Πόσο λείπει η… Γιάννα Αγγελοπούλου από τον χώρο των ΜΜΕ

Μαρίκα Λυσιάνθη
Posted on August 12, 2017, 8:15 pm

Βλέπεις αυτό το… κιτσαριό, αυτή την υποχώρηση αισθητικής και μέτρου, και εύλογα ξεσπάς: Πού είναι η Γιάννα; Έλα ντε… Σκεφτείτε πόσο διαφορετικά θα ήταν τα ελληνικά ΜΜΕ, ακόμη και στην εποχή της κρίσης που βιώνει ο χώρος τα τελευταία χρόνια, αν συμμετείχε σε αυτά η γυναίκα που έφερε στην Ελλάδα τους Ολυμπιακούς Αγώνες της Αθήνας το 2004.

Στη Γιάννα μπορεί να προσάψει κανείς πολλά. Ενδεχομένως τα περισσότερο αρνητικά να είναι αληθή. Μόνο που, όπως και να το κάνουμε, η Γιάννα Αγγελοπούλου συμβολίζει την Ελλάδα που κέρδιζε. Μια άλλη αισθητική και κουλτούρα στην επιχειρηματική ελίτ και την αποκαλούμενη “διαπλοκή”. Καμία σχέση με την παιδική χαρά που παίζει με τα… κουβαδάκια της στα ΜΜΕ, επιχειρώντας να διαμορφώσει παρέμβαση της πλάκας, και βιώνοντας… διπολικές συμπεριφορές, με τον έναν να βρίζει τον άλλο απόψε, και… αύριο να τον αγαπάει.

Η Γιάννα Αγγελοπούλου ασχολήθηκε φυσικά στο παρελθόν με τα ΜΜΕ. Με το αποτυχημένο εγχείρημα του “Ελεύθερου Τύπου”. Θυμάστε όμως ότι, από πλευράς εμφάνισης και περιεχομένου ήταν με διαφορά η καλύτερη ελληνική εφημερίδα. Το κοινό δεν ανταποκρίθηκε, αυτή όμως είναι μια άλλη, πονεμένη ιστορία, που εκ των πραγμάτων έχει σχέση και με τις απολύτως τραγικές επιλογές κορυφαίων συνεργατών από την πλευρά της “Lady G”.

Ακόμη όμως και όταν έβαλε λουκέτο στον “Ελεύθερο Τύπο”, η Γιάννα και ο Θόδωρος Αγγελόπουλος δεν επεφύλαξαν στους εργαζομένους της εφημερίδας την ηθική μείωση προσωπικότητας που είδαμε εσχάτως με τον ΔΟΛ. Ή με τα αντίστοιχα τραγικά περιστατικά του Πήγασου.

 

Στερνή της γνώση, φυσικά…

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail
Μαρίκα Λυσιάνθη

Η Μαρίκα Λυσιάνθη είναι ψυχολόγος