Ο Μητσοτάκης ετοιμάζει «ομάδα κρούσης» για τα ΜΜΕ

Του Λάζαρου Καλλιανιώτη

 

Καθώς η κυβέρνηση έχει μπροστά της παράλληλες και πολυεπίπεδες προκλήσεις, στο δύσκολο φθινόπωρο που έρχεται και τον χειμώνα που ακολουθεί, ο Κυριάκος Μητσοτάκης σχεδιάζει μια σειρά από κινήσεις στρατηγικού χαρακτήρα.

 

Ο Πρωθυπουργός εκτιμά ότι θα πρέπει να υπάρχει μια «ομάδα κρούσης» που θα εκπροσωπεί την κυβέρνηση και τις κεντρικές πολιτικές της στα ΜΜΕ, με συγκεκριμένη ατζέντα και κατευθυντήριες γραμμές, προκειμένου να αποφεύγονται αρρυθμίες και… αστοχίες, που υπονομεύουν το συλλογικό έργο.

 

Το τελευταίο διάστημα έχουν καταγραφεί πληθυντικά «φάλτσα», τόσο από πλευράς μελών του κυβερνητικού σχήματος, οι περισσότεροι εκ των οποίων δεν έχουν «πολιτικό αποτύπωμα», αλλά και από βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας, κάποιοι εκ των οποίων δείχνουν να… βιάζονται για να φορέσουν υπουργικό κοστούμι.

 

Κάπως έτσι, ο Πρωθυπουργός ετοιμάζεται να πάρει την κατάσταση στα χέρια του, για να προλάβει τα… χειρότερα, στην πλέον κρίσιμη συγκυρία για την κυβέρνησή του.

Written by

Ο Λάζαρος Καλλιανιώτης είναι σύμβουλος στρατηγικής και επικοινωνίας, πολιτικός αναλυτής