Από τον Ερντογάν, στον… Τζόκοβιτς. Τα ελληνικά τηλεοπτικά ΜΜΕ… στον κόσμο τους

Της Μαρίκας Λυσιάνθη

 

Ίσως ποτέ στο πρόσφατο παρελθόν της εθνικής διαδρομής, δεν είχε κακοποιηθεί τόσο βίαια η δημοσιογραφία από τους λειτουργούς της, ώστε να γίνει μέρος του εθνικού προβλήματος, αντί για βαλβίδα διεξόδου και λύση.

Αποτέλεσμα και αυτό της θυελλώδους επικράτησης της νοοτροπίας της ακροδεξιάς και του ολοκληρωτισμού στον δημόσιο βίο, μετά τις εκλογές του 2009 και την εθνική καταστροφή των Μνημονίων, τα τηλεοπτικά ΜΜΕ, στη μεγάλη πλειοψηφία τους, έχουν εγκλωβιστεί σε ρόλο εθνικής παραφωνίας, αν όχι… παρατράγουδου. Γι’ αυτό άλλωστε και, καθόλη τη διάρκεια της τελευταίας δεκαετίας, ο βαθμός αξιοπιστίας των τηλεοπτικών ΜΜΕ, στα μάτια και τη συνείδηση της κοινωνίας, έχει πιάσει… πάτο.

Το τελευταίο διάστημα, βλέπουμε πως αντιμετωπίζουν αρκετά τηλεοπτικά ΜΜΕ τον Ταγίπ Ερντογάν, θέλοντας να τον παρουσιάσουν ως περίπου… βασανιζόμενο κάθε βράδυ σε ταράτσες, από τις Ηνωμένες Πολιτείες, τη Γαλλία και άλλες μεγάλες δυνάμεις της εποχής μας, την ώρα που ο… βασανιζόμενος Τούρκος Πρόεδρος κλείνει δουλειές μαζί τους, δεν ενοχλείται στην ουσία, και κάνει… το κομμάτι του.

Το ζούμε τις τελευταίες μέρες με τον Νόβακ Τζόκοβιτς, τον οποίο αντιμετωπίζουν αρκετά τηλεοπτικά ΜΜΕ περίπου ως… εθνικό εχθρό, αγκαλιάζοντας την αυτογελοιοποίηση και την περαιτέρω απαξίωση της αξιοπιστίας τους. Επιλέγουν να ζουν… στον κόσμο τους, που είναι διαφορετικός από τον κανονικό, από εκείνον στον οποίο ζει η κοινωνία.

Στον κατήφορο, χωρίς φρένο. Πόσο θλιβερό κατάντημα.

Best Of

Όλγα Κεφαλογιάννη: Προωθούμε επιχειρηματικές και επενδυτικές συνεργασίες στον τομέα του τουρισμού

Η Υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη έκανε την παρακάτω ανάρτηση...

Όλγα Κεφαλογιάννη: Εστιάζουμε στη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη

Η Υπουργός Τουρισμού κα Όλγα Κεφαλογιάννη πήρε μέρος στην...

Ελίζα Βόζεμπεργκ: Ο Κυριάκος Μητσοτάκης αναβάθμισε το κύρος της Ελλάδας

  Του Λάζαρου Καλλιανιώτη   Για τη μάχη των ευρωεκλογών του Ιουνίου,...

Κωνσταντέλλος κατά Ζαφειρόπουλου για τα… “φάλτσα” της Αποκεντρωμένης

Του Λάζαρου Καλλιανιώτη   Την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αττικής έβαλε στο στόχαστρό...

Newsletter

spot_img

Δείτε επίσης...

ΟΠΑΠ Forward: Ψήφος εμπιστοσύνης στη γυναικεία επιχειρηματικότητα

 Επτά εταιρείες που διοικούνται από γυναίκες στον νέο κύκλο...

Μπλέξαμε… (σε ανατροφοδούμενη αβεβαιότητα, ακρίβεια, υποβάθμιση της ποιότητας ζωής)

Έχει τις χαριτωμένες στιγμές της η ανάλυση των διεθνών...

Η πρώτη (και μεγαλύτερη)… μπασκετική καζούρα

    Του Αλέκου Ευγενικού   Πρακτικά η μεγαλύτερη... μπασκετική καζούρα ανάμεσα σε...

Όλγα Κεφαλογιάννη: Προωθούμε επιχειρηματικές και επενδυτικές συνεργασίες στον τομέα του τουρισμού

Η Υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη έκανε την παρακάτω ανάρτηση...

Για πρώτη φορά στην Ελλάδα 115 εκατομμύρια ευρώ από το Eurojackpot

Αύριο στις 21:00 η κλήρωση για το έπαθλο-ρεκόρ Ποσό –...
Μαρίκα Λυσιάνθη
Μαρίκα Λυσιάνθη
Η Μαρίκα Λυσιάνθη είναι ψυχολόγος

ΟΠΑΠ Forward: Ψήφος εμπιστοσύνης στη γυναικεία επιχειρηματικότητα

 Επτά εταιρείες που διοικούνται από γυναίκες στον νέο κύκλο του προγράμματος Nα ενισχύσουν τη θέση τους στο επιχειρηματικό τοπίο, μέσω της συμμετοχής τους στο...

Μπλέξαμε… (σε ανατροφοδούμενη αβεβαιότητα, ακρίβεια, υποβάθμιση της ποιότητας ζωής)

Έχει τις χαριτωμένες στιγμές της η ανάλυση των διεθνών εξελίξεων. Ειδικά όταν διατηρείς την ψυχραιμία και την καθαρή ματιά, να κοιτάζεις τις μεγάλες εικόνες...

Η πρώτη (και μεγαλύτερη)… μπασκετική καζούρα

    Του Αλέκου Ευγενικού   Πρακτικά η μεγαλύτερη... μπασκετική καζούρα ανάμεσα σε Ολυμπιακό και Παναθηναϊκό ήταν εκείνη της επόμενης χρονιάς. Το 1995. Στη Σαραγόσα. Με τα τρίποντα...