Οδηγούμε: Honda Civic Tourer MY2017

Γιάννης-Μάριος Παπαδόπουλος
Posted on September 23, 2017, 3:42 pm

Γράφει ο Γιάννης-Μάριος Παπαδόπουλος

Το Honda Civic Tourer κυκλοφορεί σχεδόν τρία χρόνια ανάμεσά μας και αποτελεί ένα από τα μοντέλα της κατηγορίας των στέισον που αν μη τι άλλο ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό. Και δεν μιλάμε για ένα μοντέλο που μπόρεσε εύκολα να μετατραπεί από κλασσικό σπορ χάτσμπακ σε στέισον, μιας και η σιλουέτα του πεντάθυρου Civic είναι τόσο ραφιναρσμένη, ώστε αποτέλεσε μια μεγάλη πρόκληση για τους σχεδιαστές της Honda να προσαρμόσουν αυτόν τον εξτρά «όγκο» στο αμάξωμα. Ομολογουμένως, όμως, τα κατάφεραν περίφημα, μιας και το Civic Tourer αποτελεί τον ορισμό του σπορ στέισον.

Η ώρα των αλλαγών, όμως, έφτασε, μιας και το Civic Tourer χρειάστηκε να ανανεωθεί στα σημεία, ακολουθούμενο το πεντάθυρο μοντέλο. Μη φανταστείτε, βεβαίως, πως έγιναν σαρωτικές αλλαγές! Μικρές «πινελιές» φρεσκαρίσματος μπήκαν από τους Ιάπωνες, όμως είναι αρκετές ώστε το Civic Tourer να επανατοποθετηθεί στην αγορά και να είναι πανέτοιμο να πρωταγωνιστήσει και πάλι. Μάλιστα πολύ σημαντική είναι και η ελληνική… παρέμβαση, μιας και η Αφοί Σαρακάκη, η αντιπροσωπεία της Honda στη χώρας μας προσφέρει πλέον το συγκεκριμένο μοντέλο σε μιαν άκρως ανταγωνιστική τιμή!

Ποιες είναι, όμως, οι αλλαγές στο Civic Tourer του 2016 σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο; Πλέον υπάρχει μαύρο διακοσμητικό στον εμπρός προφυλακτήρα, πιο σκούρα διακοσμητικά στους θόλους των τροχών και νέες ζάντες αλουμινίου 17’’ σε διχρωμία ασημί-μαύρο. Επίσης υπάρχουν φιμέ κρύσταλλα στο πίσω παρμπρίζ, αλλά και σκούρα πίσω φωτιστικά σώματα.

Στο εσωτερικό οι αλλαγές αφορούν στους διακόπτες στο μεγαλύτερης διαμέτρου τιμόνι και στους αεραγωγούς, οι οποίοι φέρουν νέα χρωμιωμένα πλαστικά πλαίσια.

Μηχανολογικά, οι Ιάπωνες έκαναν εκτεταμένες παρεμβάσεις στη λειτουργία της πίσω ανάρτησης, η οποία φέρει πλέον υδραυλικά σαϊλεντμπλόκ, αντικαθιστώντας τα στάνταρ ελαστικά, τα οποία προσφέρουν πιο μαλακή απόσβεση. Φυσικά η πίσω ανάρτηση αποτελείται από ενεργά αμορτισέρ τα οποία έχουν τρεις ρυθμίσεις, Comfort, Normal και Dynamic. Στη θέση Normal, το σύστημα αντλεί δεδομένα από τη μονάδα ελέγχου, και ρυθμίζει την απόσβεση της ανάρτησης, ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες. Σε περίπτωση που απαιτείται μαλακή ρύθμιση, ο οδηγός επιλέγει τη ρύθμιση Comfort, ενώ η θέση Dynamic όταν απαιτείται πιο δυναμικό κράτημα.

Πολύ καλύτερη είναι η αίσθηση που έχει ο οδηγός από το τιμόνι, με το σύστημα Electric Power Steering να διαθέτει πλέον νέα χαρτογράφηση.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Κινητήρας: 1.597 κ.εκ.

Μέγιστη ισχύς: 120 hp/4.000 σ.α.λ.

Μέγιστη ροπή: 300 Nm/2.000 σ.α.λ.

Κιβώτιο: Μηχανικό 6 σχέσεων

Ανάρτηση εμπρός: Γόνατα McPherson

Ανάρτηση πίσω: Ημιάκαμπτος άξονας

Φρένα εμπρός: Αεριζόμενοι δίσκοι

Φρένα πίσω: Δίσκοι

Χώρος αποσκευών: 624 lt

Επιτάχυνση 0-100: 10,3’’

Τελική ταχύτητα: 195 χλμ/ώρα

Ρεζερβουάρ: 50 lt

Κατανάλωση (μικτή): 3,8 lt/100 χλμ

Εκπομπές ρύπων: 99 γρ

Τιμή:  26.750 ευρώ

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail
Γιάννης-Μάριος Παπαδόπουλος
Ο Γιάννης-Μάριος Παπαδόπουλος είναι δημοσιογράφος