Κ. Παπαδόπουλος: Κοίμηση και Μετάσταση της Θεοτόκου


 
Του Κωνσταντίνου Παπαδόπουλου
 
 
Η ελληνική γλώσσα χαρακτηρίζεται από την εννοιολογική, εκτός από την σημειολογική, σύνθεσή της και τη μαθηματική δομή της. Έτσι αυτό που δεν μπορεί να εξηγηθεί από την ανθρώπινη λογική, που «υπερβαίνει» τις δυνατότητες του ανθρώπινου νου και μοιάζει «παράλογο» μπορεί να αποδοθεί ακριβέστερα μόνο από τον όρο «υπέρ-λόγο» (πάνω από τη λογική δηλαδή). Η «Κοίμηση» (και όχι ο θάνατος της Παναγίας) και η Μετάστασή της (η άνοδος ψυχής και σώματος) «στους ουρανούς» είναι ο ορισμός του «υπέρ-λόγου»! Η Θεοτόκος, η μητέρα του Θεού μας, καταφέρνει, πάντα με τη Χάρη του τριαδικού Θεού μας, αυτό που φαντάζει αδύνατο! Να ζει, όταν για τους ανθρώπους θεωρείται «νεκρή» (κοσμική οπτική)!
Ο Χριστός δεν επιτρέπει ο θάνατος να αγγίξει την Θεοτόκο. Ο θάνατος υποκύπτει στη ζωηφόρο ορμή της Θεοτόκου! Ούτε το σώμα της είναι δυνατόν να παραμείνει στη γη. Έτσι μετά από τρεις ημέρες ανέρχεται στους ουρανούς, στη Βασιλεία του Θεού, Υιού της!
«Η Θεοτόκος, δεν έπαψε να δίνεται κάθε στιγμή στον Θεό, να παραδίδεται στο θέλημα Του, να έχει κάνει το θέλω, την βούληση του Θεού και δικό της θέλω. Και τι ήθελε ο Θεός, τίποτα άλλο, παρά να σώσει και να θεώσει τον άνθρωπο, φτάνοντας τον στο καθ’ ομοίωσιν κι αυτό έγινε φορώντας την σάρκα του, παίρνοντας την απ’ αυτήν.
Γι’ αυτό έγινε η αιτία της Ζωής μέσα στον κόσμο, η αφορμή για ν’ αναστηθεί η ανθρωπότητα, καθώς διά της Αναστάσεως του Χριστού χαρίζεται η αθανασία σε κάθε άνθρωπο κι απ’ αυτήν , ανοίγει ο δρόμος για την ολοκλήρωση που είναι η θέωση, η ομοιότητα με τον Θεό.
Η Κοίμηση της Θεοτόκου μας καλεί να δούμε αν τελικά ζούμε, ή έχουμε πεθάνει, αν η Ανάσταση του Χριστού μας αφορά κι αν έχουμε αρχίσει να νικούμε τον θάνατο όντας ζωντανοί…», σημειώνει πολύ εύστοχα ο κ. Γιώργος Τρυφωνόπουλος.
«Καλή Παναγιά» λοιπόν αύριο, Δεκαπενταύγουστο!
Ας έχει η Παναγία μας υπό την σκέπη της τον καθένα ξεχωριστά, αλλά και την Ελλάδα μας ολόκληρη! Βιώνουμε καθημερινά καταστάσεις που ο άνθρωπος δύσκολα μπορεί να διαχειριστεί. Επιβουλές που ο ανθρώπινος παράγοντας είτε αδυνατεί να αντιμετωπίσει είτε διαβάλλεται από πειρασμούς και πράττει δυσανάλογα με το όρθοδοξο και το αρμόζων κάθε φορά συμφέρον της πατρίδας μας!
 
 

Best Of

Η αποσπασματική ερμηνεία του “πορίσματος Καρώνη” και η διόγκωση της δυσπιστίας

Από το πολιτικό προσωπικό ήταν απολύτως αναμενόμενο. Καμία έκπληξη...

Κώστας Λακαφώσης: Κάποιοι παραποιούν τα συμπεράσματα του πορίσματος Καρώνη

Μιλώντας στην τηλεόραση του ΑΝΤ1 για το πόρισμα Καρώνη,...

“Ρουκέτες” Καρυστιανού κατά Καρώνη: “Ντροπή, θυμός και αποστροφή από τη σήψη”…

Με ανάρτηση στους προσωπικούς λογαριασμούς της στα social media,...

Η εκλογή νέου Πάπα ρίχνει το μπαλάκι στο… Φανάρι

  Το Κονκλάβιο που κλήθηκε να επιλέξει τον διάδοχο του...

Newsletter

spot_img

Δείτε επίσης...

Ο Θωμόπουλος… μαζεύτηκε, μετά τις (έντονες) αντιδράσεις στην ΕΡΤ

  Οι (αυστηρές) συστάσεις προς τον Βασίλη Θωμόπουλο φαίνεται ότι...

Η αποσπασματική ερμηνεία του “πορίσματος Καρώνη” και η διόγκωση της δυσπιστίας

Από το πολιτικό προσωπικό ήταν απολύτως αναμενόμενο. Καμία έκπληξη...

Η Ράνια Τζίμα διέσωσε την αξιοπρέπεια της δημοσιογραφίας (απέναντι στον Πρετεντέρη)

Η αδιανόητη αποστροφή του Γιάννη Πρετεντέρη στο δελτίο ειδήσεων...

Κώστας Λακαφώσης: Κάποιοι παραποιούν τα συμπεράσματα του πορίσματος Καρώνη

Μιλώντας στην τηλεόραση του ΑΝΤ1 για το πόρισμα Καρώνη,...

Ο Θωμόπουλος… μαζεύτηκε, μετά τις (έντονες) αντιδράσεις στην ΕΡΤ

  Οι (αυστηρές) συστάσεις προς τον Βασίλη Θωμόπουλο φαίνεται ότι έπιασαν τόπο, και ο Διευθυντής Ειδήσεων της ΕΡΤ έχει ρίξει αισθητά τους τόνους της συμπεριφοράς...

Η αποσπασματική ερμηνεία του “πορίσματος Καρώνη” και η διόγκωση της δυσπιστίας

Από το πολιτικό προσωπικό ήταν απολύτως αναμενόμενο. Καμία έκπληξη για την αποσπασματική ανάγνωση και ερμηνεία του "πορίσματος Καρώνη" από τα πολιτικά κόμματα, με την...

Η Ράνια Τζίμα διέσωσε την αξιοπρέπεια της δημοσιογραφίας (απέναντι στον Πρετεντέρη)

Η αδιανόητη αποστροφή του Γιάννη Πρετεντέρη στο δελτίο ειδήσεων του Mega, ότι "δεν μπορεί η χώρα να συνεχίσει να ζει με τα Τέμπη", ήταν...