Οδηγούμε: Honda X-ADV (vid+pics)

Γιάννης-Μάριος Παπαδόπουλος
Posted on September 11, 2017, 5:30 am

Του Γιάννη-Μάριου Παπαδόπουλου

Δεν είναι κάτι τόσο συχνό στον κόσμο των δύο τροχών, να εμφανίζεται μια ριζοσπαστική ιδέα που αλλάζει κάθε τι το συμβατικό και δημιουργεί μια νέα γενιά δικύκλων. Για την Honda όμως, η καινοτομία είναι κινητήριος δύναμη. Είναι η φιλοσοφία που για μια ακόμη φορά, ανατρέπει τα συνηθισμένα. Το νέο X-ADV είναι ένα συναρπαστικό SUV που συνδυάζει off-road χαρακτήρα με στιβαρό πλαίσιο, μακριά διαδρομή αναρτήσεων και 4-πίστονες ακτινικές δαγκάνες μπροστά και πίσω.

Ο κινητήρας των 745κ.εκ. έχει απόδοση 55 ίππους και 68 Nm ροπής, παρέχοντας δυνατή επιτάχυνση στις χαμηλές και μεσαίες στροφές και συνεργάζεται με ένα εξατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT. Η απόκριση στο γκάζι είναι άμεση και επιτρέπει απροβλημάτιστα παιχνίδια ισχύος στην άσφαλτο και το χώμα.

Με μοναδική εμφάνιση και υψηλής ποιότητας φινίρισμα, το Honda X-ADV υπόσχεται μοναδικές συγκινήσεις και εμπειρίες σε κάθε φίλο της περιπέτειας. Τον off-road προσανατολισμό του X-ADV, ενισχύουν ο αποθηκευτικός χώρος των 21 λίτρων κάτω από τη σέλα, η ρυθμιζόμενη ζελατίνα, το κωνικό τιμόνι αλουμινίου, τα τύπου Africa Twin προστατευτικά των χεριών, η ράλι εμφάνισης οθόνη πολλαπλών λειτουργιών, το κεντρικό σταντ και φυσικά η απόσταση των 16,2 εκατοστών από το έδαφος.

Το σύστημα Smart Key παρέχει ευκολία και άνεση στην καθημερινή μετακίνηση. Το X-ADV αλλάζει τα πάντα. Είναι μιας νέας φιλοσοφίας μοτοσυκλέτα που δεν αλλάζει απλώς τα δεδομένα. Τα αγνοεί επιδεικτικά και εισάγει τη δική της μοναδική φιλοσοφία για τη μοτοσυκλέτα του μέλλοντος.

Το Honda X-ADV συνδυάζει την έφεση για περιπέτεια με ανέσεις και αξιοπιστία για καθημερινή μετακίνηση στην πόλη. Η σέλα είναι τοποθετημένη στα 82 εκατοστά από το έδαφος, διευκολύνοντας την οδήγηση και από αναβάτες μετρίου αναστήματος. Η όρθια θέση οδήγησης επιτρέπει σιγουριά και πολύ καλή ορατότητα, ενώ το στάνταρ δικάναλο σύστημα ABS παρέχει ασφάλεια στο κακής ποιότητας αστικό δίκτυο. Ασφάλειας συνέχεια και με το σύστημα ανάρτησης των τροχών, το οποίο αποτελείται από ανεστραμμένο πιρούνι 41 χιλιοστών μπροστά και Pro-Link με μονό αμορτισέρ πίσω. Και οι δύο αναρτήσεις είναι ρυθμιζόμενες.

Σε πλήρη αρμονία και οι ακτινωτοί τροχοί με ελαστικά που αποδίδουν εξίσου εντυπωσιακά στην άσφαλτο και το χώμα. Οι 17 ίντσες μπροστά και οι 15 ίντσες πίσω παρέχουν ευελιξία και πολύ καλό κράτημα σε κάθε περίπτωση. Το X-ADV είναι το δίκυκλο της νέας εποχής που σχεδιάστηκε για να προσφέρει όλα όσα μπορείς να ζητήσει όποιος κινείται εξίσου στην πόλη ή την ύπαιθρο.

 

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail
Γιάννης-Μάριος Παπαδόπουλος

Ο Γιάννης-Μάριος Παπαδόπουλος είναι δημοσιογράφος