Οδηγούμε: Citroen C3 (pics)

Γιάννης-Μάριος Παπαδόπουλος
Posted on September 07, 2017, 1:58 pm

Του Γιάννη-Μάριου Παπαδόπουλου

Στη Citroen το περίμεναν με… ανοιχτές αγκάλες. Είναι, άλλωστε, το αυτοκίνητο στο οποίο έχουν βασίσει μεγάλο μέρος της εμπορικής πολιτικής του για το 2017, σε μια προσπάθεια να εκμεταλλευτούν τις συγκυρίες και το γεγονός πως αποτελεί ένα από τα πλέον καλοπουλημένα μοντέλα τους τα τελευταία χρόνια.

Ο λόγος για το C3, το νέο «πουλέν» των Γάλλων, το οποίο μπήκε δυναμικά στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων πόλης, με ξεκάθαρο στόχο να κυριαρχήσει. Είναι πασιφανές πως με το C3 η γαλλική φίρμα στοχεύει στην κορυφή. Σε μια κατηγορία δύσκολη, στην οποία όλες οι παραδοσιακές δυνάμεις της αυτοκίνησης ποντάρουν πολλά, παρουσιάζοντας διαρκώς καινούρια μοντέλα.

Τι είναι, όμως, το νέο C3; Θα μπορούσε κανείς αγόγγυστα να το χαρακτηρίσει όμορφο και ξεχωριστό. Με πολλές καινοτομίες για την κατηγορία, και συνάμα με τιμή που το κάνει άκρως θελκτικό!

Οι σχεδιαστές της Citroen «πάτησαν» στο C4 Cactus και υιοθέτησαν στο C3 στοιχεία που είχαμε δει στο μεγάλο «αδελφάκι» του. Όπως τα πολύ χρηστικά Airbumps, τα οποία συμβάλλων στην αποφυγή ενοχλητικών χτυπημάτων και γρατζουνιών, τόσο από το άνοιγμα των θυρών του C3, όσο και από τα παρακείμενα οχήματα. Τα εμπρός φωτιστικά σώματα είναι όμορφα, τα πίσω περνούν μάλλον απαρατήρητα, ενώ συνολικά το C3 κερδίζει τις εντυπώσεις με τους άπλετους χώρους του.

Στο εσωτερικό οι επιρροές από το Cactus είναι εμφανείς, τόσο λόγω της οριζόντιας τραβέρσας στο ταμπλό, όσο και στις θύρες, με τις λαβές να ακολουθούν τη φιλοσοφία του έτερου μοντέλου της Citroen.  Η μεγάλη οθόνη πολλαπλών λειτουργιών αποδεικνύεται πρακτική, ενώ τα πλαστικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι μεν σκληρά, όμως πέρα για πέρα ποιοτικά και με καλή συναρμογή.

Το νέο C3 προσφέρεται με 36 χρωματικούς συνδυασμούς με 9 χρώματα αμαξώματος και 4 για την οροφή, δίνοντας τη δυνατότητα στον υποψήφιο να διαμορφώσει όπως επιθυμεί το εξωτερικό του αυτοκινήτου του. Παράλληλα προσφέρονται και τέσσερα εξοπλιστικά «πακέτα» για το εσωτερικό.

Άφθονοι είναι οι χώροι για μικροαντικείμενα, το πορτ μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 300 λίτρα και βρίσκεται στις ψηλότερες θέσεις της κατηγορίας, ενώ τα καθίσματα επίσης ακολουθούν τη φιλοσοφία του Cactus με μεγάλη επιφάνεια τόσο για τον κορμό όσο και για την πλάτη, αλλά μέτρια πλευρική στήριξη.

Να σημειωθεί, τέλος, πως στον προαιρετικό εξοπλισμό του C3 μπορεί κανείς να βρει ακόμα και το ConnectedCAM Citroen, ένα νέο σύστημα με κάμερα 2 MP στο πίσω μέρος του μπροστινού καθρέπτη που έχει τη δυνατότητα να αποθηκεύει βίντεο από διάφορα συμβάντα στο δρόμο (έως 16 GB).

Σε ό,τι αφορά στους κινητήρες, το C3 προσφέρεται σε μια πληρέστατη γκάμα από κάθε άποψη. Βασικός κινητήρας είναι ο 1,2 βενζίνης που αποδίδει 82 ίππους. Στον ίδιο κυβισμό, όμως, μπορεί κανείς να αγοράσει και 110 ίππους, ενώ πάντοτε διαθέσιμες είναι και εκδόσεις τουρμποντίζελ με 75 και 100 ίππους, με έμφαση στην οικονομία και στο χαμηλό κόστος καθημερινής χρήσης.

Η ανάρτηση αποτελείται από γόνατα McPherson εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω. Αποσβένει καλά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος και μόνον εάν περάσει από κάτι εγκάρσιο (π.χ. σαμαράκι) με μεγάλη ταχύτητα θα αισθανθείς μια κάπως «ξερή» αντίδραση αν και δεν υπάρχει η παραμικρή σύγκριση με τις αντίστοιχες αντιδράσεις της ανάρτησης στις προηγούμενες γενιές του γαλλικού «μικρού».

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail
Γιάννης-Μάριος Παπαδόπουλος
Ο Γιάννης-Μάριος Παπαδόπουλος είναι δημοσιογράφος