Του Λάζαρου Καλλιανιώτη
Στη Θεσσαλονίκη, την πάντα “δύσκολη” και πολυεπίπεδη, ως προς τις προτεραιότητες των πολιτών και το πώς επιχειρούν να τις εκφράσουν πολιτικοί και αυτοδιοικητικοί, η καμπάνια του Γιώργου Ορφανού για τον Δήμο, έχει αιφνιδιάσει ευχάριστα, κερδίζοντας τις εντυπώσεις.
Με έμφαση στην αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών, για την κατάλληλη σύνθεση και την αποτελεσματικότερη διάχυση του μηνύματος που θέλει να στείλει στους πολίτες, ο Γιώργος Ορφανός επιχειρεί ένα αδιαμεσολάβητο άνοιγμα στη “μεγάλη κοινωνία”.
Έχοντας ο ίδιος σημαντική διαδρομή στην κεντρική πολιτική σκηνή, και με αφετηρία την κοινωνική Κεντροδεξιά, που έχτιζε πάντοτε γέφυρες συνεννόησης και συνεργασίας, αντί να δίνει χώρο, πολύ περισσότερο να επενδύει στις ιαχές του διχασμού και του μίσους, ο Γιώργος Ορφανός προσπερνάει τις διαχωριστικές γραμμές του παρελθόντος, και απευθύνει προσκλητήριο δημιουργικής σύνθεσης σε ευρείες κοινωνικές ομάδες, και σύγχρονα ρεύματα.
Στον πυρήνα της επιχειρηματολογίας του Γιώργου Ορφανού είναι η εξωστρεφής αυτοπεποίθηση της Θεσσαλονίκης, ώστε να διεκδικήσει πρωταγωνιστικό ρόλο στα διεθνή δρώμενα, αντί να έχει ρόλο θεατή των εξελίξεων.
Μέσα από την καμπάνια Ορφανού περνάει επιπροσθέτως το κεντρικό διακύβευμα της επένδυσης σε συγκεκριμένες και μετρήσιμες πρωτοβουλίες. Δηλαδή, σε δεσμεύσεις που γίνονται πράξη, στο μοτίβο που κινήθηκε η καμπάνια Τραμπ στις ΗΠΑ (“Promises made, Promises kept”).