ΕΣΗΕΑ: Οι εκδοτικές απόπειρες του Θέμου Αναστασιάδη αποτέλεσαν τομή για τον ελληνικό Τύπο


 
Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ εκφράζει τη θλίψη του για τον θάνατο του δημοσιογράφου και εκδότη της εφημερίδας «ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ» Θεμιστοκλή (Θέμου) Αναστασιάδη, ο οποίος άφησε την τελευταία του πνοή χθες το βράδυ, έπειτα από άνιση μάχη με τον καρκίνο, σε ηλικία 61 ετών.
Ο Θέμος Αναστασιάδης γεννήθηκε στην Αθήνα το 1958 και σπούδασε Οικονομικές Επιστήμες στη Σχολή Νομικών και Οικονομικών Επιστημών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
Τα πρώτα του βήματα στη δημοσιογραφία έκανε τον Μάιο του 1981 στην οικονομική εφημερίδα «Εξπρές», αρχικά σε ρεπορτάζ αγοράς και στη συνέχεια στο Υπουργείο Χωροταξίας και Περιβάλλοντος. Από το 1985, παράλληλα με την «Εξπρές», άρχισε τακτική συνεργασία σε ελεύθερα οικονομικά θέματα με την «Καθημερινή». Από το 1986 εργάστηκε στην «Καθημερινή» και στην «Βραδυνή» στο ρεπορτάζ του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών. Το 1987 ανέλαβε υπεύθυνος του οικονομικού τμήματος της «Βραδυνής» και την καθημερινή στήλη σχολίων «Βραδυνά». Το 1988 εντάχθηκε στο πολιτικό τμήμα της «Καθημερινής», στην οποία διετέλεσε και διευθυντής.
Το 1995 μεταπήδησε στην «Ελευθεροτυπία», αναλαμβάνοντας με ένα εντελώς δικό του, ξεχωριστό στυλ, πρωτόγνωρο για τα ελληνικά δεδομένα και το ύφος της εφημερίδας, την ημερήσια στήλη «Μαύρη Τρύπα», η οποία ξεσήκωσε πλήθος αντιδράσεων αλλά απέκτησε και φανατικό κοινό. Το 1998 είναι συνεκδότης της αθλητικής εφημερίδας «Πρωταθλητής», στην οποία αρθρογραφούσε για πολλά χρόνια. Από το 2005 υπήρξε συνεκδότης της μεγαλύτερης σε κυκλοφορία κυριακάτικης εφημερίδας «Πρώτο Θέμα» και εν συνεχεία ιδιοκτήτης του δημοσιογραφικού ομίλου «Πρώτο Θέμα Α.Ε.». Στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ ξεκίνησε με επιτυχία να παρουσιάζει τις χιουμοριστικές εκπομπές «Νοκ Άουτ» και «Μπίλιες», ενώ η μεγαλύτερη τηλεοπτική του επιτυχία υπήρξε η εκπομπή «ΟΛΑ», η οποία από τα μέσα του 2006 προβαλλόταν από τον ΑΝΤ1.
Ο Θέμος Αναστασιάδης διέγραψε μια ξεχωριστή πορεία στην ελληνική δημοσιογραφία. Η αρθρογραφία του υπήρξε καυστική. Ήταν ένας εξαιρετικά ταλαντούχος δημοσιογράφος που γρήγορα ξεχώρισε, ενώ και οι εκδοτικές του απόπειρες αποτέλεσαν τομή στον ελληνικό Τύπο. Στην οικογένειά του και ιδιαίτερα στη σύζυγό του Βασιλική Παναγιωτοπούλου και τα παιδιά του εκφράζουμε τα βαθύτατα συλλυπητήρια για την απώλειά τους. Τα συλλυπητήριά μας, επίσης, εκφράζουμε και στους συναδέλφους του Πρώτου Θέματος.

Best Of

Νίκος Πλακιάς: Η πολιτική και η επικοινωνιακή συγκάλυψη που έγινε στα Τέμπη είναι αδιαμφισβήτητη

Ο Νίκος Πλακιάς έκανε την παρακάτω ανάρτηση στον προσωπικό...

Φήμες για σκάνδαλα «ακροκεντρώων»… περαστικών από τη ΝΔ

Πηγή: One Voice  Η… αστοχία υλικού με τον αμετροεπή Αρίστο...

Από τον Μενέντεζ στον… Ελπιδοφόρο

    Η πρόσφατη πανηγυρική γιορτή στον Λευκό Οίκο για την...

Ο Σαμαράς διευρύνει το ακροατήριό του

         Με την παραδοσιακή κοινωνική βάση της Νέας Δημοκρατίας...

Newsletter

spot_img

Δείτε επίσης...

Ο Καραμανλής και το τελευταίο μεγάλο “όχι” των Ελλήνων

Πριν από 17 χρόνια, σαν σήμερα, ξεκίνησε ένα “καυτό”...

Ο Θάνος Σιαφάκας (που παραιτήθηκε) πρόσθεσε ποιότητα στο ΕΡΤnews

Ο Θάνος Σιαφάκας επέλεξε να μην συνεχίσει στην παρουσίαση...

Το (άσβεστο) μίσος των (διχαστικών) ακροκεντρώων για τη Μαρία Καρυστιανού

Η τραγωδία των Τεμπών έχει ήδη καταγραφεί στην εθνική...

Νίκος Πλακιάς: Η πολιτική και η επικοινωνιακή συγκάλυψη που έγινε στα Τέμπη είναι αδιαμφισβήτητη

Ο Νίκος Πλακιάς έκανε την παρακάτω ανάρτηση στον προσωπικό...

Όλοι επιδιώκουν… δουλειές με τον Φιντάν

    Από τις Ηνωμένες Πολιτείες, στη Γαλλία… Ο Χακάν Φιντάν...
Υστερόγραφα Team
Υστερόγραφα Team
Η δημοσιογραφική ομάδα των Υστερόγραφων... κάνει παιχνίδι

Ο Καραμανλής και το τελευταίο μεγάλο “όχι” των Ελλήνων

Πριν από 17 χρόνια, σαν σήμερα, ξεκίνησε ένα “καυτό” 48ωρο, που επρόκειτο να μείνει στην Ιστορία ως ο πρόλογος της “αρχής του τέλους” για...

Ο Θάνος Σιαφάκας (που παραιτήθηκε) πρόσθεσε ποιότητα στο ΕΡΤnews

Ο Θάνος Σιαφάκας επέλεξε να μην συνεχίσει στην παρουσίαση των εκπομπών του ΕΡΤnews, τις οποίες μπόλιασε με την υπογραφή ποιότητας που χαρακτηρίζει τη δημοσιογραφική...

Το (άσβεστο) μίσος των (διχαστικών) ακροκεντρώων για τη Μαρία Καρυστιανού

Η τραγωδία των Τεμπών έχει ήδη καταγραφεί στην εθνική μνήμη ως το σημείο τομής για τη μετατόπιση του κοινωνικού εκκρεμούς, στη σκιά της άθλιας...