Η SKODA παρουσιάζει το πρωτότυπο VISION X

Γιάννης-Μάριος Παπαδόπουλος
Posted on February 03, 2018, 11:14 pm
16 secs

Η SKODA έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες εικόνες του VISION X. Πρόκειται για ένα υβριδικό πρωτότυπο της SKODA που θα παρουσιαστεί στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, το Μάρτιο. Το VISION X εκφράζει την προσέγγιση της SKODA στην κατηγορία των «αστικών crossover», μεταφέροντας όλα τα στοιχεία που παρουσίασε η μάρκα μέσα από τα Kodiaq και Karoq σε μία νέα κατηγορία, πιο μικρών σε διαστάσεις μοντέλων.

Το SKODA VISION X ανήκει στην όλο και πιο δημοφιλή κατηγορία των compact SUV και παρουσιάζεται ως ο ιδανικός σύντροφος για έναν ενεργό, αστικό lifestyle. Οι ακριβείς γραμμές και τα καθαρά περιγράμματα της επιφάνειας χαρακτηρίζουν το εξωτερικό και τονίζουν τον δυναμικό χαρακτήρα του πρωτότυπου. Ειδικά για την περίσταση έχει χρησιμοποιηθεί η ειδική βαφή FlexGreen, που έρχεται σε αντίθεση με τη μαύρη οροφή, σε χρώμα Anthracite, με στόχο την έντονη σπορ εντύπωση. Επιπλέον, έντονοι προφυλακτήρες, διογκωμένα πλαϊνά, μία μεγάλη πανοραμική γυάλινη οροφή και ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών συντελούν στην ακόμα πιο δυναμική εμφάνιση.

Το εσωτερικό του πρωτότυπου SKODA VISION X ορίζει μια θεμελιωδώς νέα γλώσσα σχεδίασης. Ο ευρύς, εργονομικά σχεδιασμένος πίνακας οργάνων με έγχρωμη οθόνη, δεσπόζει ως πρώτη οπτική εντύπωση στο εσωτερικό. Τα συστήματα ενημέρωσης/ψυχαγωγίας και συνδεσιμότητας μπορούν να προσπελαστούν γρήγορα και διαισθητικά μέσω της οθόνης. Τα φωτισμένα στοιχεία από κομμένο κρύσταλλο, σε συνδυασμό με την έγχρωμη οθόνη, δημιουργούν ατμοσφαιρικά εφέ φωτισμού.

Το VISION X είναι το όραμα της SKODA για ένα σύγχρονο, compact crossover. Προσθέτοντας ένα εντυπωσιακό τρίτο μοντέλο στην επιτυχημένη οικογένεια των SUV της, η SKODA επιδιώκει να διευρύνει το κοινό της αλλά και να δημιουργήσει ενθουσιασμό γύρω από το brand. Η επέκταση της γκάμας με έμφαση στην τάχιστα αναπτυσσόμενη κατηγορία των SUV, αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο της στρατηγικής της μάρκας για την επόμενη δεκαετία. Μέχρι το 2025, η SKODA AUTO θα έχει εμπλουτίσει σημαντικά τη γκάμα της με plug-in υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα. Στόχος, το ένα στα τέσσερα αυτοκίνητα που θα πουλάει να διαθέτει κάποια μορφή ηλεκτροκίνησης

Γιάννης-Μάριος Παπαδόπουλος
Ο Γιάννης-Μάριος Παπαδόπουλος είναι δημοσιογράφος