Οδηγούμε: BMW X2 18i sDrive (pics)


Του Γιάννη-Μάριου Παπαδόπουλου
Πριν από περίπου έναν χρόνο ήρθε στη χώρα μας η BMW X2, ένα αυτοκίνητο με ιδιαίτερη προσωπικότητα, το οποίο συμπλήρωσε τη γκάμα της «οικογένειας Χ» της βαυαρικής φίρμας, προσφέροντας μια εξαιρετική «λύση» σε όσους αναζητούσαν πιο πολύ ένα crossover και λιγότερο ένα SUV με την παραδοσιακή έννοια του όρου.

Τον περασμένο Σεπτέμβριο είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε τη δικίνητη έκδοση 20i της X2, με τον δίλιτρο κινητήρα βενζίνης που αποδίδει 192 ίππους. Μια έκδοση άκρως ισορροπημένη από κάθε άποψη, με μοναδικό «μειονέκτημα» τη χωρητικότητα του κινητήρα, καθώς ένα δίλιτρο μοτέρ στην Ελλάδα δεν τυγχάνει καλής μεταχείρισης από φορολογικής άποψης.

Ήρθε η ώρα, λοιπόν, για τη «βασική» έκδοση της X2, με κωδική ονομασία 18i. Δηλαδή με τον «μικρό» κινητήρα των 1.499 κ.εκ., ο οποίος αποδίδει 140 ίππους και στην περίπτωση του αυτοκινήτου της δοκιμής μας συνδυαζόταν με το «επτάρι» αυτόματο κιβώτιο Steptronic. Ναι, μπορεί οι 140 ίπποι να ακούγονται λίγοι σε σχέση με τους 192 το «δίλιτρου» μοτέρ, ωστόσο στην πράξη αυτό που αποδείχθηκε ήταν πως το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο είναι εξόχως ταιριαστό στα ελληνικά δεδομένα.

Οι επιδόσεις που χαρίζει στην Χ2 είναι πολύ καλές, ενώ χάρη στην άριστη συνεργασία με το αυτόματο κιβώτιο, καταφέρνει να διατηρεί αρκετά χαμηλά την κατανάλωση ακόμα και σε συνθήκες καθημερινής κίνησης στον αστικό ιστό. Δηλαδή σε συνθήκες τις οποίες θα αντιμετωπίσει στο… 95% της «ζωής» της η Χ2!

Σχεδιαστική η Χ2 είναι από μόνη της πολύ ξεχωριστή. Στο εμπρόσθιο τμήμα, ξεχωρίζουν τα φωτιστικά σώματα τα οποία είναι στενόμακρα και σχεδόν «αγγίζουν» τα «νεφρά» στο κέντρο του καπό. Τα τελευταία, σε αντίθεση με τα υπόλοιπα μοντέλα της «οικογένειας Χ», έχουν ως πιο πλατύ τμήμα τους το κάτω, ενώ οι προβολείς ομίχλης είναι ενσωματωμένοι στα άκρα του προφυλακτήρα.

Πίσω, κι εκεί τα φωτιστικά σώματα έχουν τον δικό τους σπορ χαρακτήρα, ενώ πολύ όμορφη είναι η ενσωματωμένη πτέρυγα στην κορυφή της πόρτας του χώρου αποσκευών, η οποίαν πέρα του αισθητικού κομματιού, έχει και μεγάλη χρησιμότητα σε ό,τι αφορά στην αεροδυναμική του μοντέλου.

Το εσωτερικό της Χ2 δανείζεται πολλά στοιχεία από την Χ1, όμως είναι πιο οδηγοκεντρικό. Επίσης έχουν γίνει αλλαγές σε λεπτομέρειες όπως οι ραφές στο ταμπλό. Οι θήκες για μικροαντικείμενα είναι πολλές και πρακτικές, ενώ το πορτ μπαγκάζ των 470 λίτρων και χάρη στο κανονικό σχήμα του μπορεί να φιλοξενήσει όλα όσα θέλει μια μέση οικογένεια στις αποδράσεις της.

Η Χ2 της δοκιμής μας ήταν δικίνητη, όμως σε καμία περίπτωση δεν δημιουργούσε την αίσθηση πως δεν μπορούσε να κινηθεί εκτός ασφάλτου. Τουναντίον, όταν βγάλαμε την Χ2 εκτός ασφάλτου ήταν άκρως απολαυστική και απόλυτα προβλέψιμη ακόμα και σε όχι και τόσο «πατημένο» χώμα.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1.499 κ.εκ.
Μέγιστη ισχύς: 140 hp/4.600 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή: 220 Nm/1.480 σ.α.λ.
Κιβώτιο: Αυτόματο 7 σχέσεων
Ανάρτηση εμπρός: Γόνατα McPherson
Ανάρτηση πίσω: Πολλαπλών συνδέσμων
Φρένα εμπρός: Αεριζόμενοι δίσκοι
Φρένα πίσω: Αεριζόμενοι δίσκοι
Χώρος αποσκευών: 470 Lt
Επιτάχυνση 0-100: 9,6’’
Τελική ταχύτητα: 205 χλμ/ώρα
Ρεζερβουάρ: 51 lt
Κατανάλωση (μικτή) 5,6 lt/100 χλμ
Εκπομπές ρύπων: 129 γρ.
Τιμή: 36.168 ευρώ

 

Best Of

Χατζηδάκης: Μια εντονότερη αίσθηση κοινωνικής δικαιοσύνης που θα ευνοήσει συνολικά τους πολίτες

Κατατέθηκε στη Βουλή το σχέδιο νόμου «Μέτρα για τον...

Χατζηδάκης: Η κυβέρνησή μας προχωρά στο δρόμο της Ευρώπης

«Θέτω στην αντιπολίτευση το ερώτημα αν το νομοσχέδιο αυτό...

Οι πρωτοβουλίες Μητσοτάκη για την ενίσχυση της διεθνούς εικόνας της χώρας

Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης είχε συνάντηση στην πρεσβευτική κατοικία...

Η βελτίωση της καθημερινότητας των Αθηναίων από τον Κώστα Μπακογιάννη

Του Λάζαρου Καλλιανιώτη   Με ανάρτηση στους προσωπικούς λογαριασμούς του στα...

Newsletter

spot_img

Δείτε επίσης...

Η άβολη (εθνική) αλήθεια για τα Γλυπτά του Παρθενώνα

Η αχαρακτήριστη απρέπεια του Ρίσι Σούνακ απέναντι στον Κυριάκο...

Χατζηδάκης: Μια εντονότερη αίσθηση κοινωνικής δικαιοσύνης που θα ευνοήσει συνολικά τους πολίτες

Κατατέθηκε στη Βουλή το σχέδιο νόμου «Μέτρα για τον...

Ο Σούνακ κέρδισε τους (υπερ) συντηρητικούς με την απρέπεια για τα Γλυπτά του Παρθενώνα

Την ώρα που τα ελληνικά αλλά και τα βρετανικά...

Η κυβέρνηση Σούνακ προωθεί νομοσχέδιο για να μπλοκάρει την… έξοδο των Γλυπτών από τη χώρα

Η ασέβεια του Ρίσι Σούνακ προς τον Κυριάκο Μητσοτάκη...

Η Ιστορία έχει ήδη κρίνει τους κληρονόμους των σφετεριστών των Γλυπτών του Παρθενώνα

Η υπόθεση του Γλυπτών του Παρθενώνα προσφέρεται για διαχρονικό...
Γιάννης-Μάριος Παπαδόπουλος
Γιάννης-Μάριος Παπαδόπουλος
Ο Γιάννης-Μάριος Παπαδόπουλος είναι δημοσιογράφος

Η άβολη (εθνική) αλήθεια για τα Γλυπτά του Παρθενώνα

Η αχαρακτήριστη απρέπεια του Ρίσι Σούνακ απέναντι στον Κυριάκο Μητσοτάκη επανέφερε στο προσκήνιο με ένταση και πληθυντικές αφετηρίες και παραμέτρους, το εθνικό θέμα της...

Χατζηδάκης: Μια εντονότερη αίσθηση κοινωνικής δικαιοσύνης που θα ευνοήσει συνολικά τους πολίτες

Κατατέθηκε στη Βουλή το σχέδιο νόμου «Μέτρα για τον περιορισμό της φοροδιαφυγής». Το σχέδιο νόμου περιλαμβάνει μεταρρυθμίσεις που αποσκοπούν στην ολιστική και πολυεπίπεδη αντιμετώπιση...

Ο Σούνακ κέρδισε τους (υπερ) συντηρητικούς με την απρέπεια για τα Γλυπτά του Παρθενώνα

Την ώρα που τα ελληνικά αλλά και τα βρετανικά ΜΜΕ... κακοποιούν τον Ρίσι Σούνακ για την ακραία απρέπειά του απέναντι στον Κυριάκο Μητσοτάκη, αναφορικά...