• 22 Σεπτεμβρίου, 2020

Η “διαφορετική” Ίνα Ταράντου πρώτη επιλογή για το ψηφοδέλτιο της ΝΔ στην Κέρκυρα

 

Μια εντελώς διαφορετική προεκλογική εκδήλωση έκανε η υποψήφια της ΝΔ Ίνα Ταράντου στην Κέρκυρα, με φόντο το επιβλητικό Παλαιό Φρούριο και το απέραντο γαλάζιο του Ιονίου.

Η υποψήφια βουλευτής θέλοντας να δώσει το στίγμα της για νέες ιδέες και για αλλαγή νοοτροπίας, επέλεξε ως κεντρικό ομιλητή έναν άνθρωπο διεθνώς καταξιωμένο, τον brand strategist Πίτερ Οικονομίδη, “γκουρού” της διαφήμισης, που συχνά αποκαλείται από τον Τύπο ο «Έλληνας του Steve Jobs». ο οποίος  πήγε στην Κέρκυρα, και μίλησε -φυσικά- για το τουριστικό brand “Κέρκυρα”! Η υποψήφια μίλησεγια το όνειρό της για μία πιο φωτεινή Κέρκυρα. Μία Κέρκυρα που θα πιστέψει στον εαυτό της και θα τολμήσει να αλλάξει και να κάνει ένα άλμα προς την ποιότητα, έτσι ώστε να καταστεί τουριστικός προορισμός παγκόσμιας αναφοράς.

Την εκδήλωση παρακολούθησαν πλήθος φίλων και υποστηρικτών της Ίνας., οι οποίοι εκφράστηκαν με ενθουσιασμό τόσο για την ίδια όσο και για την εκδήλωση, που ξέφυγε από τις γνωστές παλαιού τύπου συγκεντρώσεις με πολιτικούς-κομματικούς μονολόγους.
Υστερόγραφα Team

Υστερόγραφα Team

Η δημοσιογραφική ομάδα των Υστερόγραφων... κάνει παιχνίδι

Διαβάστε Ακόμα...