Στις 50.000 έφτασαν ήδη οι παραγγελίες για το νέο Opel Insignia (pics)

 

Εξαιρετική συνδεσιμότητα και ενημέρωση και ψυχαγωγία, υψηλή επίπεδο άνεσης με άριστη ορατότητα και εντυπωσιακή σχεδίαση – αυτά είναι μερικά από τα προσόντα του νέου Opel Insignia που έχει ήδη κατακτήσει πάνω από 50.000 πελάτες και εκπροσώπους των μέσων ενημέρωσης από όλη την Ευρώπη. Οι τρέχουσες παραγγελίες ξεπερνούν κατά πολύ κάθε προσδοκία της Opel παρά το ότι η παραγγελιοληψία για τα Insignia Grand Sport και Insignia Sports Tourer ξεκίνησαν μόλις στα μέσα Φεβρουαρίου και το κορυφαίο μοντέλο έφτασε στα καταστήματα των Διανομέων σε πολλές μεγάλες αγορές μόλις στα τέλη Ιουνίου.

Τώρα που άρχισε να κυκλοφορεί στην αγορά, οι πρώτες νίκες σε συγκριτικές δοκιμές διαδέχονται η μία την άλλη. Η επιτυχία επιβεβαιώνεται και από τις παραγγελίες των διαφόρων συστημάτων και στοιχείων εξοπλισμού. Ένα υψηλό ποσοστό πελατών παραγγέλνει το κορυφαίο μοντέλο με το ευφυές σύστημα πλοήγησης Navi 900 IntelliLink, εργονομικά καθίσματα πιστοποιημένα από το AGR, ή τη νέα γενιά προβολέων IntelliLux LED matrix, αποδεικνύοντας ότι το δόγμα της Opel να προσφέρει καινοτόμες τεχνολογίες σε προσιτές τιμές έχει απήχηση στους πελάτες – το μέλλον ανήκει σε όλους.

«Είμαστε εμφανώς ικανοποιημένοι με την επιτυχία του νέου Opel Insignia. Δείχνει ότι η νέα ‘ναυαρχίδα’ μας διαθέτει τα κατάλληλα συστατικά – εξαιρετική εμφάνιση, άφθονη οδηγική απόλαυση και υψηλό επίπεδο άνεσης» δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Opel, Πωλήσεις & Aftersales Peter Küspert. «Επιπλέον, οι παραγγελίες για τις καινοτόμες λύσεις και επιλογές δείχνουν ότι οι πελάτες μας εκτιμούν τη φιλοσοφία μας να προσφέρουμε πρωτοποριακά συστήματα και στοιχεία εξοπλισμού στο ευρύ κοινό και όχι μόνο σε ολίγους και εκλεκτούς».

 

 

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail
Γιάννης-Μάριος Παπαδόπουλος
Ο Γιάννης-Μάριος Παπαδόπουλος είναι δημοσιογράφος