Νέα ισχυρή έκδοση Audi A4 allroad quattro με 252 hp, από 51.680€

Γιάννης-Μάριος Παπαδόπουλος
Posted on February 09, 2018, 8:42 pm

 

Νέα, ισχυρή έκδοση για το Audi A4 allroad quattro σε πολύ ιδιαίτερη τιμή! Πρόκειται για τη δίλιτρη, βενζινοκίνητη έκδοση των 252 ίππων, εξοπλισμένη με το quattro, το μοναδικό σύστημα τετρακίνησης της Audi. Πλέον, με τιμή 51.680 € η οδηγική απόλαυση και η ελευθερία που μπορεί να προσφέρει το A4 allroad, γίνεται ακόμα πιο προσιτή! Στην τιμή αυτή, το Audi A4 allroad quattro 2.0 TFSI MHEV S tronic, διαθέτει ένα μοναδικό συνδυασμό design, τεχνολογίας και άνεσης. Ενδεικτικά, το αυτοκίνητο χαρακτηρίζεται από:

Εντυπωσιακό design που εμπνέει για περιπέτεια. Εμπρός, δεσπόζει η εμβληματική μάσκα «Singleframe» με τα κάθετα χρωμιωμένα στοιχεία, περιμετρικά τα τονισμένα τόξα στους θόλους των τροχών, οι συμπαγείς σπορ αναλογίες και τα διάφορα προστατευτικά, ενώ πίσω ο διαχύτης και τα λογότυπα «allroad» συνθέτουν ένα πανέμορφο αυτοκίνητο.

Ιδανικές διαστάσεις (μήκος 4.750 χλστ., πλάτος 1.842 χλστ., ύψος 1.493 χλστ., ενώ το μεταξόνιο ανέρχεται στα 2.818 χλστ.) που προσφέρουν άπλετους χώρους για οδηγό και επιβάτες. Ταυτόχρονα, το υπερυψωμένο αμάξωμα (επιπλέον 34 χλστ. αυξημένη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος σε σχέση με το A4 Avant) εγγυάται απροβλημάτιστα περάσματα σε χώμα και λάσπη.

 

Πανίσχυρο κινητήρα 252 ίππων. Με υψηλά αποθέματα ροπής (370 Nm από τις 1.600 έως τις 4.500 σ.α.λ.) που εξασφαλίζει καταιγιστικές επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 6,1 δευτερόλεπτα, τελική στα 246 χλμ./ώρα) παράλληλα με οικονομία καυσίμου (μέση κατανάλωση από 6,4 λίτρα/100 χλμ.).

Στάνταρ μόνιμη τετρακίνηση quattro με μηχανικό κεντρικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης με κατανομή 60% στον πίσω άξονα και 40% στον μπροστινό. Ανάλογα με τις συνθήκες το ποσοστό μπορεί να μεταβληθεί έως 85% στον πίσω άξονα και έως 70% στον εμπρός.

Στάνταρ αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων S tronic με 7 σχέσεις που εγγυάται ταχύτατες και βελούδινες αλλαγές, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου.

Μέσω του Audi drive select o οδηγός έχει στην διάθεσή του την επιπρόσθετη λειτουργία offroad, ενώ προαιρετικά υπάρχει διαθέσιμη ανάρτηση με ηλεκτρονικό έλεγχο απόσβεσης.

Ειδικά σχεδιασμένη για το A4 allroad quattro ανάρτηση του μπροστινού άξονα με πέντε συνδέσμους που σε συνδυασμό με την πίσω με τους τραπεζοειδούς διάταξης συνδέσμους διασφαλίζουν υψηλά επίπεδα άνεσης και κορυφαίο κράτημα ανεξαρτήτως «τερέν».

Το Audi virtual cockpit (προαιρετικό) περιλαμβάνει πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων υψηλής ανάλυσης, διάστασης 12,3 ιντσών, απεικονίζοντας με ένα ευφάνταστο τρόπο τις πληροφορίες. Στην λειτουργία Infotainment κυριαρχεί ένα κεντρικό παράθυρο, ενώ το στροφόμετρο και το ταχύμετρο εμφανίζονται ως μικρά στρογγυλά στοιχεία. Στην κλασική λειτουργία, δίνεται έμφαση στα όργανα ενώ το κεντρικό παράθυρο με το χάρτη πλοήγησης ή τις λειτουργίες τηλεφώνου, τη λίστα ραδιοφωνικών σταθμών ή μουσικών αρχείων είναι αντίστοιχα μικρότερο εδώ.

 

Στο high-tech εσωτερικό με τον ατμοσφαιρικό LED φωτισμό είναι διάχυτη η αίσθηση της πολυτέλειας και του high-tech στοιχείου, ενώ η νέα γενιά πολυμέσων και το σύστημα χειρισμού MMI επιτρέπουν την πλήρη διασύνδεση με smartphone, καθώς και την δυνατότητα ασύρματης φόρτισης.

Φυσικά όλα τα σύγχρονα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης οδηγού που υπάρχουν στην γκάμα του A4 είναι επίσης διαθέσιμα και στο A4 allroad quattro. Μερικά από αυτά είναι το ενεργητικό cruise control (ACC) με λειτουργία Stop&Go, οι νέας γενιάς LED και Audi Matrix-LED προαιρετικοί προβολείς με δυναμική κατεύθυνση δέσμης, το Park Assist που μετατρέπει την διαδικασία παρκαρίσματος σε παιχνίδι, το Exit Warning που προειδοποιεί τους επιβάτες για διερχόμενο όχημα κατά την έξοδό τους, το Rear Cross Traffic το οποίο υποβοηθά στην έξοδο από σημεία στάθμευσης με περιορισμένο οπτικό πεδίο, το Collision Avoidance που αποτρέπει από πιθανή σύγκρουση ακόμη και αν χρειαστεί να επέμβει στο σύστημα πέδησης.

Γιάννης-Μάριος Παπαδόπουλος
Ο Γιάννης-Μάριος Παπαδόπουλος είναι δημοσιογράφος