Η υπεροχή του Νίκου Μάνεση στηρίζεται (και) στα social media

Του Μανώλη Κομνηνού

 

Σε αντίθεση με την περσινή σεζόν, όταν το δίδυμο Καμπουράκη-Χατζή στον ΣΚΑΪ απείλησε την πρωτιά του, ο Νίκος Μάνεσης έχει εδραιωθεί με μεγάλη διαφορά φέτος, στην πρωινή ζώνη του Σαββατοκύριακου, μετά τις 10.00, και παρά το ισχυρό lead-in που προσφέρει ο πρωταθλητής της τηλεθέασης Γιώργος Αυτιάς στο κανάλι του Ομίλου Αλαφούζου, με τα υψηλά ποσοστά του στη ζώνη 06.00-10.00.

Ο Νίκος Μάνεσης, με το δικό του “Σαββατοκύριακο” στον Alpha, έχει χτίσει ένα ομοιογενές και πιστό κοινό, που του επιτρέπει να βρίσκεται πολύ μπροστά από τις άλλες εκπομπές μετά τις 10.00 το πρωί.

Ταυτόχρονα, η υπεροχή του έμπειρου δημοσιογράφου εξηγείται και από την έξυπνη χρήση των social media που κάνει η ομάδα των συνεργατών της εκπομπής του, με στοχευμένες αναρτήσεις καθόλη τη διάρκεια της εβδομάδας.

Written by Μανώλης Κομνηνός

Ο Μανώλης Κομνηνός είναι δημοσιογράφος