Η “γέφυρα” Βορίδη προς τους Έλληνες του εξωτερικού

Με πρωτοβουλία του Υπουργού Εσωτερικών Μάκη Βορίδη παρουσιάστηκε την Πέμπτη 17 Ιουλίου στις ειδικές επιτροπές Δημόσιας Διοίκησης και Ελληνισμού της Διασποράς της Βουλής από την διαφημιστική εταιρεία Frank & Fame η ενημερωτική εκστρατεία για την ψήφο των Ελλήνων κατοίκων του εξωτερικού.

 

Όπως είπε ο κ. Βορίδης, αυτή είναι ίσως η πρώτη φορά που ιδιωτική εταιρεία έρχεται στο Κοινοβούλιο για να ενημερώσει τους Βουλευτές και χαρακτήρισε αυτή την κίνηση ένα «καλό ξεκίνημα της αλληλεπίδρασης ιδιωτικού τομέα και νομοθετικού σώματος».

 

Ο Υπουργός αποσαφήνισε ότι η εκστρατεία ενημέρωσης δεν γίνεται για τη στήριξη των ομογενειακών μέσων ενημέρωσης αλλά για την ενημέρωση των Ελλήνων κατοίκων του εξωτερικού σχετικά με την εκλογική διαδικασία, με στόχο να αποκομίσουν μία πλήρη εικόνα και να συμμετάσχουν σε αυτή.

 

«Η εντολή που έχει λάβει η εταιρεία είναι να μεγιστοποιήσει, την επικοινωνιακή ωφέλεια και την επικοινωνιακή αποτελεσματικότητα των ποσών που διατέθηκαν, ώστε τα χρήματα των Ελλήνων φορολογουμένων να αξιοποιηθούν στον βέλτιστο βαθμό, προκειμένου να επιτευχθεί η μέγιστη δυνατή συμμετοχή των κατοίκων του εξωτερικού στην επόμενη εκλογική διαδικασία» σημείωσε. Προανήγγειλε δε ότι τα ποσά αυτά θα κατευθυνθούν στα μέσα ενημέρωσης της ομογένειας, ξεκαθαρίζοντας παράλληλα ότι δεν θα υπάρξει ένας «κορβανάς» που θα μοιραστεί οριζόντια σε όλα τα ομογενειακά μέσα.

 

Παράλληλα, επεσήμανε το απολύτως διαφανές της επικοινωνιακής στρατηγικής που έχει ακολουθηθεί σε όλα τα στάδια της διαδικασίας και εξήγησε ότι για την κατανομή των ποσών στα μέσα δεν θα υπάρξει ένας κεντρικός σχεδιασμός από την εταιρεία αλλά έχει επιλέγει ένας απολύτως διαφανής τρόπος τον οποίο ανέλυσε.

 

«Είναι ένας απολύτως διαφανής μηχανισμός, δεν προϋποθέτει προειλημμένη απόφαση, ότι θα δώσω εδώ τόσα και τόσα εκεί. Θα πάνε τα χρήματα εκεί που οι κάτοικοι του εξωτερικού βλέπουν περισσότερο, για να πετύχουμε τη μεγαλύτερη διάδοση του μηνύματος» ανέφερε ο κ. Βορίδης σχετικά με τις ιστοσελίδες προσθέτοντας ότι ανάλογα κριτήρια θα υπάρχουν και για τις τηλεοράσεις και τα ραδιόφωνα.

 

Επιπροσθέτως, τόνισε ότι για την προώθηση της εκστρατείας επελέγη ένα μήνυμα το οποίο μεταφέρει την πληροφορία έναντι ενός συναισθηματικού μηνύματος καθώς, όπως εξήγησε, ένα μικρό μόλις μέρος των κατοίκων του εξωτερικού έχει αντιληφθεί πλήρως τις ακριβείς προϋποθέσεις της συμμετοχής τους στην επόμενη εκλογική διαδικασία και δήλωσε ότι η εκστρατεία θα βοηθήσει ακριβώς σε αυτή την κατεύθυνση.

 

Ο κ. Βορίδης τοποθέτησε χρονικά την έναρξη της ενημερωτικής εκστρατείας εντός του Οκτωβρίου του τρέχοντος έτους, καθώς, όπως είπε, ένας σημαντικός αριθμός Ελλήνων κατοίκων του εξωτερικού βρίσκεται αυτή τη στιγμή στη χώρα μας και δεν θα είχε νόημα να ξεκινήσει αυτή η εκστρατεία στο εξωτερικό ενώ αυτοί βρίσκονται εδώ.

 

Σε ό,τι αφορά την πλατφόρμα για την ψήφο των απόδημων Ελλήνων, ανακοίνωσε ότι έχει πλέον ολοκληρωθεί η σύνδεση της και διαλειτουργεί με τις υπηρεσίες του στρατού, του ΕΦΚΑ και των υπηρεσιών αρμοδιότητας του Υπουργείου Παιδείας προκειμένου να διασταυρώνονται τα απαραίτητα έγγραφα.

 

 

 

 

Best Of

Όλγα Κεφαλογιάννη: Προωθούμε επιχειρηματικές και επενδυτικές συνεργασίες στον τομέα του τουρισμού

Η Υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη έκανε την παρακάτω ανάρτηση...

Όλγα Κεφαλογιάννη: Εστιάζουμε στη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη

Η Υπουργός Τουρισμού κα Όλγα Κεφαλογιάννη πήρε μέρος στην...

Ελίζα Βόζεμπεργκ: Ο Κυριάκος Μητσοτάκης αναβάθμισε το κύρος της Ελλάδας

  Του Λάζαρου Καλλιανιώτη   Για τη μάχη των ευρωεκλογών του Ιουνίου,...

Κωνσταντέλλος κατά Ζαφειρόπουλου για τα… “φάλτσα” της Αποκεντρωμένης

Του Λάζαρου Καλλιανιώτη   Την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αττικής έβαλε στο στόχαστρό...

Newsletter

spot_img

Δείτε επίσης...

Ο Μητσοτάκης προτιμά ως αντίπαλο τον Κασσελάκη (αντί για τον Ανδρουλάκη)

Η άνοδος την οποία έχει καταγράψει ο ΣΥΡΙΖΑ στις...

Η Μαρίνα Σάττι τραγουδά για πρώτη φορά live το «Ζάρι»

 Πλήθος κόσμου στο πάρτι της ελληνικής αποστολής με το...

ΟΠΑΠ Forward: Ψήφος εμπιστοσύνης στη γυναικεία επιχειρηματικότητα

 Επτά εταιρείες που διοικούνται από γυναίκες στον νέο κύκλο...

Ο Ματίας Λεσόρ σε ρόλο οργανωτή κερκίδας στο ΟΠΑΠ Game Time

    Ο Ματίας Λεσόρ μετατρέπει σε … ΟΑΚΑ το studio...

Μπλέξαμε… (σε ανατροφοδούμενη αβεβαιότητα, ακρίβεια, υποβάθμιση της ποιότητας ζωής)

Έχει τις χαριτωμένες στιγμές της η ανάλυση των διεθνών...
Υστερόγραφα Team
Υστερόγραφα Team
Η δημοσιογραφική ομάδα των Υστερόγραφων... κάνει παιχνίδι

Ο Μητσοτάκης προτιμά ως αντίπαλο τον Κασσελάκη (αντί για τον Ανδρουλάκη)

Η άνοδος την οποία έχει καταγράψει ο ΣΥΡΙΖΑ στις δημοσκοπήσεις, μετά τα... παρατράγουδα του Συνεδρίου-παρωδία, με περαστικούς χειροκροτητές αντί για κανονικούς συνέδρους, και με...

Η Μαρίνα Σάττι τραγουδά για πρώτη φορά live το «Ζάρι»

 Πλήθος κόσμου στο πάρτι της ελληνικής αποστολής με το Eurojackpot Το δωδεκάρι τους στη Μαρίνα Σάττι έδωσαν όλοι όσοι παραβρέθηκαν, χθες, στο πάρτιπου...

ΟΠΑΠ Forward: Ψήφος εμπιστοσύνης στη γυναικεία επιχειρηματικότητα

 Επτά εταιρείες που διοικούνται από γυναίκες στον νέο κύκλο του προγράμματος Nα ενισχύσουν τη θέση τους στο επιχειρηματικό τοπίο, μέσω της συμμετοχής τους στο...