Οι αντίπαλοι έκαναν… δωρεάν διαφήμιση στον Βαξεβάνη, μέσω Twitter

Μαρίκα Λυσιάνθη
Posted on November 20, 2016, 9:31 pm
582f66fb1dc5243d118b468a

Από αυτό το ανεπαρκές πολιτικό και δημοσιογραφικό δυναμικό, είναι εξαιρετικά δύσκολο να περιμένει κανείς κάτι ουσιαστικό, στην κατεύθυνση της προσπάθειας εξόδου της Ελλάδας από την κρίση.

Το έχουμε δει πολλές φορές στο παρελθόν, το διαπιστώσαμε και πάλι με αφορμή την κυκλοφορία της εφημερίδας “Documento” του Κώστα Βαξεβάνη. Που κατάφερε να εξασφαλίσει… δωρέαν διαφήμιση από τις επιθέσεις που της έκαναν πολιτικοί και δημοσιογράφοι μέσω των social media.

Η… ζημιά ωστόσο έγινε κυρίως στο Twitter. Εκεί όπου για σχεδόν όλη την ημέρα, το hashtag #documento ήταν πρώτο trend. Ούτε… στα καλύτερα όνειρά του δεν θα μπορούσε να φανταστεί κάτι τέτοιο ο Κώστας Βαξεβάνης. Αφήστε που για να εξασφαλίσει τέτοια προβολή, θα έπρεπε να είχε δώσει… έναν σκασμό λεφτά σε διαφημιστικές εταιρείες.

Η απορία προκύπτει εύλογα: Τόσο αφελείς είναι οι πολιτικοί μας; Τόσο συμπλεγματικοί είναι ορισμένοι δημοσιογράφοι; Γιατί, το πάθος αμφοτέρων τους τύφλωσε σε ακραίο σημείο, ώστε να αδυνατούν να κατανοήσουν το αυτονόητο.

Μέσα σε ελάχιστες ώρες, έγιναν… χρυσοί χορηγοί του Κώστα Βαξεβάνη. Και εξασφάλισαν στην εφημερίδα “Documento” προβολή και διαφήμιση, που υπό καμία άλλη συνθήκη δεν θα μπορούσε να έχει.

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail
Μαρίκα Λυσιάνθη
Η Μαρίκα Λυσιάνθη είναι ψυχολόγος