Η… χαζοχαρούμενη προσέγγιση των social media από τους (περισσότερους) πολιτικούς

Μαρίκα Λυσιάνθη
Posted on October 18, 2017, 8:30 am
politikoi_twitter

Της Μαρίκας Λυσιάνθη

Με αφορμή τα μεγάλα πολιτικά και κοινωνικά γεγονότα, και το πώς εικονοποιούνται αυτά στα social media, έχουμε μια καλή ευκαιρία να ξαναθυμηθούμε τη… χαζοχαρούμενη προσέγγιση των κοινωνικών μέσων από τη συντριπτική πλειοψηφία ενός πολιτικού συστήματος… για τα πανηγύρια.

Τα social media εξελίχτηκαν τα τελευταία χρόνια σε προχωρημένης αποτελεσματικότητας όπλο στρατηγικής για τους πολιτικούς. Μόνο που, σε αντίθεση με τη διαχείριση και αξιοποίηση που κάνουν στο εξωτερικό, και σε αυτό το θέμα οι δικοί μας γράφουν Ιστορία αρνητικά.

Τα social media υποτίθεται ότι διευκολύνουν την αδιαμεσολάβητη διάχυση πολιτικών μηνυμάτων σε μαζικά κοινά. Και εκεί ακριβώς βρίσκεται το στοίχημα, καθώς οι φορείς των μηνυμάτων αυτών κρίνονται… επίσης αδιαμεσολάβητα.

Οι περισσότεροι Έλληνες πολιτικοί, ιδίως στο Twitter, δίνουν την εικόνα παιδικής χαράς. Τόσο ως προς τα μηνύματα που επιχειρούν να περάσουν στην κοινωνία, όσο και ως προς τον συνολικό αυτοπροσδιορισμό τους, ο οποίος στερείται σπονδυλική στήλη σοβαρότητας.

Μια καλή λύση θα ήταν ενδεχομένως να τους αφαιρέσει κανείς τους κωδικούς πρόσβασης, ειδικά στο Twitter. Και οι συνεργάτες τους ωστόσο, δεν θα κατάφερναν καλύτερα. Χαμένη υπόθεση…

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail
Μαρίκα Λυσιάνθη

Η Μαρίκα Λυσιάνθη είναι ψυχολόγος