Οδηγούμε: Fiat Fullback (pics)

Γιάννης-Μάριος Παπαδόπουλος
Posted on September 02, 2017, 1:17 pm

Του Γιάννη-Μάριου Παπαδόπουλου

Σε μια εποχή κατά την οποία η «παγκοσμιοποίηση» αποτελεί χαρακτηριστικό της αυτοκινητοβιομηχανίας, με τις «συμμαχίες» να είναι περισσότερες από ποτέ και τις «συνεργασίες» στην κατασκευή μοντέλων να είναι στην… ημερήσια διάταξη, Fiat και Mitsubishi αποφάσισαν να κάνουν ένα βήμα πιο πέρα: να ενώσουν τις δυνάμεις τους και στην άκρως απαιτητική και ιδιαίτερη κατηγορία των pick up.

Για τη Fiat η κατηγορία είχε τεθεί σε… ύπνωση στην «μετά Firino» εποχή. Βέβαια από τότε τα δεδομένα στην κατηγορία έχουν αλλάξει άρδην, τα αυτοκίνητα έχουνε μεγαλώσει σημαντικά και θα μπορούσε κανείς να πει πως τείνουν προς το SUV κι όχι προς το αμιγώς επαγγελματικό, όπως; Συνέβαινε πριν από 15 χρόνια.

Fiat Fullback, λοιπόν. Ένα αυτοκίνητο που εκφράζει την τελευταία εκδοχή της φιλοσοφίας Sport Utility Truck, προσφέροντας στον αγοραστή μια μοναδική εμπειρία οδήγησης, εκπλήρωσης των επαγγελματικών αναγκών του, αλλά και… διασκέδασης! Ναι, πολύ καλά διαβάσατε. Το Fullback είναι ένα άκρως διασκεδαστικό αυτοκίνητο, το οποίο χαίρεσαι να το οδηγείς.

Το Fullback σχεδιαστικά «φωνάζει» πως είναι «αδελφό» του L200. Προσφέρει αυξημένη ευρυχωρία σε συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις (και με τον μικρότερο κύκλο στροφής 5,9 m στην κατηγορία) και ανταγωνιστικό μήκος καρότσας. Σημαντική αναβάθμιση έχει γίνει στην αντιληπτή ποιότητας σε συνδυασμό με καλύτερη θέση καθισμάτων και οδήγησης, βελτιωμένη οδηγική άνεση, βελτιωμένα χαρακτηριστικά θορύβων, κραδασμών και τριγμών για ανώτερα επίπεδα άνεσης στο ταξίδι. Μάλιστα υπάρχει και η σχεδιαστική καινοτομία του ανάποδου ανοίγματος των θυρών στην έκδοση Double Cab.

Μεταλαμπαδευμένο από το L200 είναι και το εσωτερικό, το οποίο έχει μικρές αλλαγές, με το βασικό χαρακτηριστικό του να είναι η πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, η αναβαθμισμένη εργονομία και οι πολλοί χώροι. Παράλληλα ανέσεις όπως η κάμερα οπισθοπορείας κάνουν τη ζωή του οδηγού πολύ εύκολη στην καθημερινότητα!

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο νέος ντίζελ κινητήρας 2,4 λίτρων με απόδοση 154 ή 180 ίππους, ανάλογα με την έκδοση. Όσο για το σύστημα τετρακίνησης, είναι κι αυτό… made in Japan, με επιλογή είτε για κίνηση στον πίσω άξονα, είτε για κανονικό 4Χ4, είτε για «κοντά», ώστε να ξεφύγετε ακόμα και από τις πιο δύσκολες καταστάσεις.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Κινητήρας: 2.442 κ.εκ.

Μέγιστη ισχύς: 180 hp/3.500 σ.α.λ.

Μέγιστη ροπή: 430 Nm.2.500 σ.α.λ.

Κιβώτιο: Μηχανικό 6 σχέσεων

Ανάρτηση εμπρός: Ψαλίδια, σπειροειδή ελατήρια

Ανάρτηση πίσω: Ελλειπτικές σούστες

Φρένα εμπρός: Αεριζόμενοι δίσκοι

Φρένα πίσω: Ταμπούρα

Τελική ταχύτητα: 179 χλμ/ώρα

Ρεζερβουάρ: 75 Lt

Κατανάλωση (μικτή): 6,4 Lt/100 χλμ

Εκπομπές ρύπων: 169 γρ.

Τιμή: 24.500 ευρώ

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail
Γιάννης-Μάριος Παπαδόπουλος

Ο Γιάννης-Μάριος Παπαδόπουλος είναι δημοσιογράφος