Γράφει ο Νίκος Μπογιόπουλος
Ο,τι βλέπετε είναι ένα τμήμα μηνιαίου αναλυτικού λογαριασμού τηλεφώνου, από τους χιλιάδες που αποστέλλονται αυτό το διάστημα και περιλαμβάνουν την περίοδο της πανδημίας (εν προκειμένω πρόκειται για λογαριασμό σταθερής τηλεφωνίας με πάροχο την Vodafone).
Πολλοί συνδρομητές διαπιστώνουν αυξημένες χρεώσεις. Που οφείλονται; Εφόσον έχετε παιδιά που προσπάθησαν να συμμετάσχουν στην τηλε-εκπαίδευση λόγω του κλεισίματος των σχολείων, αν μπείτε στον κόπο να ελέγξετε την ανάλυση του λογαριασμού, θα διαπιστώσετε ότι οι καλές εταιρείες, στο πλαίσιο που τους διασφαλίζει η “ελεύθερη αγορά” και η μέριμνα της κυβέρνησης για τους καταναλωτές (συμπεριλαμβανομένων μαθητών, γονιών, εκπαιδευτικών), τον αριθμό υποστήριξης για το σχολικό δίκτυο τον έχουν με χρέωση!
Ετσι, τόσο ο συγκεκριμένος συνδρομητής – αλλά και όποιος επιχείρησε να μπει στο δίκτυο – πήρε μια ακόμα γεύση της… “δωρεάν Παιδείας”, με έναν ακόμα (διαφορετικό από τους ήδη μέχρι σήμερα γνωστούς) τρόπο.
Η χρέωση στην παραπάνω περίπτωση για σύνδεση 1 λεπτού και 26 δευτερολέπτων, ήταν χωρίς τον ΦΠΑ, πάνω από μισό ευρώ (0,5323 ευρώ). Οταν η σύνδεση κράτησε 8 λεπτά και 56 δευτερόλεπτα η χρέωση ανήλθε σε σχεδόν 2,4 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ πάντα).
Σημείωση: Οι χρεώσεις στην φωτό είναι από προσπάθεια επικοινωνίας η οποία ήταν άκαρπη τις συγκεκριμένες ημέρες (μέσα Μαρτίου) αφού λόγω και της υπερφόρτωσης ήταν από δύσκολο έως αδύνατο να συνδεθείς με σύστημα του υπουργείου Παιδείας.