Η Νατάσα Παζαϊτη «αγαπημένη» των social media

Του Λάζαρου Καλλιανιώτη

 

Στην εποχή της επικοινωνιακής επέλασης των social media, που προσφέρουν τη δυνατότητα απευθείας και αδιαμεσολάβητης ζύμωσης ιδεών και απόψεων, έστω και με τις «γκρίζες ζώνες» των (καλο)πληρωμένων στρατών από τρολ, κυρίως στο (περισσότερο «εγκεφαλικό») Twitter, δόθηκε η ευκαιρία να γνωρίσουμε καλύτερα προσωπικότητες, που σεργιάνιζαν στον δημόσιο βίο από διαφορετικά πόστα και ιδιότητες.

 

Ένα τέτοιο, εξαιρετικά χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η Νατάσα Παζαϊτη. Η σύζυγος του Κώστα Καραμανλή, που ως «Πρώτη Κυρία» την περίοδο της πρωθυπουργίας του κατέγραφε εντυπωσιακά ποσοστά δημοφιλίας και αποδοχής, έχει εξελιχθεί σε «αγαπημένη» των social media, με τις στοχευμένες δράσεις της.

 

Μέσω του Κέντρου Υγείας Μαστού, η Νατάσα Παζαϊτη στηρίζει και βοηθάει τις γυναίκες, ενώ εκτός από τις ιατρικές παρεμβάσεις της, αφήνει και ευκρινές αποτύπωμα με τις απόψεις που διατυπώνει και τα μηνύματα που περνάει για το κοινωνικό γίγνεσθαι.

Written by

Ο Λάζαρος Καλλιανιώτης είναι σύμβουλος στρατηγικής και επικοινωνίας, πολιτικός αναλυτής