Του Μανώλη Κομνηνού
Μεγάλες αλλαγές θα ακολουθήσουν το αποτέλεσμα των εκλογών, και για τους τηλεοπτικούς σταθμούς. Η εναλλαγή ρόλων κυβέρνησης και αντιπολίτευσης, ο ρόλος των μικρών κομμάτων και η ψυχολογία νέου ξεκινήματος που αποπνέουν οι κάλπες, οδηγούν τις διοικήσεις των τηλεοπτικών σταθμών σε επαναπροσέγγισγη της στρατηγικής τους.
Τα τελευταία χρόνια, η τηλεόραση δέχτηκε τα μεγαλύτερα πλήγματα από τα άλλα ΜΜΕ, με συρρίκνωση του ακροατηρίου στο οποίο απευθύνεται, και ταυτόχρονα με συρρίκνωση της αξιοπιστίας του μηνύματός της, λόγω της… ταύτισης ολόκληρων καναλιών ή επιμέρους δημοσιογράφων με συγκεκριμένα πολιτικά αφηγήματα.
Το… προϊόν, για να πουλήσει, πρέπει να βρίσκεται απέναντι στην εκάστοτε εξουσίας. Και η πραγματικότητα αυτή δημιουργεί ήδη πονοκεφάλους στις διοικήσεις των τηλεοπτικών σταθμών, για το πώς θα… κάνουν τη στροφή.