπολιτικά» και στη δημοσιογράφο Λητώ Μησιακούλη, ο Υπουργός Τουρισμού, Βασίλης Κικίλιας,

Ο κ. Κικίλιας τονίζει πως η Ελλάδα αποτέλεσε ένα διεθνές παράδειγμα επιτυχίας αναφορικά µε το πώς διαχειρίστηκε την κρίση στον τουριστικό τομέα και την τήρηση των υγειονομικών πρωτοκόλλων. «Η πετυχημένη πρωτοβουλία του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη για τα ευρωπαϊκά πιστοποιητικά εμβολιασμού διαμόρφωσε νέες συνθήκες ασφάλειας και εμπιστοσύνης για τους ταξιδιώτες, µε ορατά αποτελέσματα ακόμα και μέσα στον Νοέμβριο. Αυτή η θετική εικόνα αποτελεί και την αφετηρία µας για το 2022, όταν το ζήτημα της ασφάλειας θα εξακολουθεί να είναι παράγοντας της εξίσωσης», επισημαίνει και απαριθμεί τα βασικά ζητούμενα για το επόμενο διάστημα:

«Να αυξήσουμε τη μέση διαμονή και μέση δαπάνη, όπως έγινε και φέτος, να “απλώσουμε” τους επισκέπτες σε χώρο και χρόνο, επιμηκύνοντας την τουριστική περίοδο, να φωτίσουμε περισσότερους προορισμούς στη χώρα, δημιουργώντας προστιθέμενη αξία για όλους παντού», αναφέρει χαρακτηριστικά, υπογραμμίζοντας ότι το ελληνικό τουριστικό προϊόν αποτελεί µμοναδικό brand και στόχος είναι να πάει ακόμα πιο ψηλά.

Ο Υπουργός Τουρισμού προαναγγέλλει την καμπάνια που γίνεται για πρώτη φορά φέτος, με στόχο ο χειμερινός τουρισμός να πάψει να στηρίζεται αποκλειστικά στο ελληνικό κοινό και να ανοίξει στις αγορές του εξωτερικού, ενώ προσθέτει ότι σε συνεργασία με τον ΕΟΤ θα τρέξει  ειδική καμπάνια για το «city break» για την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη και αργότερα και για άλλες πόλεις. «Στηρίζουμε την πρωτεύουσα ως τουριστικό προορισμό και θα ενισχυθεί και η αγορά, δηλαδή οι έμποροι, οι καταστηματάρχες, οι άνθρωποι της εστίασης και όσοι ζουν έμμεσα ή άμεσα από τον τουρισμό. Και θα το κάνουμε με σειρά δράσεων, που στόχο έχουν να δημιουργήσουν συνεχή συζήτηση γύρω από το τι συμβαίνει στην πόλη. Στο πλαίσιο αυτό, ετοιμάζουμε νέες εκδηλώσεις για την ανάδειξη του γαστρονομικού πλούτου της πρωτεύουσας», αναφέρει σχετικά.

Ο κ. Κικίλιας κάνει ιδιαίτερη αναφορά στην ενίσχυση της Θεσσαλονίκης, στην οποία φέτος αναμένεται ιδιαίτερη κινητικότητα στον τομέα της κρουαζιέρας. «Η Θεσσαλονίκη μπορεί να γίνει home port, κάτι που είναι πολύ σημαντικό για την ανάπτυξη της πόλης, καθώς θα αυξηθεί κατά πολύ ο τζίρος που αφήνουν οι επιβάτες κρουαζιέρας στην πόλη άφιξης ή προορισμού».

Αναφερόμενος σε μια έρευνα του 2018, λέει πως ένα μόνο νέο home port στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, με operation 20 εβδομάδων (15 Μαΐου-15 Οκτωβρίου) ενός πλοίου 2.500 επιβατών, θα απέφερε γενικότερα πάνω από 13,5 εκ. τζίρο, που με ήπια μόχλευση 2,5 εκ. θα μπορούσε να φτάσει πάνω από τα 33 εκ. ευρώ τζίρο μόνο για τη Θεσσαλονίκη.

Ο Υπουργός Τουρισμού αναφέρεται και στην πρωτοβουλία για τους ψηφιακούς νομάδες που ανακοίνωσε την περασμένη εβδομάδα. «Οι ψηφιακοί νομάδες, και της πανδημίας και της τηλεργασίας, επεκτάθηκαν ως trend γρηγορότερα από όσο αναμενόταν. Είναι ένα κομμάτι της πίτας που θα θέλαμε στη χώρα, καθώς ενισχύει κατά κύριο λόγο τον off-season τουρισμό, αλλά και αφορά άτομα με υψηλότερη εισοδηματική δυνατότητα. Η πρωτοβουλία για τους digital nomads θα ξεκινήσει πιλοτικά σε πρώτη φάση στις πόλεις Ερμούπολη, Ηράκλειο και Καλαμάτα, σε συνεργασία και με τον ιδιωτικό τομέα, κατ’ αρχάς με τη Wind και με άλλες εταιρείες αργότερα. Οι εταιρείες θα δίνουν καλύτερα πακέτα σύνδεσης στο Internet. Εμείς αναλαμβάνουμε την υποχρέωση να συνεργαστούμε με την Τοπική Αυτοδιοίκηση, ώστε να έχουμε καταλύματα και καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος, να μπορούν οι άνθρωποι να οργανώνουν τη ζωή τους εκεί όπου θα διαμένουν. Και αυτό, ως συνεργασία, έρχεται να πιστωθεί στη στρατηγική μας για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου».

Τέλος, ερωτώμενος για την πανδημία, ο κ. Κικίλιας δηλώνει ότι «αυτή τη στιγμή στην Ευρώπη βιώνουμε μια έξαρση της πανδημίας, µε χώρες που στηρίζονται στον χειμερινό τουρισμό να έχουν προχωρήσει σε γενικό lockdown. Εμείς βαδίζουμε πάνω στο τρίπτυχο “ασφάλεια – προβλεψιµότητα – ανάπτυξη”», καλώντας όσους πολίτες δεν έχουν εμβολιαστεί να το κάνουν, για εκείνους και τους γύρω τους.

Best Of

Ελίζα Βόζεμπεργκ: Τώρα… τρέχουμε (για τις ευρωεκλογές). Γιορτάζουμε μετά

Του Λάζαρου Καλλιανιώτη   Ανήμερα της ονοματικής εορτής της, η Ελίζα...

Η Κάλλη Κώστα στη μάχη των εκλογών του ΤΕΕ

Του Λάζαρου Καλλιανιώτη   Τη μάχη των εκλογών του ΤΕΕ δίνει...

Όλγα Κεφαλογιάννη: Συστράτευση των γυναικών ώστε να ευαισθητοποιηθεί η κοινωνία

Του Λάζαρου Καλλιανιώτη   Η Υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη έκανε την...

Το ΠΑΣΟΚ ποντάρει στην “αλλαγή γενιάς”, με τη Μαρία Μπουτζέτη στο ευρωψηφοδέλτιο

Του Λάζαρου Καλλιανιώτη   Η υποψηφιότητα της Μαρίας Μπουτζέτη στο ευρωψηφοδέλτιο...

Newsletter

spot_img

Δείτε επίσης...

Ένα 24ωρο με τη Μαρίνα Σάττι

Το vlog της τραγουδίστριας λίγο...

Ελίζα Βόζεμπεργκ: Τώρα… τρέχουμε (για τις ευρωεκλογές). Γιορτάζουμε μετά

Του Λάζαρου Καλλιανιώτη   Ανήμερα της ονοματικής εορτής της, η Ελίζα...

Το «Ζάρι» challenge της Μαρίνας Σάττι στο ΟΠΑΠ Game Time

  Η ταλαντούχα τραγουδίστρια για τα μυστικά της Eurovision λίγο...

Γιώργος Πλειός: Οι φοιτητές φωνάζουν (και) για να υπερασπιστούν το δικαίωμά τους να φωνάζουν

Του Λάζαρου Καλλιανιώτη Ο καθηγητής του Τμήματος Επικοινωνίας και Μέσων...
Υστερόγραφα Team
Υστερόγραφα Team
Η δημοσιογραφική ομάδα των Υστερόγραφων... κάνει παιχνίδι

Ένα 24ωρο με τη Μαρίνα Σάττι

Το vlog της τραγουδίστριας λίγο πριν αναχωρήσει για το Μάλμε Μια μέρα μαζί με τους fans της και...

Ελίζα Βόζεμπεργκ: Τώρα… τρέχουμε (για τις ευρωεκλογές). Γιορτάζουμε μετά

Του Λάζαρου Καλλιανιώτη   Ανήμερα της ονοματικής εορτής της, η Ελίζα Βόζεμπεργκ συμμετείχε στην τελευταία συνεδρίαση της Ολομέλειας του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, στο Στρασβούργο. Η ευρωβουλευτής της Νέας...

Το «Ζάρι» challenge της Μαρίνας Σάττι στο ΟΠΑΠ Game Time

  Η ταλαντούχα τραγουδίστρια για τα μυστικά της Eurovision λίγο πριν την τελική ευθεία του διαγωνισμού Άρωμα Eurovision έφερε στο στούντιο του ΟΠΑΠ Game Time η...