Η επιθετική στρατηγική του Χατζηνικολάου με την έκδοση νέας εφημερίδας

Λάζαρος Καλλιανιώτης
Posted on January 05, 2017, 10:52 am

Ένας από τους σημαντικότερους και πλέον ανθεκτικούς “παίκτες” των ελληνικών ΜΜΕ, ο Νίκος Χατζηνικολάου, φέρεται να επιλέγει μια αμιγώς επιθετική στρατηγική, με την επιλογή να προχωρήσει στην έκδοση ημερήσιου φύλλου.

Ο επικεφαλής του Ομίλου Real ισχυροποιεί έτσι εντυπωσιακά τη θέση του στον ανταγωνισμό, καθώς προσθέτει ημερήσια εφημερίδα στο ήδη υπάρχον “πακέτο” με την κυριακάτικη “Real News”, και την “Αγορά”, η οποία κυκλοφορεί κάθε Σάββατο.

Η επιθετική στρατηγική του Νίκου Χατζηνικολάου αποσκοπεί στο να πολλαπλασιάσει και να ενδυναμώσει τους πυλώνες παρέμβασης του Ομίλου του στα έντυπα ΜΜΕ, την ώρα που ο ίδιος διεκδικεί τη δυναμική επιστροφή του στον χώρο της τηλεόρασης.

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail
Λάζαρος Καλλιανιώτης
Ο Λάζαρος Καλλιανιώτης είναι επικοινωνιολόγος