Η «λύση» Ζαχαριάδη για τη στρατηγική του ΣΥΡΙΖΑ στα ΜΜΕ

Πηγή: εφημερίδα “Παρασκήνιο”

Η αδυναμία του ΣΥΡΙΖΑ να σταθεί σε επικοινωνιακό επίπεδο μετά τις εκλογές, και πολύ περισσότερο να ανακτήσει περάσματα σε ΜΜΕ, είναι κάτι παραπάνω από αυταπόδεικτες παράμετροι ανάλυσης της πολιτικής επικαιρότητας.

 

Ο χώρος των ΜΜΕ αποτελεί διαρκή πονοκέφαλο για τον Αλέξη Τσίπρα, ο οποίος δέχεται συνεχείς εισηγήσεις, πολλές φορές… αντικρουόμενες μεταξύ τους, ενώ δοκιμάζει σχήματα και ιδέες στρατηγικής τοποθέτησης.

 

Στο πλαίσιο αυτό, ένα από τα στελέχη που κερδίζουν έδαφος είναι ο Κώστας Ζαχαριάδης, νυν βουλευτής και πρώην διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας.

 

Με εικόνα και πολιτικό λόγο που δεν ενοχλεί, αλλά ενισχύει το δημόσιο αποτύπωμα της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, ο Κώστας Ζαχαριάδης… βάζει σε σκέψεις τον Αλέξη Τσίπρα για περαιτέρω και περισσότερο ουσιαστική αξιοποίησή του.

Written by Υστερόγραφα Team

Η δημοσιογραφική ομάδα των Υστερόγραφων... κάνει παιχνίδι