Οδηγούμε: Hyundai i20 1.0 100hp (pics)


Του Γιάννη-Μάριου Παπαδόπουλου
Μπορεί το i30 να είναι το «βαρύ πυροβολικό» της Hyundai σε ό,τι αφορά στα μοντέλα που αποτελούν τη γκάμα της κορεατικής φίρμας, εντούτοις το αυτοκίνητο που είναι με διαφορά το best seller είναι το i20. Ο λόγος είναι απλός: δίχως να υστερεί σημαντικά σε χώρους σε σχέση με το i30, το i20 είναι πιο οικονομικό και προσφέρει ένα πλήρες «πακέτο» για τον μέσο οδηγό.

Ειδικά έπειτα από την πρόσφατη εκτεταμένη αισθητική ανανέωση που υπέστη, το i20 έγινε ακόμα πιο σύγχρονο και σίγουρα επαναπροσδιόρισε τη θέση του σε μιαν άκρως απαιτητική κατηγορία της αγοράς. ΟΙ αλλαγές αφορούν τόσο στο εμπρός όσο και στο πίσω τμήμα του i20, με τους σχεδιαστές της Hyundai να προχωρούν σε πολύ επιτυχημένες επεμβάσεις.

Εμπρός δεσπόζει η νέα εξαγωνική μάσκα και ο ανασχεδιασμένος προφυλακτήρες, ενώ και τα led ημέρας που είναι ενσωματωμένα στα φωτιστικά σώματα τραβούν τα βλέμματα. Πίσω οι αλλαγές είναι πιο… ξεκάθαρες, τόσο με τον νέο προφυλακτήρα με την ενσωματωμένη μαύρη «φάσα» στο κέντρο του, όσο και με τα εντελώς καινούρια φωτιστικά σώματα, τα οποία δίνουν μεγαλύτερο όγκο στο i20.

Σε ότι αφορά στον εξοπλισμό ασφαλείας, το i20 είναι πλέον εφοδιασμένο με το «πακέτο προστασίας» Hyundai SmartSense, το οποίο περιλαμβάνει όλα όσα θέλει ένας οικογενειάρχης για να αισθάνεται πως το αυτοκίνητό του μπορεί να τον προστατεύσει από… κακοτοπιές. Το εν λόγω «πακέτο», στην έκδοση Distinctive, περιλαμβάνει σύστημα ειδοποίησης ακούσιας αλλαγής πορείας (LDWS), σύστημα διατήρησης πορείας στη λωρίδα κυκλοφορίας (LKA), σύστημα αποφυγής εμπρόσθιας σύγκρουσης (FCA), σύστημα αναγνώρισης κόπωσης οδηγού και αυτόματη ενεργοποίηση της μεγάλης σκάλας φώτων.

Αισθητικές αλλαγές έγιναν και στο εσωτερικό, κυρίως σε ό,τι αφορά στο τιμόνι και στην οθόνη του συστήματος πολυμέσων, η οποία στις «πλούσιες» εκδόσεις έχει πλέον διάμετρο 7 ίντσες. Τα πλαστικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι καλής ποιότητας και συναρμογής, παρά την σκληρή αίσθησή τους, ενώ κορυφαίο είναι το φινίρισμα.

Το I20 της δοκιμής μας εφοδιαζόταν με τον «χιλιάρη» τρικύλινδρο κινητήρα των 100 ίππων, ο οποίος συνεργάζεται με μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων. Συνολικά έχει ραφιναρισμένη λειτουργία και είναι αρκετά αθόρυβος, ενώ με αρκετή προσπάθεια θα καταφέρει κανείς να επιτύχει την εργοστασιακή μέτρηση κατανάλωσης των 4,4 λίτρων για κάθε 100 χιλιόμετρα. Οδηγώντας… φυσιολογικά, πάντως, η μέση κατανάλωση κινείται περίπου στα 6,5 λίτρα.

Στον δρόμο το i20 είναι σταθερό σε κάθε περίπτωση και χάρη στον ψυχωμένο κινητήρα, κινείται σβέλτα και με περισσή ασφάλεια και στον αυτοκινητόδρομο. Τα φρένα που αποτελούνται από αεριζόμενους δίσκους εμπρός και απλούς πίσω, είναι ανθεκτικά και σε κάθε περίπτωση αξιόπιστα.

Κοντολογίς, το ανανεωμένο i20 είναι ένα αυτοκίνητο που προσφέρει ένα πολύ καλό «πακέτο» στον υποψήφιο αγοραστή. Έχει πολλά καλά από το «μεγάλο» i30 δίχως να υστερεί σημαντικά σε κάποιον τομέα –πλην των χώρων- και γενικά αποτελεί μιαν εξαιρετική πρόταση στην κατηγορία του.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 998 κ.εκ.
Μέγιστη ισχύς: 100 hp/4.500 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή: 172 Nm/1.500 σ.α.λ.
Κιβώτιο: Μηχανικό 5 σχέσεων
Ανάρτηση εμπρός: Γόνατα McPherson
Ανάρτηση πίσω: Ημιάκαμπτος άξονας
Φρένα εμπρός: Αεριζόμενοι δίσκοι
Φρένα πίσω: Δίσκοι
Χώρος αποσκευών: 326 Lt
Επιτάχυνση 0-100: 10,8’’
Τελική ταχύτητα: 188 χλμ/ώρα
Ρεζερβουάρ: 50 lt
Κατανάλωση (μικτή) 4,4 lt/100 χλμ
Εκπομπές ρύπων: 102 γρ.
Τιμή: 13.590 ευρώ

Best Of

Κωστής Χατζηδάκης: Η Αντιπολίτευση δεν νοιάζεται για τα θύματα, αλλά για τις δημοσκοπήσεις

«Ο αντιπολιτευτικός οίστρος οδηγεί σε μία απεγνωσμένη και έξαλλη...

Προλαβαίνει ο Μητσοτάκης να… κλωνοποιήσει τον Βορίδη;

Ο πρόλογος της κοινοβουλευτικής διαδικασίας της συζήτησης της πρότασης...

Προκόπης Παυλόπουλος: Να διαδραματίσει η Ευρώπη τον ρόλο που της αναλογεί

Στην ομιλία του με τίτλο «Πρόσφατες εξελίξεις της Μεταναστευτικής...

Κωστής Χατζηδάκης: Το μεταρρυθμιστικό έργο μας συνεχίζεται

Από το Γραφείο Τύπου του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και...

Newsletter



spot_img

Δείτε επίσης...

Τρεις παραιτήσεις που προκάλεσαν (βαθιά) ρωγμή στον καθρέφτη (του πυρήνα της εξουσίας)

Στην αδιατάραχτη Δημοκρατία στην οποία συμβιώνουμε εδώ και πέντε...

Νίκος Μπογιόπουλος: Το Βατερλό της κυβέρνησης

Του Λάζαρου Καλλιανιώτη   Με ανάρτηση στον προσωπικό λογαριασμό του στο...

Λευτέρης Κουσούλης: Τα Τέμπη είναι κρατικό έγκλημα

Του Λάζαρου Καλλιανιώτη   Με ανάρτηση στον προσωπικό λογαριασμό του στο...

Άρης Πορτοσάλτε: Μια ομάδα μόνος του ο Κυριάκος Μητσοτάκης

Γράφει ο Άρης Πορτοσάλτε Πηγή: liberal.gr   Ήθελα να δω τον Πρωθυπουργό...
Γιάννης-Μάριος Παπαδόπουλος
Γιάννης-Μάριος Παπαδόπουλος
Ο Γιάννης-Μάριος Παπαδόπουλος είναι δημοσιογράφος

Τρεις παραιτήσεις που προκάλεσαν (βαθιά) ρωγμή στον καθρέφτη (του πυρήνα της εξουσίας)

Στην αδιατάραχτη Δημοκρατία στην οποία συμβιώνουμε εδώ και πέντε δεκαετίες, η Προεδρευόμενη διάσταση του πολιτεύματός μας έχει πρωθυπουργικό αποτύπωμα. Ειδικά μετά τη Συνταγματική Αναθεώρηση του...

Διονύσης Μαρίνος: Κρυφός πόθος ενός συγγραφέα είναι να διαπιστώνει πως προηγούμενα βιβλία του ζουν ακόμη, αντέχουν στον καιρό

Του Λάζαρου Καλλιανιώτη   Στο αποτύπωμα ιδεών που αφήνει κάθε βιβλίο, αναφέρθηκε ο καλός δημοσιογράφος και συγγραφέας Διονύσης Μαρίνος. Με ανάρτηση στους προσωπικούς λογαριασμούς του στα social...

Νίκος Μπογιόπουλος: Το Βατερλό της κυβέρνησης

Του Λάζαρου Καλλιανιώτη   Με ανάρτηση στον προσωπικό λογαριασμό του στο Twitter, ο Νίκος Μπογιόπουλος σχολίασε όσα διαδραματίστηκαν στη Βουλή, στο πλαίσιο αλλά και στο περιθώριο...