Οδηγούμε: Mitsubishi ASX 1.6 MY2018

Γιάννης-Μάριος Παπαδόπουλος
Posted on November 23, 2017, 3:21 pm
16 secs

Του Γιάννη-Μάριου Παπαδόπουλου

Το ASX είναι ένα αυτοκίνητο που δεν το γνωρίσαμε… χθες. Από το 2010 στην αγορά, έχει καταφέρει να πουλήσει περισσότερες από 900.000 μονάδες στις χώρες στις οποίες διατίθεται, δικαιώνοντας τους ανθρώπους της Mitsubishi για την απόφασή τους να το λανσάρουν. Το 2015 υπέστη δραστικές αλλαγές σε μηχανολογικούς τομείς όπως οι αναρτήσεις, ενώ στα τέλη του 2016 οι σχεδιαστές της Mitsibishi προχώρησα σε εκτεταμένο facelift. Το οποίο… ολοκληρώθηκε στο model year 2018, το οποίο οδηγήσαμε πρόσφατα.

Η εμπρόσθια όψη του ανανεωμένο ASX έρχεται από το… μέλλον. Dynamic Shield την έχουν ονομάσει οι Ιάπωνες και αναμένεται να τηνν βλέπουμε σε όλα τα μοντέλα της Mitsubishi από το 2020 κι έπειτα. Η οπτική ταυτότητα Dynamic Shield χαρακτηρίζεται από τις χρωμιωμένες μπάρες εκατέρωθεν της μάσκας που «προστατεύουν» το έμβλημα 3 Διαμαντιών για τη δημιουργία μιας τρισδιάστατης αίσθησης κίνησης.

Στην περίπτωση του ASX, ο εμπρός προφυλακτήρας τροποποιήθηκε για να φιλοξενεί τις χρωμιωμένες μπάρες, ενώ το κεντρικό τμήμα είναι μαύρο ώστε να παραπέμπει στο Νέο Outlander. Η μάσκα αποτελείται τώρα από λεπτές οριζόντιες γρίλιες και συνδέεται με τους προβολείς πετυχαίνοντας μία ενιαία εμφάνιση. Τα φώτα ημέρας τύπου led είναι στανταρ στην έκδοση Invite+, ενώ ανανεωμένη είναι και η παλέτα των διαθέσιμων χρωμάτων του εξωτερικού.

Εκτός από τη νέα φυσιογνωμία, το Ευρωπαϊκών προδιαγραφών 2017 ASX διαθέτει κεραία τύπου πτερυγίου καρχαρία, πίσω καθίσματα με καλύτερη πλευρική στήριξη και νέο υλικό, καθώς επίσης και βελτιωμένη ηχομόνωση. Με βελτιωμένη ηχομόνωση έως και 10% καλύτερη από εξωτερικούς θορύβους και από τον κινητήρα και επιπρόσθετα 2% καλύτερη στο εσωτερικό του οχήματος όταν αυτό κινείται με σταθερή ταχύτητα.

Στο εσωτερικό βλέπουμε την καινούρια κεντρική κονσόλα με πλαστικό τύπου piano black, τη διπλή ποτηροθήκη στην κονσόλα ανάμεσα από τα καθίσματα, τη θύρα USB, τα πιο μαλακά πλαστικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στο ταμπλό, καθώς και τα βελτιωμένα ως προς τη στήριξη του σώματος καθίσματα.

Το ASX εισάγεται στην Ελλάδα αποκλειστικά με τον ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα των 1,6 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 117 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 154 Nm ροπής στις 4.000 σ.α.λ. Είναι αποκλειστικά δικίνητο και συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων, το οποίο συμβάλλει ώστε η μέση κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες να κυμαίνεται περί τα 6,5 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα. Μάλιστα, χάρη στα 63 λίτρα του ρεζερβουάρ, η αυτονομία υπό συνθήκες μπορεί ακόμα και να ξεπεράσει τα 1000 χιλιόμετρα!

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Κινητήρας: 1.590 κ.εκ.

Μέγιστη ισχύς: 117 hp/6.000 σ.α.λ.

Μέγιστη ροπή: 154 Nm/4.000 σ.α.λ.

Κιβώτιο: Μηχανικό 5 σχέσεων

Ανάρτηση εμπρός: Γόνατα McPherson

Ανάρτηση πίσω: Πολλαπλών συνδέσμων

Φρένα εμπρός: Αεριζόμενοι δίσκοι

Φρένα πίσω: Δίσκοι

Χώρος αποσκευών: 406 lt

Ρεζερβουάρ: 63 lt

Επιτάχυνση (0-100): 11,5’’

Τελική ταχύτητα: 183 χλμ/ώρα

Κατανάλωση (μικτή) 5,7 lt/100 χλμ

Εκπομπές ρύπων: 131 γρ/χλμ

Τιμή: Από 17.120 ευρώ

 

 

 

Γιάννης-Μάριος Παπαδόπουλος
Ο Γιάννης-Μάριος Παπαδόπουλος είναι δημοσιογράφος