Οδηγούμε: BMW X2 18i sDrive (pics)


Του Γιάννη-Μάριου Παπαδόπουλου
Πριν από περίπου έναν χρόνο ήρθε στη χώρα μας η BMW X2, ένα αυτοκίνητο με ιδιαίτερη προσωπικότητα, το οποίο συμπλήρωσε τη γκάμα της «οικογένειας Χ» της βαυαρικής φίρμας, προσφέροντας μια εξαιρετική «λύση» σε όσους αναζητούσαν πιο πολύ ένα crossover και λιγότερο ένα SUV με την παραδοσιακή έννοια του όρου.

Τον περασμένο Σεπτέμβριο είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε τη δικίνητη έκδοση 20i της X2, με τον δίλιτρο κινητήρα βενζίνης που αποδίδει 192 ίππους. Μια έκδοση άκρως ισορροπημένη από κάθε άποψη, με μοναδικό «μειονέκτημα» τη χωρητικότητα του κινητήρα, καθώς ένα δίλιτρο μοτέρ στην Ελλάδα δεν τυγχάνει καλής μεταχείρισης από φορολογικής άποψης.

Ήρθε η ώρα, λοιπόν, για τη «βασική» έκδοση της X2, με κωδική ονομασία 18i. Δηλαδή με τον «μικρό» κινητήρα των 1.499 κ.εκ., ο οποίος αποδίδει 140 ίππους και στην περίπτωση του αυτοκινήτου της δοκιμής μας συνδυαζόταν με το «επτάρι» αυτόματο κιβώτιο Steptronic. Ναι, μπορεί οι 140 ίπποι να ακούγονται λίγοι σε σχέση με τους 192 το «δίλιτρου» μοτέρ, ωστόσο στην πράξη αυτό που αποδείχθηκε ήταν πως το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο είναι εξόχως ταιριαστό στα ελληνικά δεδομένα.

Οι επιδόσεις που χαρίζει στην Χ2 είναι πολύ καλές, ενώ χάρη στην άριστη συνεργασία με το αυτόματο κιβώτιο, καταφέρνει να διατηρεί αρκετά χαμηλά την κατανάλωση ακόμα και σε συνθήκες καθημερινής κίνησης στον αστικό ιστό. Δηλαδή σε συνθήκες τις οποίες θα αντιμετωπίσει στο… 95% της «ζωής» της η Χ2!

Σχεδιαστική η Χ2 είναι από μόνη της πολύ ξεχωριστή. Στο εμπρόσθιο τμήμα, ξεχωρίζουν τα φωτιστικά σώματα τα οποία είναι στενόμακρα και σχεδόν «αγγίζουν» τα «νεφρά» στο κέντρο του καπό. Τα τελευταία, σε αντίθεση με τα υπόλοιπα μοντέλα της «οικογένειας Χ», έχουν ως πιο πλατύ τμήμα τους το κάτω, ενώ οι προβολείς ομίχλης είναι ενσωματωμένοι στα άκρα του προφυλακτήρα.

Πίσω, κι εκεί τα φωτιστικά σώματα έχουν τον δικό τους σπορ χαρακτήρα, ενώ πολύ όμορφη είναι η ενσωματωμένη πτέρυγα στην κορυφή της πόρτας του χώρου αποσκευών, η οποίαν πέρα του αισθητικού κομματιού, έχει και μεγάλη χρησιμότητα σε ό,τι αφορά στην αεροδυναμική του μοντέλου.

Το εσωτερικό της Χ2 δανείζεται πολλά στοιχεία από την Χ1, όμως είναι πιο οδηγοκεντρικό. Επίσης έχουν γίνει αλλαγές σε λεπτομέρειες όπως οι ραφές στο ταμπλό. Οι θήκες για μικροαντικείμενα είναι πολλές και πρακτικές, ενώ το πορτ μπαγκάζ των 470 λίτρων και χάρη στο κανονικό σχήμα του μπορεί να φιλοξενήσει όλα όσα θέλει μια μέση οικογένεια στις αποδράσεις της.

Η Χ2 της δοκιμής μας ήταν δικίνητη, όμως σε καμία περίπτωση δεν δημιουργούσε την αίσθηση πως δεν μπορούσε να κινηθεί εκτός ασφάλτου. Τουναντίον, όταν βγάλαμε την Χ2 εκτός ασφάλτου ήταν άκρως απολαυστική και απόλυτα προβλέψιμη ακόμα και σε όχι και τόσο «πατημένο» χώμα.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1.499 κ.εκ.
Μέγιστη ισχύς: 140 hp/4.600 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή: 220 Nm/1.480 σ.α.λ.
Κιβώτιο: Αυτόματο 7 σχέσεων
Ανάρτηση εμπρός: Γόνατα McPherson
Ανάρτηση πίσω: Πολλαπλών συνδέσμων
Φρένα εμπρός: Αεριζόμενοι δίσκοι
Φρένα πίσω: Αεριζόμενοι δίσκοι
Χώρος αποσκευών: 470 Lt
Επιτάχυνση 0-100: 9,6’’
Τελική ταχύτητα: 205 χλμ/ώρα
Ρεζερβουάρ: 51 lt
Κατανάλωση (μικτή) 5,6 lt/100 χλμ
Εκπομπές ρύπων: 129 γρ.
Τιμή: 36.168 ευρώ

 

Best Of

Κωνσταντινόπουλος: Η κυβέρνηση Μητσοτάκη διαλύει και ιδιωτικοποιεί τη δημόσια υγεία

Ο βουλευτής Αρκαδίας του ΠΑΣΟΚ-Κίνημα Αλλαγής, Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος, παραχώρησε...

Βαρβιτσιώτης: Γκρεμίζοντας τείχη ενώνουμε ακόμη περισσότερο τη χώρα και τις ψυχές των ανθρώπων

Την ανακήρυξη του Ελβετού γιατρού και φιλέλληνα Ζουλιέν Γκριβέλ...

Χαρίτσης: Πολιτική αλλαγή για να μπει φρένο στην κατρακύλα της κυβέρνησης Μητσοτάκη

«Ο προϋπολογισμός για το 2023 δεν περιλαμβάνει κανένα ουσιαστικό...

Μητσοτάκης: Εφικτός ο στόχος της αυτοδυναμίας

Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, μιλώντας σε εκδήλωση των Συλλόγων...

Newsletter

spot_img

Δείτε επίσης...

Οι καρδιές που υπερασπίζονται το φως (μέσα τους)…

Της Κονδυλίας Ορτανσίου   Οι διαδρομές που αναζητούν καινούριους προορισμούς. Οι καρδιές...

Τα σενάρια πρόκρισης για Κροατία, Βέλγιο και Γερμανία

Ολοκληρώνονται ο 5ος και ο 6ος όμιλος του Παγκοσμίου...

Ο Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος στον Βασίλη Ταλαμάγκα, για ελληνοτουρκικά, ουκρανικό και την “ατροφική” Ευρώπη

Του Μανώλη Κομνηνού   Ο Διευθυντής του Ιδρύματος Καραμανλή, Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος,...

Η (οργισμένη) επιστροφή της αντισυστημικής ψήφου (θα έπρεπε να) τρομάζει τα κόμματα…

Της Μαρίκας Λυσιάνθη   Πόσες δημοσκοπήσεις χρειάζονται, για να πιστοποιηθεί αυτό...

Με 21% πρώτοι (και πάλι) Χασαπόπουλος-Βούλγαρη

Του Μανώλη Κομνηνού   Ο Ιορδάνης Χασαπόπουλος και η Ανθή Βούλγαρη...
Γιάννης-Μάριος Παπαδόπουλος
Γιάννης-Μάριος Παπαδόπουλος
Ο Γιάννης-Μάριος Παπαδόπουλος είναι δημοσιογράφος

Οι καρδιές που υπερασπίζονται το φως (μέσα τους)…

Της Κονδυλίας Ορτανσίου   Οι διαδρομές που αναζητούν καινούριους προορισμούς. Οι καρδιές που επίμονα υπερασπίζονται το φως μέσα τους, ως αλεξίσφαιρο αντίβαρο της φθοράς. Τα χρώματα που ξεθωριάζουν,...

Τα σενάρια πρόκρισης για Κροατία, Βέλγιο και Γερμανία

Ολοκληρώνονται ο 5ος και ο 6ος όμιλος του Παγκοσμίου Κυπέλλου με 7 ομάδες να παλεύουν για 4 εισιτήρια   Τα 4 από τα 8 ζευγάρια της...

Ο Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος στον Βασίλη Ταλαμάγκα, για ελληνοτουρκικά, ουκρανικό και την “ατροφική” Ευρώπη

Του Μανώλη Κομνηνού   Ο Διευθυντής του Ιδρύματος Καραμανλή, Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος, ήταν καλεσμένος του Βασίλη Ταλαμάγκα στο Κανάλι 1 του Πειραιά, το πρωί της Πέμπτης. Ο καθηγητής...